siis kaikkea sitä näkee kun kaupassa käy, hyi hitto! (älkää avakko jos yököttää)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yökkäävä asiakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yökkäävä asiakas

Vieras
tänään cittarissa kävin ja pääkäytävää kuljeksin juuri myyjä etsiskellen, tuntui sitten että astuin jonkin päälle ja huomasin et joku oli puottanu irtokarkkipussin sisällön siihen lattialle... niitä oli ihan reilusti siinä.. kengänpohjasta siinä nakoin niitä pois niin mun takaa tuli mies joka otti ne mun just potkimat karkit lattialta, vähän puhalsi ja söi ne = x ihan oikeesti söi ne!!!

pyöriskelin siinä edestakaisin ja näin kun se ukko kävi aina uudestaan siinä noukkimassa niitä suklaita ymm irttiksiä ja söi ne..vähän ajan päästä siinä ei ollu enää montaa karkkia lattialla...

kävin yhelle myyjälle sitten sanomassa et voisko ne siivota pois kun tarttuu kengän pohjiin, ja sitten yks mies sielä syö niitä! myyjä oli ihan ihmeissään ja yökkäili " syö niitä ??? " no hetken päästä tuli myyjä ja lakaisi ne karkit pois.. no eipä menny kauaa kun tuo mies siirtyi siihen irtokarkki keitaan luo jonka ympäristö oli täynnä maassa olevia karkkeja (irtokarkit oli tarjouksessa) ja niin se aina noukki niitä sieltä ihmisten jaloista ja söi!
yök!!! ihan siistin näköinen mies, ei mitenkään ööhöön näkönen tai silleen.... jotain 40v..

kaikkee sitä näkee!!!

ei juma.. juu onhan se iso säästö ei tarvi ite ostaa ja ei mee kaupalta hukkaan.. :laugh:
tarviikin meijänkin cittarissa ruveta heitteleen irttareita lattialle, jos sielläkin olis yhtä nälköistä porukkaa.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja yökkäävä asiakas:
tänään cittarissa kävin ja pääkäytävää kuljeksin juuri myyjä etsiskellen, tuntui sitten että astuin jonkin päälle ja huomasin et joku oli puottanu irtokarkkipussin sisällön siihen lattialle... niitä oli ihan reilusti siinä.. kengänpohjasta siinä nakoin niitä pois niin mun takaa tuli mies joka otti ne mun just potkimat karkit lattialta, vähän puhalsi ja söi ne = x ihan oikeesti söi ne!!!

pyöriskelin siinä edestakaisin ja näin kun se ukko kävi aina uudestaan siinä noukkimassa niitä suklaita ymm irttiksiä ja söi ne..vähän ajan päästä siinä ei ollu enää montaa karkkia lattialla...

kävin yhelle myyjälle sitten sanomassa et voisko ne siivota pois kun tarttuu kengän pohjiin, ja sitten yks mies sielä syö niitä! myyjä oli ihan ihmeissään ja yökkäili " syö niitä ??? " no hetken päästä tuli myyjä ja lakaisi ne karkit pois.. no eipä menny kauaa kun tuo mies siirtyi siihen irtokarkki keitaan luo jonka ympäristö oli täynnä maassa olevia karkkeja (irtokarkit oli tarjouksessa) ja niin se aina noukki niitä sieltä ihmisten jaloista ja söi!
yök!!! ihan siistin näköinen mies, ei mitenkään ööhöön näkönen tai silleen.... jotain 40v..

kaikkee sitä näkee!!!

heh...jos ukko ois kiinni jääny nii kivat sakot ois saanu koska toi katsotaan näpistykseksi :)

mua ällötti kerran kun yks mummeli napsi hedelmäosastolla viinirypäleitä aika tiuhaan tahtiin suuhunsa..varmana tertullisen söi..en kyl pesemättä itse suuhuni niitä laittais.

Alkuperäinen kirjoittaja yökkäävä asiakas:
kengänpohjasta siinä nakoin niitä pois niin mun takaa tuli mies joka otti ne mun just potkimat karkit lattialta, vähän puhalsi ja söi ne = x ihan oikeesti söi ne!!!

