Siis mikä ihme saa naaman kukkimaan kuin teinillä ikään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Mulla ei silti edes teini-iässä ollut näin paljon finnejä ja nyt niitä on kasvot, kaula ja selkä täynnä. Näytän ihan hirveeltä :/

Mulla kyllä poistettiin hormonikierukka n. kuukausi sitten, et voisko se vaikuttaa vai mikä ihme nyt on. Yleensä mulle ei ikinä edes tule finnejä, siis pari kertaa vuodessa joku pieni näppy saattanut jossain olla, mutta nyt tosiaan kasvotkin ihan täynnä ja kunnon isoja patteja :o

Tosin onhan se kivaa, että hormonitoiminta kuin teinillä, vaikka just 31-vuotis synttäreitä vietin :whistle:

Mulla kävi sama juttu epäilen, että joku näistä vaikutti: kova stressi puolen vuoden ajan, pillereiden lopetus ja melkein heti perään jälkiehkäisypillerin ottaminen. Joku noista laukaisi naaman kukkimisen. Ihan kamalaa oli! Lopulta sain Apocyclin- nimisen antibioottikuurin (söin noin kaksi kuukautta sitä) ja se auttoi, ainakin suurin osa näpyistä on nyt hävinnyt. Arvet tosin jäivät, prkl.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
miksi poistit kierukan, uutta kehiin?

Aiheutti niin paljon sivuoireita, että ei kiitos, sitä mulle enää :/

mä just laittamassa. mitä oireita aiheutti? suositteletko sitä? kauan sulla oli? milloin oireet alkoi?

Se oli n. 1,5 vuotta. Oireita jatkuva ärtyisyys, outo tunteettomuus (mikään ei tuntuntu miltään), haluttomuus, alakuloisuus jne. Olisin ollut valmis jo eroamaan miehestänikin, kun hän vaan ällötti mua. Kun poistatin kierukan niin se vanha rakkaus taas palasi, miehessä kun ei oikeesti ole mitään vikaa :heart:

Ja mit finneihin tulee, niin ei mulla niitä ennen kierukkaakaan ollut.

mä just laittamassa. mitä oireita aiheutti? suositteletko sitä? kauan sulla oli? milloin oireet alkoi?

Se oli n. 1,5 vuotta. Oireita jatkuva ärtyisyys, outo tunteettomuus (mikään ei tuntuntu miltään), haluttomuus, alakuloisuus jne. Olisin ollut valmis jo eroamaan miehestänikin, kun hän vaan ällötti mua. Kun poistatin kierukan niin se vanha rakkaus taas palasi, miehessä kun ei oikeesti ole mitään vikaa :heart:

Kiitos! taidan jättää laittattamatta.

Kiitos! taidan jättää laittattamatta.

Mut kyllähän se toisille sopii, kaikki varmaan reagoi yksilöllisesti eli ei sulla välttämättä vastaavia kokemuksia tulis.

Mulla tossa iässä puhkes ruusufinni ja sitä ennen ei myöskään ees teininä ollut finnejä,kuulostaa toi kuvailu hieman siltä.Monta tetrasykliinikuuria piti syödä et pääsi eroon.

No mulla on raskautumisesta saakka ollut hiusraja täynnä näppyjä. Ja voin sanoa että mun finnit mitä on koko ikäni aikana ollut ovat yhden käden sormilla laskettavissa! No, onneks on otsis jonka voi laittaa eteen :ashamed: