siis mä en käsitä!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
joulusiivous tehty toissapäivänä.

mulla ei ole tapana puunata kaappeja myöten nurkkia, eli ihan perus imurointi, pintojen pyyhkiminen, tavarat paikoilleen, lattian pesu, vessan pesu. saunan pesu jäi tälle tai huomiselle kun ei saunottu sit kotona niin en jaksanut ottaa stressiä asiasta..

kuitenkin, oltiin eilinen reissussa ja lapsikin vielä isällään et edes sen joululahjaröykkiöt ei oo tänne ilmestyny ja tää kämppä on kun pommin jäljiltä!!!

jos aloitetaan tuulikaapista, niin mies kaato vahingossa kenkätelineen ja jätti kengät levälleen.

tullaan eteiseen jonka matto on ihan paperisilpussa (kiitos koiran) ja eteisen lipaston päällinen on aivan täynnä tavaraa avaimista deodoranttiin ja papereihin.

keittiön lattioilla on kilo koiran ruokaa (papanoita) kun koira syödessään tiputtelee niitä ympäriinsä. koiran vesikipon alla ollut sanomalehti on riekaleina ympäriinsä.
tiskipöydällä on tän päivän astiat ja tasoilla tyhjiä mehutölkkejä, tyhjä voirasia, foliorulla, keittiöpyyhe mytyssä ja murusia joka puolella.

olkkarin matto on ihan rullalla, sohvanpäällisetn roikkuu rumasti, taas on pölykerros hyllyssä, lattialla roskaa ja likaa kun mies lämmitti takan.

makkarissa pojan sänky on hautautunut tavaroiden alle, oman sängyn petivaatteet on aivan sykkyrällä ja roikkuu pitkinpoikin, matto on rullalla ja koira on levittänyt petinsä ympäriinsä.

oikeesti mä en kestä, mä en jaksa, mä en halua, mua itkettää.

ja miehelle kun tätä sanoin, niin se veti herneet nenään ja lähti koiran kaa meneen.

saakeli kun se on kasvatettu niin kieroon et kotityöt on naisten hommia ja mä en saa sitä tekeen mitään, mä kohta jätän sen, niin paljon ottaa päähän tää kyökkipiikana olo!!!!
|O :'(

että mukavia joulunpyhiä.. :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
hih, tuota kirjoittaessa olisi puolet jo pistetty paikoilleen :saint: *vitsivitsi*

vaikka olisinkin, niin periaatteesta mä en todellakaan aio olla se joka itsestäänselvyytenä siivoaa kaiken minkä muut jättää kun koira paskan perseestään! *mä en ymmärrä tässä tilassa vitsejä*

Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
hih, tuota kirjoittaessa olisi puolet jo pistetty paikoilleen :saint: *vitsivitsi*

vaikka olisinkin, niin periaatteesta mä en todellakaan aio olla se joka itsestäänselvyytenä siivoaa kaiken minkä muut jättää kun koira paskan perseestään! *mä en ymmärrä tässä tilassa vitsejä*

No joo, anteeksi :ashamed:

Jep, miehet tuppaa olemaan vähän tuollaisia. Mutta kaikki vaan ei oikeasti välitä siitä että paikat olisi edes jotenkuten siistit. Toiset pystyvät asumaan kaaoksen keskellä ilman mitään ongelmaa. Ehkä jatkuva siivoaminen stressaa heitä siinä missä kaaos toisia. Kuka voi sitten puolisoltaan vaatia että tee minun tavallani?
Se siivoaa jota häiritsee, toki lapsillekin pitää opettaa omien jälkien korjausta mutta ei sitä jatkuvasti voi napista.

