Siis kuulinkohan minä oikein:O???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi://
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyi://

Vieras
Aivan järkkyä:O Tytöllä oli kaveri kylässä 10 vuotiaita ovat, siinä aikansa leikittyään,kuulin kun tytön kaveri sano ,että meijän kissa nuolee aina äitin pyllyä....Olin ,että mitä helvettiä,kun mietin mitä se tyttö puhu???Sitten se sano ,että äiti ottaa aina housut pois ja ´meidän pörri*(kissa) aina haistelee sitä... Sanoin tytölle kun kaveri lähti että leikit jasmiinan kans on ainakin vähäksi aikaa leikitty,aijon ottaa selvää tuosta:D mutta miten hyi saatana:/... en halua et mun tyttö käy tollasilla ihmisillä kylässä...tai no eihän se tytön kaverin syy oon mut jos sen kamu selittää sille kaikkia tollasia ällö juttuja niin huhhuh...

Hyi vittu että ihmiset osaa olla sairaita, oikeasti! Työntäis se äiskä moottorisahan perseeseensä, siinä sille sairaalle paskalle tyydytystä. Toivottavasti se saasta lukee tämän ja lopettaa. Hyi vittu...

Ota yhteyttä siihen äitiin ja kerro kuulemasi ja sano että teet eläinsuojeluilmoituksen. Kohta se akka naitattaa itseään hevosella kun ei ilmeisesti miestä saa millään.

tai purasis tai raapasis se kissa sitä niin lujasti että pitäs mennä lääkärii,ois nolo kun lääkäri kysyis mistä on tullu:D miten joku voi olla noin saasta,ei enään viihti ees ajatella kun tulee oksennus!!!

Hyi... mutta voisiko olla, että lapsi on itse keksinyt koko jutun? Esim. kissa on sattunut jotain vähän vastaavaa kerran vahingossa (yäks) ja lapsi on vähän paisutellut juttua? Lapsethan keksivät joskus omituisia juttuja, kavereiden seurassa varsinkin kun pitää esittää ja yrittää olla hauska.

no mä en kyllä ensimmäisenä murehtisi että kyseisen lapsen äiti on joku eläimiinsekaantuja :D hohohoho. Eläimet joskus tunkee nokkansa outoihin paikkoihin, ehkäpä jotain vastaavaa on tapahtunut ja lapsi sitten vähän selittelee satuja.

JOs se on ajatellut esim että tyttö ei puhu tai älyä:D... tai tyttö nähnyt kun äiti luullut että ei nää. Kyllä tuollasta tapahtuu,ja voi aivan hyvin olla tottakin.

Mä kans luulen että on vaan lasten juttuja.
Älä nyt ihan ekana kuitenkaan mitään eläinsuojeluilmoitusta ala tehtailemaan.

Tai sit on vaan ap:n mielikuvitusta koko homma.

JOS tää on totta, niin kyllä ensin olisin varmaan haastatellut sitä LASTA ja koittanut saada selkoa, että voiskose olla tosiaan totta vai mielikuvituksen tuotetta. Oma, hyvän mielikuvituksen omaava tenava usein suoltaa jopa mullekin sellasta lööperiä, että en ihan ensikuulemalta tuollastakaan purematta nielisi, saatikka alkais mitään eläinsuojeluilmoja väsaäilemään. On totta, että tuollaisiakin tietysti oikeastikin on olemassa, mutta onneksi ne nyt on vielä niin "harvinainen porukka", että omalle kohdalle sellaista ei ole vielä koskaan todistettavasti tullut vastaan, joten en kyllä ihan ensikuulemalta uskoisi todeksi naapuritenavan suustakaan.

Meillä ainakin koira yrittää tulla heti nuuhkimaan, jos ottaa housut pois jalasta esim. suihkuun mennessä tai vaatteita vaihtaessa. Ehkä kyseinen kissa toimii samalla tavalla ja tyttö on keksinyt loput/selittänyt asian eri tavalla.

Yhteistyössä