Mutku sen karkkihammasta kolotti :D

helsingissä käydessäni, itäkeskuksen pihalla, pulut söivät jonkun jättämää paistettua broileria. Kohta yksi mummu juoksi kovaa vauhtia ja istahti itse syömään tätä broileria. Kyllä vähän yökötti... :o

Äh, samalta ne varmaan maistui, kun pussista otettunakin. Ja kyllä niitä irtokarkkeja käy harva se päivä kakarat kopeloimassa kuolaisilla käsillään... Joten samapa se, ottaako niitä laatikoista vai lattialta.

Äitini kertoi joskus työkaveristaan joka oli hiukan nuuka ihminen.

Se työkaveri oli menny kauppaan ja laittanut hattunsa alle jäisen kokonaisen broilerin,tehnyt muita ostoksia viellä ja koska kauppa jossa kävi oli iso tavaratalo niin jonot myös pitkät.
Siinä kassa jonossa seisoskeli kunnes pyörtä rämähti maahan ja jäinen mötikkä liukui pitkin lattiaa :laugh:
Täti vietiin sairaalaan ja joutui viellä korvaamaan sen broilerin koska ei sitä uskaltanu enään myydäkkään. :kieh:

Mutta syödä nyt karkkeja lattialta :x

mä oon ite kaupassa töissä ja näen kaikenlaista.. kerrankin paikallinen juoppo noukki maustekurkun sellasesta laarista söi pari haukkua ja tiputti sen jämän takas sinne laariin.. :$ :x siinä sit meni laarillinen kurkkuja hävikkiin..

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Äh, samalta ne varmaan maistui, kun pussista otettunakin. Ja kyllä niitä irtokarkkeja käy harva se päivä kakarat kopeloimassa kuolaisilla käsillään... Joten samapa se, ottaako niitä laatikoista vai lattialta.

Niin ja ku siivoojat siistii illalla lattiat, ne laittaa ne irttarit takas niihin lootiin. Ja yhdessä kaupassa ne karkit pakataan kassoje lähellä sillai ettei hygieniasta ole tietoakaan. ja kyllä ne laaritkin on aika pöpöpesiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:

Se työkaveri oli menny kauppaan ja laittanut hattunsa alle jäisen kokonaisen broilerin,tehnyt muita ostoksia viellä ja koska kauppa jossa kävi oli iso tavaratalo niin jonot myös pitkät.
Siinä kassa jonossa seisoskeli kunnes pyörtä rämähti maahan ja jäinen mötikkä liukui pitkin lattiaa :laugh:
Täti vietiin sairaalaan ja joutui viellä korvaamaan sen broilerin koska ei sitä uskaltanu enään myydäkkään. :kieh:

mahtasko tuo olla urbaanilegenda. mä olen kuullut version että koditon pisti jäisen broiskun pipon alle ja delas.

Mä olen kuullut kaksi versiota. Toisessa se oli laitapuolen kulkija ja toisessa nuori mustalais-poika.

Tuo juttu on kyllä ollu jossain vitsikirjassakin tms. Oon kuullut sen monta kertaa, milloin on mummon naapuri kysees tai serkun kaima.

Ei tuo karkkien syönti lattialta ole edes mikään kauhean ällöttävä juttu, ei mua tuollainen okseta. Mutta siinä meinaa laatta lentää kun kännisellä asiakkaalla roikkuu räkä nenästä pitkin naamaa :x :x :x

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä olen kuullut kaksi versiota. Toisessa se oli laitapuolen kulkija ja toisessa nuori mustalais-poika.
kuin myös,olen kuullut saman jutun aika päiviä sitten :whistle:

Ja eilen ei oikein tykätty kun sanoin yhdessä ketjussa, että irtokarkit ja ne karkkikaukalot on oikeita tautipesiä :whistle: Joku tuumas että "voi tsiisus sentään, mitä sitten" :laugh:

Yhteistyössä