Siis miks en saa töitä????? Vääränlainen hakemus?!!

  • Viestiketjun aloittaja Työtön
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";22174255]Hakemus on kertomus miksi minusta olisi hyötyä työnantajalle "myyntipuhe faktoineen" ja CV on perustelut eli historiatieto.[/QUOTE]
Näin. Ja kannattaa sitä hakemusta kirjoittaessaan vielä muistaa, että hakemuksen tarkoituksena on vain päästä työhaastatteluun asti.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22173042:
Hiljattain kymmeniä hakemuksia luettuani sanoisin vielä, että älkää kirjoittako niihin työhakemuksiinne itsestäänselvyyksiä. Varsinkaan, jos niitä ei ole erikseen työpaikkailmoituksessa mainittu. Ei kukaan kirjoita hakemukseensa "olen epäsosiaalinen huithapeli, joka ei tee mitään ilman erillistä käskyä ja muutenkin teen työni laiskasti". Nuo sosiaalinen, oma-aloitteinen, reipas jne on just niitä itsestäänselvyyksiä, jotka tekee hakemuksesta kuin hakemuksesta lattean. Joten lukekaa se työpaikkailmoitus, alleviivatkaa siitä ne sanat, jotka kuvaavat työnantajan tarvetta, ja kertokaa hakemuksessanne, millä tavalla vastaatte työnantajan tarpeeseen. Kaikki jonninjoutava läpätys pois.
Mutta jos nuo oma-aloitteisuudet ja reippaudet jättää pois, niin minun hakemukseeni ei ainakaan jäisi paljon mitään. Työkokemusta ei paljon ole ja moniin paikkoihin vääränlainen koulutuskin. Mitä ihmettä sinne sitten voi laittaa? Joskus työpaikkailmoituksetkin ovat niin ympäripyöreitä, ettei niistä saa edes kiinni, mikä on se olennainen juttu, mitä työnantaja nimenomaan tarvitsee ja arvostaa.

Itse olen hakenut moniin toimistohommiin ja joskus nuo työnhakemiskiemurat tuntuvat niin keinotekoisilta. Mitä hiton vahvuuksia minulla pitäisi olla, että olisin esim toimistosihteeriksi juuri paras henkilö? Ja kun jossain haastattelussa kysytään, miten kehittäisin työtä, niin mitä ihmettä siinä vastaat, kun et ole tehnyt työtä päivääkään. Tai missä näet itsesi 5 vuoden päästä? No varmaankin siinä työpaikassa jota haen, jos siihen pääsisin, vai mitä siihenkin pitäisi vastata.
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";22174281]Mutta jos nuo oma-aloitteisuudet ja reippaudet jättää pois, niin minun hakemukseeni ei ainakaan jäisi paljon mitään. Työkokemusta ei paljon ole ja moniin paikkoihin vääränlainen koulutuskin. Mitä ihmettä sinne sitten voi laittaa? Joskus työpaikkailmoituksetkin ovat niin ympäripyöreitä, ettei niistä saa edes kiinni, mikä on se olennainen juttu, mitä työnantaja nimenomaan tarvitsee ja arvostaa.

Itse olen hakenut moniin toimistohommiin ja joskus nuo työnhakemiskiemurat tuntuvat niin keinotekoisilta. Mitä hiton vahvuuksia minulla pitäisi olla, että olisin esim toimistosihteeriksi juuri paras henkilö? Ja kun jossain haastattelussa kysytään, miten kehittäisin työtä, niin mitä ihmettä siinä vastaat, kun et ole tehnyt työtä päivääkään. Tai missä näet itsesi 5 vuoden päästä? No varmaankin siinä työpaikassa jota haen, jos siihen pääsisin, vai mitä siihenkin pitäisi vastata.[/QUOTE]
On varsin yleinen harhaluulo, että työhakemuksen pitäisi olla pitkä. Itse asiassa lyhyt ja ytimekäs työhakemus on rekrytoijan kannalta paljon mieluisampi kuin pitkä liirumlaarum itsestäänselvyyksineen ja josta ei millään tapaa selviä, miksi hakija kuuluisi niiden viiden joukkoon, jotka on tarkoitus kutsua haastatteluun. Ne kaikki muutkin 199 hakijaa kun ovat omasta mielestään oma-aloitteisia ja reippaita.

Mitä sun pitäisi hakemukseesi sitten laittaa? No ne syyt, minkä vuoksi pystyisit haettavana olevasta työtehtävästä erinomaisesti suoriutumaan. Minä en pysty kertomaan, mitkä sun vahvuutesi tiettyyn työhön ovat, koska en tunne sinua :) Tomistosihteerin tehtäviäkin on hyvin erilaisia, joten vaatimukset riippuvat ihan työtehtävästä. Jos et työpaikkaa hakiessasi tiedä, mitä työtehtävän suorittaminen edellyttää, soita siihen työpaikkailmoituksessa olevaan numeroon ja kysy asiaa.
 
"poikia3"
[QUOTE="Niin";22167589]- No hetki sitten sähköpostilla.
- Ahaa. No, odotapa hetki, laitan sut pitoon, kysyn henkilöstösihteeriltä onko tullut perille
(hetken kuluttua)
- Juu on tullut perille.
- Ahaa.
- Niin, oisko sulla ollu vielä muuta kysyttävää?
- Ööööö.... ei mulla oikeestaan.
- Selvä, kiitos ja hei.
[/QUOTE]
Oikeasti, nyt kun hakemuksia lähetetään sähköisesti, niitä voi myös kadota, mun miehelle on käynyt näin, ja onneksi soitti hakemuksensa perään, ei heti, vaan parin päivän päästä, kun yrityksestä ei ollut kuulunut mitään. Hakemusta ei löytynyt, lähetti sen uudestaan ja pääsi ko. firmaan töihin.
 
"poikia3"
[QUOTE="vieras";22174281]Mutta jos nuo oma-aloitteisuudet ja reippaudet jättää pois, niin minun hakemukseeni ei ainakaan jäisi paljon mitään. Työkokemusta ei paljon ole ja moniin paikkoihin vääränlainen koulutuskin. Mitä ihmettä sinne sitten voi laittaa? Joskus työpaikkailmoituksetkin ovat niin ympäripyöreitä, ettei niistä saa edes kiinni, mikä on se olennainen juttu, mitä työnantaja nimenomaan tarvitsee ja arvostaa.

Itse olen hakenut moniin toimistohommiin ja joskus nuo työnhakemiskiemurat tuntuvat niin keinotekoisilta. Mitä hiton vahvuuksia minulla pitäisi olla, että olisin esim toimistosihteeriksi juuri paras henkilö? Ja kun jossain haastattelussa kysytään, miten kehittäisin työtä, niin mitä ihmettä siinä vastaat, kun et ole tehnyt työtä päivääkään. Tai missä näet itsesi 5 vuoden päästä? No varmaankin siinä työpaikassa jota haen, jos siihen pääsisin, vai mitä siihenkin pitäisi vastata.[/QUOTE]
Sihteerin töissä, miltei kaikissa varmasti tärkeitä ovat järjestelmällisyys, paineen sietokyky, kyky tulla toimeen ihmisten kanssa, venymiskyky, toimisto-ohjelmistojen osaaminen ja järjestelykyky.

Miten kehittäisin työtä kysymykseen esittäisin vastakysymyksiä, minkälaisia ohjelmistoja yrityksessä on käytössä tiettyjen tehtävien hoidossa? Ja ellei niitä ole, käytetäänkö esim. jotain excel-taulukkoa.

Missä olet 5 vuoden päästä, tietysti siinä firmassa mihin työntekijää hakevat. Sitten pitää vain haistella haluavatko ihmisen pysyvän 5 vuotta samoissa tehtävissä tai haluavatko he ihmisten kehittyvän työssään eteenpäin. Tämä on asia, josta voi haastattelussa kysyä, miten panostavat ja kouluttavat työntekijöitään.
 
"vieras"
[QUOTE="poikia3";22174433]Sihteerin töissä, miltei kaikissa varmasti tärkeitä ovat järjestelmällisyys, paineen sietokyky, kyky tulla toimeen ihmisten kanssa, venymiskyky, toimisto-ohjelmistojen osaaminen ja järjestelykyky.

