siis mikä ihme flunssa tää tällänen on??????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yx

Vieras
vähän väliä oon kipeenä, muutaman päivän tai viikon oon terve sitten iskee kauhee yskä, et keuhkotkin lentää pellolle ja yskän mukana tulee paksuu keltasta limaa hirveitä möykkyjä. kurkku taas kipee, ja tuntuu ihan kun joku istus kaulan päällä.

onko joku muukin tässä samassa kierteessä? miten tästä pääsee eroon

Mä oon ollu tossa kierteessä jo 1 1/2 kk! Alkuun olin 2 viikkoo kipeenä, viikon terve (ainakin suunnilleen terve), sitten taas viikon kipeenä, vähän aikaa terve, nyt taas nuhassa ja yskässä. Ja noissa kohti missä oon ollut kipeenä, on kuumettakin ollut 39. Kurkkukipu on tullut ja mennyt koko ajan, nyt vaihteeksi ei koske.

Kertokaa mullekin, miten tästä paranee? Ärsyttävää, varsinkin, kun ennen tätä oon viimeeksi ollut kipeä 6 vuotta sitten!

meillä ei ole noita taukoja, nyt ollaan pojan kanssa jo oltu kaksi viikkoa kipeenä ja poissa pk:sta ja töistä. Eilen käytiin pojan kanssa päivystyksessä ja on taas joku uus virus, ettei hänellä kai sama tauti ole kokoaikaa, mutta itsellä on ihan sama tauti ja tänään taas lääkäriin, josko nyt jo antais lääkkeet ku jo viime viikolla oli selkeet diagnoosit mikä eukkoo vaivaa..

Paranemisia sinulle, sitkeitä on tän loppuvuoden taudit, mahtaisko johtua näistä kummista säistä, ei ole kunnolla kylmää..

Mä oon kans viikon ollu samanlaisessa taudissa.. taukoo ei oo ollu (vielä) mutta muuten on samanlaista.. Kauheeta rykimistä ja niistämistä..

Onneks tuo tyttö on vielä säästynyt.. Sillä on ihme vastustuskyky! Kahdet vatsataudit ja vesirokon se on jo väistäny nyt syksyllä mitä tuolla päiväkodissa on ollu, toisen vatsataudin toi mulle.. :D Täytyy toivoo että väistäis tänki, tällanen jos tytöllekki tulee, ni sen tietää että ei tarvii kauheesti nukkua..

Meillä on kans samaa... Ensin 5 vikon limayskä ja nyt kuumetta ja kurkkukipua ja yskää ja päänsärkyä ja vituttaa. Töissäkin olis kiire. Ja kaikki ollaan peräjälkeen kipeitä, eli kun ens oli flikka, sit minä ja ens viikolla poika, niin tulee messevät poissaolot...