Siis kyllä k.yrpii kun tilaajana saat lehden myöhemmin kuin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyttöni mun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tyttöni mun

Jäsen
28.04.2007
201
0
16
...mitä ostaisi sen irtonumerona!!! \|O Just kävin kaupassa ja siellä lehtihyllyssähän komeili uusin Meidän Perhe ja Kaksplus!!! Eipä tuonu posti niitä tänään tullessaan... Kiva maksaa siitä et saa lehdet vasta päivää tai kahtakin myöhemmin kuin muut.Tuntuishan tuo et kun kalliita lehtiä tilaa et ne myös saa ajallaan. Syy taitaa kuitenki olla postissa eikä lehden toimituksessa.

Onko muilla käynyt näin?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 19:53 Sabira kirjoitti:
Joo, kyselin tota samaa asiaa joskus Demi-lehden toimituksesta. Syy siis postin, ei lehden toimituksen. Mutta sain ton Meidän Perhe-lehden jo tänään...jee..! :whistle: ;)

Niin, ja Kaksplussan näytenumeron (minkä olin tilannut)...

Mul tuli 2+ jo eilen B) Mutta se on totta että kauppaan yleensä ehtii aiemmin kuin tilaajille. Lapsuudesta muistan pari kertaa kun Aku Ankka "myöhästyi". Ei tullut siis sinä päivänä kuin normaalisti ja sit piti käydä ostamassa kiskalta. Ja se tilattu tuli sit joskus muutaman päivän päästä.

onneksi meille tulee tilattuna lehtiä joissa jutut vanhene luen ne tänään tai huomenna :) En minä julkkisjuoruista muutenkaan ihan ajantasalla ole kun kampaajalla sitten saatan selata vaikka kuukauden vanhan lehden ja silti ihan yhtä pihalla kuka oli kuka ja kuka kenen kanssa ja missä ja milloin, mutta väliäkös sillä oikeasti on :)

mulla sama juttu .tosin tilaan cosmoa.ja kyllä veetuttaa kun siinä on lähes joka numerossa ne "500 ensimmäist'ä saa ripsarin" tms niin en koskaan saa,kun lehti tulee mulle aina myöhemmin kuin kauppaan :/

Mä aikanaan kun tilasin seiskaa :ashamed: niin oli monta kertaa niin että se tuli mulle vasta perjantaina kun se piti tulla jo torstaina.
Mä sit kyllästyin siihen että mä maksan lehdestä niin paljon ja silti en ole etuoikeutettu saamaan sitä lehteä "ensimmäisenä".
Niin ja silloin ei ollut postin mokia vaan kun soitin sinne asiakaspalveluun, siltä kerrottiin että niillä oli ollu painokoneissa jotain häikkää.
Niillä vaan on ajatus että kaikki rahat pois vaan eli lehdet kauppaan ensteks että on enempi aikaa myydä niitä, tilaajalle se menee kumminkii.