olen siis apAlkuperäinen kirjoittaja n :joo kun mulla varmaan tänään ollu... vähän säikähin...
oon viikoilla 23+1 ja poika liikkuu ihan hyvin, vähän vaan ihmetytti sellaset aika pistävät ja kiristävät tunteet mitkä hävis kumminkin sit... siks ajattelin että onkohan noita harjotussupistuksia...Alkuperäinen kirjoittaja mmm:mikä rv sulla on?
Mullaki välillä jotain ihmeelistä enkä tiiä onko ne harjotussuppareita vai jotai muuta
joo just tänään tuntu niinkuin hetken ajan ois kuukautiskipuja, mut soit ne hävis sekunnissa taas... huoh.. ilmeisesti oli siis tästä kyseAlkuperäinen kirjoittaja mmm:no mulla vasta 16+4 ja vähän vaikee tietää onko supistuksia vai mitä, kun kuitenkaan kohtu ei NIIN iso ole että ihan selvästi tuntis vatsan kovettuvan tms ellei nyt just oikeesta kohtaa kokeile... Tuntuu painetta ja "puristavaa"/kiristävää tunnetta ja vähän ku ois kuukautiset... Muutaman kerran päivässsä välillä
No mulla supistelee nyt lomalla enemmän kun töissä ollessa, seisomatyö Ja harjoitussupistukset ei kyllä ole sairaslomaa vaativia, vaan kuuluvat ihan normaaliin raskauteenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Otapas nuo tuntemukset neuvolassa puheeksi. Supistuksethan alkaa joillakin jo hyvinkin varhaisilla viikoilla ja saattavat jatkua läpi raskauden. Jos supistuksia tulee usein ja paljon niin silloin etenkin niistä kannattaa neuvolassa puhua, osaavat sitten puuttua asiaan (esim. määräämällä sairaslomaa) mikäli se on tarpeellista.