Miten kehittäisin työtä kysymykseen esittäisin vastakysymyksiä, minkälaisia ohjelmistoja yrityksessä on käytössä tiettyjen tehtävien hoidossa? Ja ellei niitä ole, käytetäänkö esim. jotain excel-taulukkoa.

Missä olet 5 vuoden päästä, tietysti siinä firmassa mihin työntekijää hakevat. Sitten pitää vain haistella haluavatko ihmisen pysyvän 5 vuotta samoissa tehtävissä tai haluavatko he ihmisten kehittyvän työssään eteenpäin. Tämä on asia, josta voi haastattelussa kysyä, miten panostavat ja kouluttavat työntekijöitään.[/QUOTE]

Mutta jos nuo järjestelmällisyys, paineen sietokyky, kyky tulla toimeen ihmisten kanssa, venymiskyky ja järjestelykyky ovat sitä samaa liirumlarumia. Ja mistä hakemuksen kirjoittamisvaiheessa voi tietää mitä toimisto-ohjelmistoja työssä käytetään?
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";22174549]Mutta jos nuo järjestelmällisyys, paineen sietokyky, kyky tulla toimeen ihmisten kanssa, venymiskyky ja järjestelykyky ovat sitä samaa liirumlarumia. Ja mistä hakemuksen kirjoittamisvaiheessa voi tietää mitä toimisto-ohjelmistoja työssä käytetään?[/QUOTE]
Ne eivät ole liirumlaarumia silloin, jos ne on edellytys työtehtävän hoitamiseen. Mutta esim harva työtehtävä edellyttää reippautta. Toimistosihteerin tehtävistä selviää varmaan kurppaotsainen kärttykerttukin, kunhan osaa tarvittaessa tulla toimeen muidenkin ihmisten kanssa.

Ja noista toimisto-ohjelmista...jälleen kerran: soita ja kysy :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22174627:
Ne eivät ole liirumlaarumia silloin, jos ne on edellytys työtehtävän hoitamiseen. Mutta esim harva työtehtävä edellyttää reippautta. Toimistosihteerin tehtävistä selviää varmaan kurppaotsainen kärttykerttukin, kunhan osaa tarvittaessa tulla toimeen muidenkin ihmisten kanssa.

Ja noista toimisto-ohjelmista...jälleen kerran: soita ja kysy :)
No joo ainahan voi tietysti soittaa. Mutta pointtini oli kuitenkin lähinnä se, että työnhausta on tehty jotenkin tosi vaikeaa, kun siihen toimistosihteerin paikkaan vaaditaan ja haastattelussa kysytään samat asiat, kuin toimitusjohtajalta. Tai jos hakee johonkin mäkkäriin (mihin nyt todennäköisesti monikaan ei jää eläkeikään asti) kysytään jotain urasuunnitelmia. Mikä ihmeen järki siinä on?
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";22174646]No joo ainahan voi tietysti soittaa. Mutta pointtini oli kuitenkin lähinnä se, että työnhausta on tehty jotenkin tosi vaikeaa, kun siihen toimistosihteerin paikkaan vaaditaan ja haastattelussa kysytään samat asiat, kuin toimitusjohtajalta. Tai jos hakee johonkin mäkkäriin (mihin nyt todennäköisesti monikaan ei jää eläkeikään asti) kysytään jotain urasuunnitelmia. Mikä ihmeen järki siinä on?[/QUOTE]
Olen samaa mieltä siitä, että työnhaku on nykyisin hankalaa. Ja monasti syynä epätäsmälliset työpaikkailmoitukset, joissa liuta vaatimuksia, jotka eivät luultavasti ole relevantteja työstä selviytymisen kannalta. Haetaan sitä 23-vuotiasta moniosaajaa, jolla vähintään 12 vuoden työkokemus :D

Kun olet hakemassa työpaikkaa, tee itsellesi lista asioista, jotka työpaikkailmoituksesta jäivät sulle epäselväksi. Soita ko paikkaan ja esitä kysymyksesi heille. Sen jälkeen kirjoita työhakemuksesi ja kerro siinä, miten osaamisesi vastaa työtehtävän vaatimuksia. Älä laita työhakemukseesi asioita, joilla ei ole työtehtävästä suoriutumisen kannalta merkitystä. Jos sinulla ei ole tällä hetkellä urasuunnitelmia, älä ala sellaisia hakemukseesi keksimäänkään. Nimittäin ei läheskään kaikilla uutta työpaikkaa hakiessaan ole mitään urasuunnitelmia. Jotkut voivat ihan mielellään olla juuri kyseisessä hommassa vaikka 20 vuotta. Aikahan sen näyttää, miten viihtyy ko tehtävässä ja mitä muuta työnantajalla olisi mahdollisuus tarjota.
 
