Nehän on 13v, eli 7-luokkalaisia, ei mitään ihan kakaroita! Ja asut oli ihan normaalit. Nyt vasta ekaa kertaa katoin sen esityksen ja en todellakaan tajua miks siitä meuhkataan niin paljon |O
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:En ymmärtänyt minäkään :xmas: ja siksi en siihen ketjuun vastannutkaan. Lapsiahan sen ikäisten kuuluis olla mutta miettikääpäs ihan oikeesti mitä 13-vuotiaat nykyään puuhailee (ja mitäs te puuhailitte saman ikäisenä ).
Ei tietenkään :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:En ymmärtänyt minäkään :xmas: ja siksi en siihen ketjuun vastannutkaan. Lapsiahan sen ikäisten kuuluis olla mutta miettikääpäs ihan oikeesti mitä 13-vuotiaat nykyään puuhailee (ja mitäs te puuhailitte saman ikäisenä ).
Hsss.
Ei paljasteta härskejä yksityiskohtia.
Ei se kuule asusta johdu, vaan niistä miehistä. Niillekkin varmaan opetettiin pentuna, että seksuaalisuus on saastaista. Sitäpaitsi kyllä pedofiili aina selitykset löytää. Ihan luonteenomainen selitys taaperon hyväksikäytölle voisi olla: "no se niin kiihottavasti siinä juoksenteli ja oikein houkutteli minua tarkoituksella"Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu:Siihe aikaisempaan ketjuun vastasinkin jo samoin: siinä linkissä, (pedofiilipalsta) oli keskustelu, jossa miehet puhuivat noista tytöistä tosi ällöttävästi. Aikuiset miehet. Ja samalla jakelivat vinkkejä, missä on hyvä bongata lolitoja. Et silleen...
Kyllä mä ainakin äitinä olisin ihan poissa tolaltani, jos mun 13-v alkais olla joka toisen pedofiilin päiväunien kohde.
Sitä tuskin pystyt estämäänAlkuperäinen kirjoittaja Nuppu:Siihe aikaisempaan ketjuun vastasinkin jo samoin: siinä linkissä, (pedofiilipalsta) oli keskustelu, jossa miehet puhuivat noista tytöistä tosi ällöttävästi. Aikuiset miehet. Ja samalla jakelivat vinkkejä, missä on hyvä bongata lolitoja. Et silleen...
Kyllä mä ainakin äitinä olisin ihan poissa tolaltani, jos mun 13-v alkais olla joka toisen pedofiilin päiväunien kohde.
Esitykseen sopivat asut mutta mun mielestä ei ollut sopiva esitys tuon ikäisille? Ja toisaalta jos joku pedofiili kiinnostuu niin siihen ei aina pukeutuminen vaikutaAlkuperäinen kirjoittaja demonio:En minäkään tajua.Heillä oli ihan esitykseen sopivat asut.
Jos se ois ollut pointti, niin ei sitä olisi näytetty teeveestä. |O pointti oli tasan ihmisten viihdytys pikkutyttöjen kustannuksella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo siis pointtihan siellä olikin nimenomaan se, että nykyään on kaikenlaisia, niin tuomarit vaan halusivat siitä varoittaa, eivät varmaan niinkään omia näkemyksiään esittää.
En mä ainakaan kerjäämällä kerjäis lapselleni pedofiiliejä heitä tuijottamaan.
Siis ymmärisittekö pointin?
Mitä nyt? Mistä sä oikein väittelet? En käsitä? Joillakin täällä näyttää olevan sellainen tyyli, että asiasta kuin asiasta pitää saada tappelu aikaseksi. Enhän mä kommentoinut niihin asuihin tai koko juttuun muuta, kuin että täällä oli pedofiilifoorumi linkki, jossa oli saastaista tekstiä lapsista. Onko se sun mielestä ok? Mun mielestä ei ja tein Pelalle tuosta pedopalstasta ilmoituksen.Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Ei se kuule asusta johdu, vaan niistä miehistä. Niillekkin varmaan opetettiinb pentuna, että seksuaalisuus on saastaista. Sitäpaitsi kyllä pedofiili aina selitykset löytää. Ihan luonteenomainen selitys taaperon hyväksikäytölle oisi olla: "no se niin kiihottavasti siinä juoksenteli ja oikein houkutteli minua tarkoituksella"Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu:Siihe aikaisempaan ketjuun vastasinkin jo samoin: siinä linkissä, (pedofiilipalsta) oli keskustelu, jossa miehet puhuivat noista tytöistä tosi ällöttävästi. Aikuiset miehet. Ja samalla jakelivat vinkkejä, missä on hyvä bongata lolitoja. Et silleen...
:headwall: :headwall:
mutta. laitetaan tytöt piiloon, jotta pedofiilien on helpompi elää ilman tälläisiä ärsykkeitä, vai mitä?
Sä oot etova.Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Sitä tuskin pystyt estämäänAlkuperäinen kirjoittaja Nuppu:Siihe aikaisempaan ketjuun vastasinkin jo samoin: siinä linkissä, (pedofiilipalsta) oli keskustelu, jossa miehet puhuivat noista tytöistä tosi ällöttävästi. Aikuiset miehet. Ja samalla jakelivat vinkkejä, missä on hyvä bongata lolitoja. Et silleen...
Varmaa on että jonkun päiväunissa sinunkin tyttösi seikkailee.
Tästä ole samaa mieltä, oli edesvastuutonta näyttää tuo pätkä tv:ssä.Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Jos se ois ollut pointti, niin ei sitä olisi näytetty teeveestä. |O pointti oli tasan ihmisten viihdytys pikkutyttöjen kustannuksella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo siis pointtihan siellä olikin nimenomaan se, että nykyään on kaikenlaisia, niin tuomarit vaan halusivat siitä varoittaa, eivät varmaan niinkään omia näkemyksiään esittää.
En mä ainakaan kerjäämällä kerjäis lapselleni pedofiiliejä heitä tuijottamaan.
Siis ymmärisittekö pointin?
En vaan realisti.Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu:Sä oot etova.Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Sitä tuskin pystyt estämäänAlkuperäinen kirjoittaja Nuppu:Siihe aikaisempaan ketjuun vastasinkin jo samoin: siinä linkissä, (pedofiilipalsta) oli keskustelu, jossa miehet puhuivat noista tytöistä tosi ällöttävästi. Aikuiset miehet. Ja samalla jakelivat vinkkejä, missä on hyvä bongata lolitoja. Et silleen...
Miksi sä otat ton itsees? hyvä että ilmoitit. Pedofiilit pitää kitkeä pois. Kukaan ei hyödy lasten piilottelusta.Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu:Mitä nyt? Mistä sä oikein väittelet? En käsitä? Joillakin täällä näyttää olevan sellainen tyyli, että asiasta kuin asiasta pitää saada tappelu aikaseksi. Enhän mä kommentoinut niihin asuihin tai koko juttuun muuta, kuin että täällä oli pedofiilifoorumi linkki, jossa oli saastaista tekstiä lapsista. Onko se sun mielestä ok? Mun mielestä ei ja tein Pelalle tuosta pedopalstasta ilmoituksen.Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Ei se kuule asusta johdu, vaan niistä miehistä. Niillekkin varmaan opetettiinb pentuna, että seksuaalisuus on saastaista. Sitäpaitsi kyllä pedofiili aina selitykset löytää. Ihan luonteenomainen selitys taaperon hyväksikäytölle oisi olla: "no se niin kiihottavasti siinä juoksenteli ja oikein houkutteli minua tarkoituksella"Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu:Siihe aikaisempaan ketjuun vastasinkin jo samoin: siinä linkissä, (pedofiilipalsta) oli keskustelu, jossa miehet puhuivat noista tytöistä tosi ällöttävästi. Aikuiset miehet. Ja samalla jakelivat vinkkejä, missä on hyvä bongata lolitoja. Et silleen...
:headwall: :headwall:
mutta. laitetaan tytöt piiloon, jotta pedofiilien on helpompi elää ilman tälläisiä ärsykkeitä, vai mitä?
No, ehkä voit googlettaa nimellä "Finnish Lolitas", niin ymmärrät mun pointin. Ja kyllä, sä olet etova.Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:En vaan realisti.Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu:Sä oot etova.Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Sitä tuskin pystyt estämäänAlkuperäinen kirjoittaja Nuppu:Siihe aikaisempaan ketjuun vastasinkin jo samoin: siinä linkissä, (pedofiilipalsta) oli keskustelu, jossa miehet puhuivat noista tytöistä tosi ällöttävästi. Aikuiset miehet. Ja samalla jakelivat vinkkejä, missä on hyvä bongata lolitoja. Et silleen...
Mietipä pedofiilien tilalle 15-vuotias poika, päiväunia sekin näkee
Mulla ei ole tarvetta käydä moisilla sivuilla, mä vietän päiväuneni ihan muilla sivustoillaAlkuperäinen kirjoittaja Nuppu:No, ehkä voit googlettaa nimellä "Finnish Lolitas", niin ymmärrät mun pointin. Ja kyllä, sä olet etova.Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:En vaan realisti.Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu:Sä oot etova.Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Sitä tuskin pystyt estämäänAlkuperäinen kirjoittaja Nuppu:Siihe aikaisempaan ketjuun vastasinkin jo samoin: siinä linkissä, (pedofiilipalsta) oli keskustelu, jossa miehet puhuivat noista tytöistä tosi ällöttävästi. Aikuiset miehet. Ja samalla jakelivat vinkkejä, missä on hyvä bongata lolitoja. Et silleen...
Mietipä pedofiilien tilalle 15-vuotias poika, päiväunia sekin näkee
Eli viestin lähettäminen olikin tärkeämpää, kuin juuri näiden nimenomaisten tyttöjen "siveyden varjelu"Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Mun mielestä tuomarit oli ihan oikeassa.
En usko, että he niinkään juuri näitä tyttöjä/äitejä halusivat nolata, vaan ihan yleisellä tasolla kertoa, että tuon ikäisten esiintymisasun ei kuulu olla rintsikat. Siksi pyytivät myös äidit sinne lavalle, jotta mahdollisimman moni muukin meistä ymmärtäisi katsoa lastemme vaatetuksen perään.