siis kattokaa tätä kuvaa!

  • Viestiketjun aloittaja lol
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä olen lähinnä helpottunut =).
Täälläkin kun on aina kuvapinoja, niissä kerää kehuja lautavatsaiset mammat. Kukaan hiukankaan pulleampi ei kehtoo kuviansa esille laittaa.

Helpottunut lähinnä siksi, että vaikka olen läskimaha, minuakin pahempia on. Huoh! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Onneksi ei itselläni ole tuollainen kroppa vaikka onkin 5 raskautta takana :) Ei ole tainnut olla tuolla naiselle halua pitää kroppaansa minkäänlaisessa kunnossa :D
Ehkä ei oo vaan halusta kiinni, esim monikkoraskaus voi koetella kroppaa noin.
 
...
mulla vielä karmeempi ..ja elän nykyään suht terveellisesti mut jonkinlainen syömishäiriö ollu aikoinaan j alihosin syömällä niin et oli 60kg ylipainoo j asit viel 2 raskautta ni ei tuu bikinimammaa enää..vaikka painoo jo pudonnu reippaast...
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja minddu:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Onneksi ei itselläni ole tuollainen kroppa vaikka onkin 5 raskautta takana :) Ei ole tainnut olla tuolla naiselle halua pitää kroppaansa minkäänlaisessa kunnossa :D
Ehkä ei oo vaan halusta kiinni, esim monikkoraskaus voi koetella kroppaa noin.
Raskausarpia on mahdollisuus ehkäistä jos tahtoo, ja monikkoraskaudesta huolimatta ei itsensä tarvitse antaa paisua kun pullataikina.. Oikeesti, toiha oli raskausarpee koko akka, liekö enään kohtaa jossa ei arpia ole!!
 

Yhteistyössä