"poikia3"
[QUOTE="vieras";22174549]Mutta jos nuo järjestelmällisyys, paineen sietokyky, kyky tulla toimeen ihmisten kanssa, venymiskyky ja järjestelykyky ovat sitä samaa liirumlarumia. Ja mistä hakemuksen kirjoittamisvaiheessa voi tietää mitä toimisto-ohjelmistoja työssä käytetään?[/QUOTE]

No ehkä ne ovat liirum-laarumia, minusta eivät. Ne kuvaavat persoonallisuutta, ja vaikka Keittis niin väittikin niin kaikki eivät selviä toimistosihteerin hommista ja lisäksi on vielä hyviä ja huonoja toimistosihteereitä. Ne hyvät erottuvat juuri siinä, että osaavat priorisoida, tarttua asioihin, pitää ne hanskassa ja hoitaa hommat loppuun asti. On niitä, jotka panikoivat työmäärän edessä, jotka tekevät sillä joka huutaa eniten, ei sille jonka homma olisi oikeasti tärkein. Itsekin sihteerin tehtäviä tehneenä tiedän mistä puhun, ja sihteerien palveluita käyttäneenä erotan ulkoakin päin huonon ja hyvän sihteerin.

Jos et tiedä toimisto-ohjelmista, soita ja kysy, ja ellet sitä tee ja olet nopea oppimaan ja olet hyvä niiden tuntemiesi toimisto-ohjelmien kanssa, tämänkin voi mainita. Mut on yhdessä sihteerin tehtävän haastattelussa laitettu liittämään word-dokumenttiin kuvaa testiksi osaamisestani. Tämä tapahtui tosin miltei 20 vuotta sitten.
 
Keittiönoita
[QUOTE="poikia3";22174712]No ehkä ne ovat liirum-laarumia, minusta eivät. Ne kuvaavat persoonallisuutta, ja vaikka Keittis niin väittikin niin kaikki eivät selviä toimistosihteerin hommista ja lisäksi on vielä hyviä ja huonoja toimistosihteereitä. Ne hyvät erottuvat juuri siinä, että osaavat priorisoida, tarttua asioihin, pitää ne hanskassa ja hoitaa hommat loppuun asti. On niitä, jotka panikoivat työmäärän edessä, jotka tekevät sillä joka huutaa eniten, ei sille jonka homma olisi oikeasti tärkein. Itsekin sihteerin tehtäviä tehneenä tiedän mistä puhun, ja sihteerien palveluita käyttäneenä erotan ulkoakin päin huonon ja hyvän sihteerin.

Jos et tiedä toimisto-ohjelmista, soita ja kysy, ja ellet sitä tee ja olet nopea oppimaan ja olet hyvä niiden tuntemiesi toimisto-ohjelmien kanssa, tämänkin voi mainita. Mut on yhdessä sihteerin tehtävän haastattelussa laitettu liittämään word-dokumenttiin kuvaa testiksi osaamisestani. Tämä tapahtui tosin miltei 20 vuotta sitten.[/QUOTE]

Tähän sen verran, että ei munkaan mielestä kaikki selviä toimistosihteerin tehtävistä. Mutta ei tarvitse olla reipas niistä selvitäkseen. Työhakemukseen siis laitetaan vain ne ominaisuudet, joita työtehtävästä selviytyminen edellyttää.
 
