Siis mihin on hävinny se ketju, jossa tarjouduin ostaan joululahjat 2lle lapselle?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Mutta kai sitten ihan tasapuolisuuden nimissä, olisi kohtuullista, että muutkin joulua koskevat aloitukset poistetaan, ja niitä saa kirjoittaa sitten lähempänä joulua? :o :o :o :headwall: :headwall: :headwall: .....pellet..... :whistle: :whistle: :whistle:

Musta teit just ittestäs pellen tällä lausahduksella.
Ja Jätkä on oikeassa, hän totteli vain sääntöjä. Jos ei miellytä, vaihda palstaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:
Kumma sääntö täällä tehty.Nyt jo ostellaan joululahjoja muutenkin
Miksikäs ei lahjoituksia.
Pitääkö niin viime tippaan.
Olen ap puolella

Kirppiskerhossa on lahjoituspuoli. Liity sinne jos kiinnostaa saada ilmaista tavaraa huutikseen myyntiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ei me voida sille mitään, ettet pysty sisäistämään tuota sääntöä lahjoituksista. :hug: :whistle:

Niin täytyy olla päässä jotain vikaa, jos ei tuu mieleen, että ei moista aloitusta saa tehdä, koska ei olla vielä lähellä joulua.. :o :o :o Jos nyt teen lahjoitetaan-palstalle samanlaisen aloituksen, poistetaanko sekin, koska vielä ei ole joulukuu?

Alkuperäinen kirjoittaja Kiitos ja nam.:
Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:
Kumma sääntö täällä tehty.Nyt jo ostellaan joululahjoja muutenkin
Miksikäs ei lahjoituksia.
Pitääkö niin viime tippaan.
Olen ap puolella

Kirppiskerhossa on lahjoituspuoli. Liity sinne jos kiinnostaa saada ilmaista tavaraa huutikseen myyntiin.

pää kiinni.Ei kiinnosta.Puhe nyt ap,ei minusta.
Ap teko oli hyvää,ja paskaa saa niskaansa

täh ? ihan ulkopuolisena kyllä ihmetyttää että tälläiset lahjoitukset on kiellettyjä?
kiinnostaiskohan mediaa, jos selvittäisivät syytä tarkemmin?
lapsiaiheinen palsta, suomen lapsiperheiden ahdinko ja lama..
melko mielenkiintoista, tälläkin palstalla pyörii yritysten mainoksia joita myös itse päälehdessä on, lelumainoksia ja muita, yksityiset lahjoittajatko näiden varpailla?
Onhan se parempi ja hyödykkäämpi lehdelle että jokainen perhe käyttää mahd paljon rahaa kulutushysteriassa joulun alla.
Taidan nyt itse kiinnostua tästä sen verran että laitan vähän vink vinkiä jonnekkin..

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ei me voida sille mitään, ettet pysty sisäistämään tuota sääntöä lahjoituksista. :hug: :whistle:

Niin täytyy olla päässä jotain vikaa, jos ei tuu mieleen, että ei moista aloitusta saa tehdä, koska ei olla vielä lähellä joulua.. :o :o :o Jos nyt teen lahjoitetaan-palstalle samanlaisen aloituksen, poistetaanko sekin, koska vielä ei ole joulukuu?

Ei tietenkään, se on lahjoitus-osio =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Jaa,taas 2 pälliä liikenteessä :headwall:
Tää ei ollut sulle ap :wave:

Kolmas ilmaantui juuri...

Voi kun sä oot tänään taas niin hauska,rouva mode :D

Ja sä yrität olla.

Ei mun pidä mitään yrittää toisin kuin eräiden

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Kertokaa nyt miksi ei saa laittaa? Mitä se haittaa?
Siksi, koska se kielletään säännöissä. Moderaattorit hankkivat luvan ylläpidolta joulunaikasen lahjoitusketjun luomiseksi.

Miksi?

Veikkaisin tuon Markkinat-sivuston takia. Täältähän poistui koko kirppari-osio sen myötä.
Jos haluat tietää enempi, ota yhteys ylläpitoon =)

Jaa,taas 2 pälliä liikenteessä :headwall:
Tää ei ollut sulle ap :wave:

Kolmas ilmaantui juuri...

Voi kun sä oot tänään taas niin hauska,rouva mode :D

Ja sä yrität olla.

Ei mun pidä mitään yrittää toisin kuin eräiden

Kusinko mä sun muroihin, vai mikä nyt riivaa?

Yhteistyössä