Siis ilmeisesti oon tehnyt jonkun rikoksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lentokala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lentokala

Aktiivinen jäsen
12.02.2005
13 695
1
36
Meidän esikoinen, ekaluokkalainen,
on nyt kahdesti saanut tuoda tänne kaverinsa koulun jälkeen
ja ovat olleet meillä pari tuntia keskenään.

On sovittu, ettei tietokoneella saa tehdä mitään eikä paikkoja sotkea.
Toisella kertaa katsoivat leffaa ja toisella olivat enimmäkseen pelanneet pöytälätkää.
Niin ja esikoinen soitti ja tarkisti saavatko syödä jogurtit.

Kaikki on ollut paikoillaan ja siististi kun oon tullu kotiin.

Ollaan kovasti puhuttu luottamuskesta ja mitä sillä ns. saa kun on luottamuksen ansainnut.

Mä oon ollut ylpeä pojista kun ovat olleet luottamuksen arvoisia, enkä ollenkaan tajunnut että tässä ois jotain väärää...
:ashamed:

Ovatko pojat katsoneet tietokoneella sen leffan ja pelanneet sillä myös pelejä?

7-v. ovat kyllä liian pieniä "itsenäiseen" (eli vanhemmat eivät ole kotona) tietokoneen käyttöön, etenkin jos koneessa ei ole lapsilukkoa, joka hieman säätää sitä mitä netistä voi pölähtää eteen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ovatko pojat katsoneet tietokoneella sen leffan ja pelanneet sillä myös pelejä?

7-v. ovat kyllä liian pieniä "itsenäiseen" (eli vanhemmat eivät ole kotona) tietokoneen käyttöön, etenkin jos koneessa ei ole lapsilukkoa, joka hieman säätää sitä mitä netistä voi pölähtää eteen.

Siis eivät saa käyttää tietokonetta ilman aikuisia.
Tietsikka ei ole esillä.

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Meillä on koulussa yhteiset säännöt että jokainen oppilas menee koulusta kotiin suoraan ja 1h pitää rauhoittua kaveritta.

Eikö toi ole aika tyhmä sääntö? Voisi kuvitella että hankaloittaa lasten elämää aika lailla, ainakin jos eri suunnalla koulusta asuvat ja aikovat koulun jälkeen leikkiä yhdessä. Onko toi sääntö kaikkien hyväksymä ja noudattama?

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Meillä on koulussa yhteiset säännöt että jokainen oppilas menee koulusta kotiin suoraan ja 1h pitää rauhoittua kaveritta.

Täällä noi kaikki menee ip-kerhoon, meidän pojan lisäksi on vain muutama jotka saavat kulkea itsenäisesti kotiin.

Yhteistyössä