"poikia3"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22174782:
Tähän sen verran, että ei munkaan mielestä kaikki selviä toimistosihteerin tehtävistä. Mutta ei tarvitse olla reipas niistä selvitäkseen. Työhakemukseen siis laitetaan vain ne ominaisuudet, joita työtehtävästä selviytyminen edellyttää.
Nimenomaan näin, ja jos vaatimukset on kirjattu hakemukseen voi kuvata itseänsä vaikka täsmälleen samoilla sanoilla, parempi vielä, jos pystyy kirjoittamaan ne ominaisuudet jotenkin toisella tavalla ja vielä perustelemaan, niin sitäkin parempi.
 
työtön
AP täällä!! :)
Tästähän on tullut mielenkiintoinen ketju :)


Olin illan poiss koneelta, KUN OLIN TÖISSÄ!! :) Juu, näitä sijaisuuksia teen silloin tällöin, ..(Mutta eivät ole siis sen alan hommia, missä olen aikaisemmin ollut. )

Huomenna ajattelin kirjoittaa puhtaaksi hakemuksen ja laittaa postiin!
 
työtön
Tässä raaakversio...muokattavaa vielä riittää.
Mutta kysyisinkin nyt,e ttä miten vastaan siihen, kun työantaja toivoo hakijalta sisustus ja somistus taitoa. (myyjän työstä siis kysymys)
Kuten jo mainitsin, visuaalinen puoleni on yksi vahvuuteni ja rakastan sellaista työtä, missä pääsen tätä ominaisuutta käyttämään. Mutta miten laita sen järkevästi hakemukseen???

Aktiivinen ja monitaitoinen osaaja valmiina palvelukseenne!
Haluan mahdollisuuden päästä näyttämään osaamiseni, oppimiskykyni ja kovan intoni työhöni palveluksessanne.
Avoinna oleva tehtävä, on kuin luotu minua varten!
Monipuolinen kokemukseni antaa hyvän lähtökohdan toimia yrityksenne parhaaksi ja mahdolliset puuttuvat taidot olen valmis opettelemaan työn ohessa innokkaana aktiivisena oppijana!

Kotivuosien jälkeen, into palata työelämään on kova ja ……………..?? Koulutukseltani olen merkantti ja aikaisemmin olen toiminut asiakaspalvelutehtävissä myyjänä sekä tarjoilijana.

Luonteeltani olen sosiaalinen sekä tunnollinen, ja työni hoidan reippaasti sekä oma-aloitteisesti. Työskentelen mielelläni sekä itsenäisesti, että osana ammattinsa osaavaa tiimiä ja olen valmis sitoutumaan ja joustamaan. Perheenhoito ei ole este työnteolle.
Työt voin aloittaa sopimuksen mukaan, lyhyelläkin varoitusajalla.


"Monipuolinen kokemukseni antaa hyvän lähtökohdan toimia yrityksenne parhaaksi ja mahdolliset puuttuvat taidot olen valmis opettelemaan työn ohessa innokkaana aktiivisena oppijana!"
PITÄISIKÖ TÄMÄ KAPPALE OLLA JOSSAIN MUUALLA KUN ALOITUSKAPPALEESSA?
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja työtön;22177443:
Tässä raaakversio...muokattavaa vielä riittää.
Mutta kysyisinkin nyt,e ttä miten vastaan siihen, kun työantaja toivoo hakijalta sisustus ja somistus taitoa. (myyjän työstä siis kysymys)
Kuten jo mainitsin, visuaalinen puoleni on yksi vahvuuteni ja rakastan sellaista työtä, missä pääsen tätä ominaisuutta käyttämään. Mutta miten laita sen järkevästi hakemukseen???
Kerrot hakemuksessasi, mistä olet sisustus- ja somistustaitosi saanut. Eli mitä sellaista olet aiemmin tehnyt, jolla voit osoittaa, että sinulla ko taidot on.
 
"molli"
No tuota.. vastaan minäkin tuhon sisustus -ja somistusasiaan liittyen. Siis onko kyseessä jokin sisustusalan liike, mihin olet hakemassa vai miksi haluat korostaa sitä puolta? Kun luin tuon työpaikkailmoituksen, se olisi voinut olla kuin suoraan oman työpaikkani ilmoitus (kyseessä ruokakauppa.) Sattumalta itsekin visuaalisena ihmisenä tiedän, ettei tuo ominaisuus ole mitenkään arvostettu ainakaan omassa työssäni. Työnantaja tuntuu arvostavan lähinnä sitä miten nopeasti ja moitteettomasti suoriutuu tehtävissään!!
 
työtön
[QUOTE="molli";22177616]No tuota.. vastaan minäkin tuhon sisustus -ja somistusasiaan liittyen. Siis onko kyseessä jokin sisustusalan liike, mihin olet hakemassa vai miksi haluat korostaa sitä puolta? Kun luin tuon työpaikkailmoituksen, se olisi voinut olla kuin suoraan oman työpaikkani ilmoitus (kyseessä ruokakauppa.) Sattumalta itsekin visuaalisena ihmisenä tiedän, ettei tuo ominaisuus ole mitenkään arvostettu ainakaan omassa työssäni. Työnantaja tuntuu arvostavan lähinnä sitä miten nopeasti ja moitteettomasti suoriutuu tehtävissään!![/QUOTE]






Ei ole sisustusalan liike. Myymälässä on kosmetiikkaa ja jonkin verran naisten alusvaatteita.
Työpaikkailmoituksessa toivotaan hakijalta sisustus ja somistus taitoa, joten enkö vastaa hakemuksessani tähän toiveeseen?!!
 
"vieras"
Olisihan se hyvä laittaa, oletko aikaisemmin työssäsi päässyt toteuttamaan visuaalisuuttasi?
Kyseessähän on avoin hakemus, joten aloitus kappale voi olla esim. mistä olet bongannut työpaikan ja miksi SINÄ kiinnostuit työpaikasta. Toiseen kappaleeseen mitä etua työnantaja saa kun palkkaa sinut ja voisit laittaa vähän esimerkkejä mitä olet aikaisemmissa töissä tehnyt, koska mainitset että sinulla on monipuolinen kokemus. Millaisia nämä asiakaspalvelutehtävät on ollut, oletko niissä mahdollisesti käyttänyt visuaalisuuttasi? Kannattaa aina loppuun laittaa, että on valmis tulemaan haastatteluun yms.
 
"Niin"
[QUOTE="vieras";22174281] Ja kun jossain haastattelussa kysytään, miten kehittäisin työtä, niin mitä ihmettä siinä vastaat, kun et ole tehnyt työtä päivääkään. Tai missä näet itsesi 5 vuoden päästä? No varmaankin siinä työpaikassa jota haen, jos siihen pääsisin, vai mitä siihenkin pitäisi vastata.[/QUOTE]

No älä ainakaan laita hakemukseen oma-aloitteisuutta ja reippautta, jos et keksi mitään mistä kehittämispuuhat aloittaisit tai jos aiot homehtua eläkkeeseen asti siinä paikassa jonka satut saamaan.
 
"Niin"
Mua häiritsee tuossa toi "aktiivinen ja monitaitoinen", kun ei kuitenkaan kerrota mitä ne monet taidot ovat, eivätkä ne koulutustaustasta ja työkokemuksesta ole pääteltävissä.
 
työtön
Miltäs nyt kuulostaa :


Aktiivinen ja monitaitoinen osaaja valmiina palvelukseenne!(onko tää lause tyhmä?????)
Haluan mahdollisuuden päästä näyttämään osaamiseni, oppimiskykyni ja kovan intoni työhöni palveluksessanne.
Avoinna oleva tehtävä, on kuin luotu minua varten!
Monipuolinen kokemukseni antaa hyvän lähtökohdan toimia yrityksenne parhaaksi ja mahdolliset puuttuvat taidot olen valmis opettelemaan työn ohessa innokkaana aktiivisena oppijana!

Koulutukseltani olen merkantti ja aikaisemmin olen työskennellyt asiakaspalvelutehtävissä vaate/ kemikalio myyjänä sekä tarjoilijana. Toimiessani myyjän tehtävissä, pääsin myös toteuttamaan visuaalista puoltani myymälän ja näyteikkunoiden somistamisessa.

Luonteeltani olen sosiaalinen sekä tunnollinen, ja työni hoidan reippaasti sekä oma-aloitteisesti. Työskentelen mielelläni sekä itsenäisesti, että osana ammattinsa osaavaa tiimiä ja olen valmis sitoutumaan ja joustamaan. Kotivuosieni jälkeen, into palata työelämään on kova ja avoimin mielin tartun uusiin haasteisiin. Perheenhoito ei ole este työnteolle.
Työt voin aloittaa sopimuksen mukaan, lyhyelläkin varoitusajalla.
 
työtön
Pitäisikö mainita aktiivisesta seuratoiminnasta?Luottamustehtäviähän nei kuitenkin on, kun toimii hallituksessa ja rahastonhoitajana. Toisaalta, ehkä ei kamalasti paivoarvoa tässä työpaikassa.....
Entä atk taidoista? Tietokonetta käytän päivittäin..Eli perusosaaminen hyvässä halussa :)

Ja tietysti sitten hakuksenloppuun ne perinteiset: tulen miellelläni esittäytymään henk.kohtaisesti jne.......
 
työtön
Aktiivinen ja asiakaspalvelutaidot omaava ……………………….??
Haluan mahdollisuuden päästä näyttämään osaamiseni, oppimiskykyni ja kovan intoni työhöni palveluksessanne.
Avoinna oleva tehtävä, on kuin luotu minua varten!
Monipuolinen kokemukseni antaa hyvän lähtökohdan toimia yrityksenne parhaaksi ja mahdolliset puuttuvat taidot olen valmis opettelemaan työn ohessa innokkaana aktiivisena oppijana!

Koulutukseltani olen merkantti ja aikaisemmin olen työskennellyt asiakaspalvelutehtävissä vaate/ kemikalio myyjänä sekä tarjoilijana. Toimiessani myyjän tehtävissä, pääsin myös toteuttamaan visuaalista puoltani myymälän ja näyteikkunoiden somistamisessa.


Luonteeltani olen sosiaalinen sekä tunnollinen, ja työni hoidan reippaasti sekä oma-aloitteisesti. Työskentelen mielelläni sekä itsenäisesti, että osana ammattinsa osaavaa tiimiä ja olen valmis sitoutumaan ja joustamaan. Kotivuosieni jälkeen, into palata työelämään on kova ja avoimin mielin tartun uusiin haasteisiin. Olen valmis kartuttamaan ammattitaitoani työn ohessa, niin paljon kuin mahdollista. Perheenhoito ei ole este työnteolle.
Työt voin aloittaa sopimuksen mukaan, lyhyelläkin varoitusajalla.



MIKÄ OLISI HYVÄ AVAUS LAUSE??????
 
työtön
Aktiivinen ja asiakaspalvelutaidot omaava ……………………………??
Haluan mahdollisuuden päästä näyttämään osaamiseni, oppimiskykyni ja kovan intoni työhöni palveluksessanne.
Avoinna oleva tehtävä, on kuin luotu minua varten!
Monipuolinen kokemukseni antaa hyvän lähtökohdan toimia yrityksenne parhaaksi ja mahdolliset puuttuvat taidot olen valmis opettelemaan työn ohessa innokkaana aktiivisena oppijana!

Koulutukseltani olen merkantti ja aikaisemmin olen työskennellyt asiakaspalvelutehtävissä vaate/ kemikalio myyjänä sekä tarjoilijana. Toimiessani myyjän tehtävissä, pääsin myös toteuttamaan visuaalista puoltani myymälän ja näyteikkunoiden somistamisessa ja tuotteiden esillepanossa. Osallistuin täydennystilausten tekoon ja hinta/mainostekstaukset kuuluivat työnkuvaan. Tietokone on työvälineeni päivittäin, hoitaessani seuran luottamustehtäviä, joten atk perustaidot on hallussa.

Luonteeltani olen sosiaalinen sekä tunnollinen, ja työni hoidan reippaasti sekä oma-aloitteisesti. Työskentelen mielelläni sekä itsenäisesti, että osana ammattinsa osaavaa tiimiä ja olen valmis sitoutumaan ja joustamaan. Kotivuosieni jälkeen, into palata työelämään on kova ja avoimin mielin tartun uusiin haasteisiin. Olen valmis kartuttamaan ammattitaitoani työn ohessa, niin paljon kuin mahdollista. Perheenhoito ei ole este työnteolle.
Työt voin aloittaa sopimuksen mukaan, lyhyelläkin varoitusajalla.
 

Yhteistyössä