Siis mä olen ollut 2 päivää työssäoppimisessa.. ja nyt alkaisi jo riittämään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bullmastiffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bullmastiffi

Aktiivinen jäsen
23.01.2007
2 303
1
36
Ei mun pää sovellu tuollaiseen eskari ryhmään... :ashamed: niin hirveetä huutoa ja mölyä... :headwall:

Mä olen tiiättekös ihan poikki :| pitäs kuitenkin jaksaa oman pojan kanssa olla ja tehdä kaikki kotihommat + tehtäviä...

siis kaksi päivää olen ollut tuolla... ja 4 viikkoa+ 1viikon näyttö edessä... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

mun päätä särkee...

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Sellasta se työnteko välillä on :hug:

no,kyllä mä olen ollut työelämässä... 5v jo ihan putkeen lapsen saamisen jälkeen, mutta nyt kun aloitin opiskelun ja ensimmäistä kertaa olen eskari ryhmässä, niin tottahan se on minkä olen jo aina tiennytkin että ei musta ole päiväkotiin työntekijäksi, onneksi tuo on vaan harjottelu ja suuntaan ihan muualle :)

sinulla ? Minulla poika ollut nyt jo neljä viikkoa. Tällä viikolla näyttö, joka kestää ti -to. Kuusi viikkoa on yhteensä harjottelua päiväkodilla ja on tykännyt.

Koitahan sinäkin sinnitellä!

Alkuperäinen kirjoittaja Ensimmäinen harjottelu:
sinulla ? Minulla poika ollut nyt jo neljä viikkoa. Tällä viikolla näyttö, joka kestää ti -to. Kuusi viikkoa on yhteensä harjottelua päiväkodilla ja on tykännyt.

tietenkin koitan mutta onko siinä jotain pahaa jos se ei minun työpaikkani tulevaisuudessa ole?? se on hyvä että poikasi on tykännyt :)

minä en vaan jaksa sitä huutoa ja meteliä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mammax1:
Alkuperäinen kirjoittaja Ensimmäinen harjottelu:

tietenkin koitan mutta onko siinä jotain pahaa jos se ei minun työpaikkani tulevaisuudessa ole?? se on hyvä että poikasi on tykännyt :)

minä en vaan jaksa sitä huutoa ja meteliä :D

Voin kuvitella sen melun. Eskarit osaa kuulemma olla välillä rasittavia. Tykkäävät mm. roikkua kintuissa :)

Leikkiä kehiin!!

Noniin lapset, nyt testataan kuinka hiljaa te pystytte olemaan. Tiputan tämän nuppineulan lattialle, ja se joka kuulee sen äänen, nostaa käden pystyyn....

Ei mun pää sovellu tuollaiseen eskari ryhmään... :ashamed: niin hirveetä huutoa ja mölyä... :headwall:

Mä olen tiiättekös ihan poikki :| pitäs kuitenkin jaksaa oman pojan kanssa olla ja tehdä kaikki kotihommat + tehtäviä...

siis kaksi päivää olen ollut tuolla... ja 4 viikkoa+ 1viikon näyttö edessä... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

mun päätä särkee...

:hug: olin 6kk melkein yhtä putkeen.. *pitäis tarkistaa mutterit* :ashamed: että ei ihmekkään jos on ääniherkkä hiukan

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
len kans päiväkodis työssäoppimassa ja ens viikolla näyttö... ei oo munkaan paikka...

mites on sulla mennyt?? ja mitäs opiskelet?
olispa mullakin jo takanapäin... :|

Ihan hyvin on menny, mut ei ole sellainen paikka, jota voisin tehdä työkseni. Lähihoitajaksi opiskelen.

Yhteistyössä