P pintelin Aktiivinen jäsen 25.10.2004 11 065 0 36 11.11.2008 #1 En ainakaan minä. Abaut 2 viikkoo oon jo yrittänny tehdä tilausta ja aina ennen tilausvahvistusta kassalla herjaa tilapäistä käyttöhäiriötä...sivuja päivitetään ym.. :headwall:
En ainakaan minä. Abaut 2 viikkoo oon jo yrittänny tehdä tilausta ja aina ennen tilausvahvistusta kassalla herjaa tilapäistä käyttöhäiriötä...sivuja päivitetään ym.. :headwall: