äitiiiiiiii
ei mun vaan tarttenu ottaa pois turvotuksen takia. mutta mä lihosinkin vaan 7 kg koko odotuksen aikana.
No mä en tarkottanut, ettei tarttis oikeesti tajuta. Hölmö toi ap.Alkuperäinen kirjoittaja vuh:Juu, sellaista ei tarvii tajuta, mitä itelle ei tapahdu! :kieh: t. nimim. Turvotus
no eikös se esim. liika suolaisen syöminen, suolaisten herkkujen, juuri kerrytä sitä nestettä kroppaan. Ja tietty, jos ei liiku yhtään. Suurin osa odottavista äideistähän jää aikaiselle saikulle kun sattuu sinne ja tänne.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Turvotus ja lihominen on tosiaan ihan sama asia :headwall:
En tarkoittanut tosiaankaan sua mollata vaan sitä, ettei ap voi tajuta, että jotkut turpoaa!! =)Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mä en tarkottanut, ettei tarttis oikeesti tajuta. Hölmö toi ap.Alkuperäinen kirjoittaja vuh:Juu, sellaista ei tarvii tajuta, mitä itelle ei tapahdu! :kieh: t. nimim. Turvotus
Ei ku mä aattelin, että ku mä sanoin, ettei tartte tajuta, jos ei oo itse turpoillut. Meinasin, että sehän kuulosti vähän tyhmältä kommentilta, ku lukee sen ruudulta, eikä nää kuinka mä sen sanoisin.Alkuperäinen kirjoittaja vuh:En tarkoittanut tosiaankaan sua mollata vaan sitä, ettei ap voi tajuta, että jotkut turpoaa!! =)Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mä en tarkottanut, ettei tarttis oikeesti tajuta. Hölmö toi ap.Alkuperäinen kirjoittaja vuh:Juu, sellaista ei tarvii tajuta, mitä itelle ei tapahdu! :kieh: t. nimim. Turvotus
Kultarakas, jotkut turpoo vaikka mitä tekisivät tai söisivätAlkuperäinen kirjoittaja +:no eikös se esim. liika suolaisen syöminen, suolaisten herkkujen, juuri kerrytä sitä nestettä kroppaan. Ja tietty, jos ei liiku yhtään. Suurin osa odottavista äideistähän jää aikaiselle saikulle kun sattuu sinne ja tänne.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Turvotus ja lihominen on tosiaan ihan sama asia :headwall:
Mä olen saanut olla onnellinen kun mihinkään ei sattunut koko aikana eikä tarttenu narista. Mutta mä kyllä liikuinkin ja söin terveellisesti. Herkkuja ehkä max 1x/kk ja paljon hedelmiä etc. Joskus tosi rasittavan kuuloista kun odottavat äiti sanoo jo alkuviikoilta lähtien, että nyt sattuu sinne ja nyt tänne. Ymmärrän niitten miehiä, että eihän sellaista kukaan jaksa kuunella 9 kk. Kantsis varmaan pitää huolta itsestään.
Ööh, en tajua enää mitään... Ehkä mun "turvotus" onkin aivomassa, joka on siirtynyt sormiin...?!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ku mä aattelin, että ku mä sanoin, ettei tartte tajuta, jos ei oo itse turpoillut. Meinasin, että sehän kuulosti vähän tyhmältä kommentilta, ku lukee sen ruudulta, eikä nää kuinka mä sen sanoisin.Alkuperäinen kirjoittaja vuh:En tarkoittanut tosiaankaan sua mollata vaan sitä, ettei ap voi tajuta, että jotkut turpoaa!! =)Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mä en tarkottanut, ettei tarttis oikeesti tajuta. Hölmö toi ap.Alkuperäinen kirjoittaja vuh:Juu, sellaista ei tarvii tajuta, mitä itelle ei tapahdu! :kieh: t. nimim. Turvotus