Siis mihin on hävinny se ketju, jossa tarjouduin ostaan joululahjat 2lle lapselle?

Kuules, kun se lahjanosto tehdään kyllä lähempänä joulua, tällä hetkellä kaikki lahjoitus aloitukset poistetaan. Ja juu u olen paskin mode kautta netin ja maailmankaikkeuden, haistan pjaskan vapaaehtoisesti ei tarvi haistattaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Kuules, kun se lahjanosto tehdään kyllä lähempänä joulua, tällä hetkellä kaikki lahjoitus aloitukset poistetaan. Ja juu u olen paskin mode kautta netin ja maailmankaikkeuden, haistan pjaskan vapaaehtoisesti ei tarvi haistattaa.

Jätkähän osaa ärähtää

En mä haistata, mutta paskin mode sä todellakin olet. Että ihan asiallisen aloituksen menit poistamaan... :whistle: :whistle: :whistle:

Mikä juttu tämä on??

Juu Jätkä on ihan oikeassa.
Virallinen lahjoitus-ketju tehdään sitten lähempänä joulua. Nyt, ylläpidon asettamien ohjeiden mukaisesti, kaikki lahjoitus jnejne ilmoitukset ovat kiellettyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keke:

Jätkähän osaa ärähtää

Kuulosti neidin marttyyri initykseltä..

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:

En mä haistata, mutta paskin mode sä todellakin olet. Että ihan asiallisen aloituksen menit poistamaan... :whistle: :whistle: :whistle:

Niin, noudatin vain sääntöjä jotka on ihan kaikille samat. =) Hauskaa jos se minusta niin huonon tekee. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Juu Jätkä on ihan oikeassa.
Virallinen lahjoitus-ketju tehdään sitten lähempänä joulua. Nyt, ylläpidon asettamien ohjeiden mukaisesti, kaikki lahjoitus jnejne ilmoitukset ovat kiellettyjä.

mulla on muutakin elämää, kun miettiä mitkä aloitukset poistan seuraavaksi. Taitaa nämä modet olla arkipäivän sankareita?

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
No eiköhän tämän monikin tarvitseva jo ehtinyt lukea, joten yksäriä vaan KKK:lle :) (kummalliset säännöt täällä btw, tuskin tälläisiä lahjoittajia montaakaan ilmaantuu joten..)

Ainahan niitä on ilmaantunut paljon

No eiköhän tämän monikin tarvitseva jo ehtinyt lukea, joten yksäriä vaan KKK:lle :) (kummalliset säännöt täällä btw, tuskin tälläisiä lahjoittajia montaakaan ilmaantuu joten..)

Kyllä ilmaantuu, et tainnut nähdä viimevuotista nostoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Mutta kai sitten ihan tasapuolisuuden nimissä, olisi kohtuullista, että muutkin joulua koskevat aloitukset poistetaan, ja niitä saa kirjoittaa sitten lähempänä joulua? :o :o :o :headwall: :headwall: :headwall: .....pellet..... :whistle: :whistle: :whistle:

Torvi. Tiedät itsekkin, että nussit pilkkua...

Kyllä ilmaantuu, et tainnut nähdä viimevuotista nostoa?

En mä sitä kyllä pahemmin tainnut lukea, muistan kyllä että joku ketju on ollu mut oon kai ajatellu et siinä on ne muutamat henkilöt jotka lahjoittaa ja vastaanottajia on ollut sit enämpi..

Yhteistyössä