Alkuperäinen kirjoittaja Poppinen:
Jep, miehet tuppaa olemaan vähän tuollaisia. Mutta kaikki vaan ei oikeasti välitä siitä että paikat olisi edes jotenkuten siistit. Toiset pystyvät asumaan kaaoksen keskellä ilman mitään ongelmaa. Ehkä jatkuva siivoaminen stressaa heitä siinä missä kaaos toisia. Kuka voi sitten puolisoltaan vaatia että tee minun tavallani?
Se siivoaa jota häiritsee, toki lapsillekin pitää opettaa omien jälkien korjausta mutta ei sitä jatkuvasti voi napista.

no mutta kyllä musta idiootinkin pitäs tajuta, että jos kaadat kenkätelineen, niin nostat sen pystyyn ja laitat kengät sinne takasin!! aivan pöyristyttävää touhua taas, hitto soikoon. olisin edes joulunpyhät halunnu olla siivoamatta.

Vähän sama olo on mullakin. Ei täällä enää jaksa edes siivota sitä vähääkään kun kohta on ihan saman näköstä kun ei olis ikinä siivottukaan.
Mun harras toive olisi että jokainen siivoaisi omat jälkensä, kämppäkin pysyisi siistimpänä huomattavasti pidempään. Mutta sonnat... Minä en enää kenenkään perässä kulje ja toisten sotkuja siivoa. Olkoot. Prkl.

HUOH! Kuulostaa tutulta vaikka meillä ei ole edes koiraa!!! Kengät huiskin haiskin, matot rullalla, leluja joka puolella, tiskipöytä kaaoksessa... ja mä siivoon n. 15h vuorokaudessa. Tavallaan koko ajan jotakin. Isäntä jättää tavarat ihan mihin sattuu, se ei sano koskaan lapsille että pitäs siivota tai tavarat viedä omille paikoilleen. Mä oon jo väsyny huutamaan koko ajan niistä tavaroista. Itse olen tälläkin hetkellä burnout lomalla. Ei vaan enään jaksa tätä... Haluaisin että koti olis siisti, mutta voimavarat ei vaan enään riitä. HALAUKSIA SULLE!

Meillä tehtiin tämmöisessä tilanteessa kompromissi, joka tyydytti molempia. Minä sotkussa(kin) elelevä tulin vastaan, samoin mies joka tykkää siistimmästä. Ja molemmat on tyytyväisiä. Ainakin minä (ja myös minun mieheni) haluan, että myös toinen on tyytyväinen ja olen sen eteen valmis tekemään töitäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Meillä ei ois ikinä tollasta vaikka ois 5 pentua. Aina siistiä, siivoo aina jäljet ku on tehny jtn.

:saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint:

Meillä kanssa tuppaa tavarat kasautumaan tasoille ja lelut lattioille. Siivoilen sitten ne ja heitän turhat roskiin, sekä leluja vien varastoon, voi sieltä sitten välillä vaihdella. Matot on helppohoitoista bukleeta, iso koira meilläkin. Tiskit... ei auta, itekseen ne ei koneeseen mene. No, yks ero meillä on... mulla ei ole miestä sotkemassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja tuike:

Meillä tehtiin tämmöisessä tilanteessa kompromissi, joka tyydytti molempia. Minä sotkussa(kin) elelevä tulin vastaan, samoin mies joka tykkää siistimmästä. Ja molemmat on tyytyväisiä. Ainakin minä (ja myös minun mieheni) haluan, että myös toinen on tyytyväinen ja olen sen eteen valmis tekemään töitäkin.

No tuota juuri meinasinkin, että pitäisi tehdä joku kompromissi. Ja siinä pysytään. Tosin itseäni häiritsee sotku niin paljon että siivoan vielä vähän päälle..

Alkuperäinen kirjoittaja hoho:
ruikutatte sotkuja aika moni. siks ne rakit on teillä 1) aina sotkua 2)ainasta valitusta. 3) tykkäätte olla marttyyrejä!

plaaplaaplaa.

olihan tehokas melkein kaks tuntinen, musat täysille (ainoo naapuri ei oo kotona, et en ees häirinny kenenkä joulun viettoa :saint: ) ja imuri laulamaan!!
nyt on kämppä siisti ja itsellä hyvä mieli :)

Yhteistyössä