siis mä sain töitä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytkypylly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nytkypylly

Aktiivinen jäsen
15.08.2005
15 444
0
36
jes! kylläkin ainakin aluksi vaan kolmeksi viikoksi, mutta se tekee taas niiiiin hyvää :D ja vielä opetusalaa, pääsen taas kurittamaan yläkoululaisia :D *pomppii kattoon* se on ihan huippuhommaa, ja tämän syksyn eka sijaisuus, ehkä tää tästä lähtee, kun saa putken auki :D

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
jes! kylläkin ainakin aluksi vaan kolmeksi viikoksi, mutta se tekee taas niiiiin hyvää :D ja vielä opetusalaa, pääsen taas kurittamaan yläkoululaisia :D *pomppii kattoon* se on ihan huippuhommaa, ja tämän syksyn eka sijaisuus, ehkä tää tästä lähtee, kun saa putken auki :D

Sä todellakin teet tota työtä varmaankin sydämestäsi (niinkuin muidenkin kuuluisi!!), kun olet innoissasi siitä, että pääset opettamaan kurittomia, huonosti käyttäytyviä murkkuja :D (no okei okei ei kaikki ole, mutta meidän perheestä löytyy ainakin yksi sellainen :kieh: ).

ja huom, viime vuoden opetin ruotsia ja enkkua :D eikös ruotsinope ole se yläasteen vihatuin :D
Mulla oli kiva ruotsinope aikoinaan. Muistuipa sellainen mieleen, kun hää seiskaluokan alussa sanoi että kirjat on päälystettävä, ihan sama vaikka vessapaperilla kun päällystää. Tuo olisi varmaan kannattanut jättää sanomatta, meikätyttö kun otti pirusillaan kirjaimellisesti ja päällysti ruotsinkirjat veskipaperilla. Että tuollainen kullanmuru olin. :saint: Kyllä siinä ope pyörittele hetken silmiään. ;)

Oi noita aikoja. :D

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
ja huom, viime vuoden opetin ruotsia ja enkkua :D eikös ruotsinope ole se yläasteen vihatuin :D
Mulla oli kiva ruotsinope aikoinaan. Muistuipa sellainen mieleen, kun hää seiskaluokan alussa sanoi että kirjat on päälystettävä, ihan sama vaikka vessapaperilla kun päällystää. Tuo olisi varmaan kannattanut jättää sanomatta, meikätyttö kun otti pirusillaan kirjaimellisesti ja päällysti ruotsinkirjat veskipaperilla. Että tuollainen kullanmuru olin. :saint: Kyllä siinä ope pyörittele hetken silmiään. ;)

Oi noita aikoja. :D

:D juu, siellä saa olla tarkkana mitä suustaan päästää :D mutta ihania kullanmurujahan ne tosiaan on, enkä mä ole saanut oikeastaan mitään negatiivista kommenttia, ja kun vielä tietäisitte ulkonäköni :D

Yhteistyössä