V
vieras
Vieras
Hain vaatehuoneesta laatikon missä säilytän vanhaa kastemekkoa. Mekko on ohjeiden mukaan pahvilaatikossa sellaisten ohuiden silkki (?) papereiden välissä laskostettuna. Laatikon pohjalle on jäänyt vanha muovinen pukupussi, jossa mekkoa kaiketi joskus säilytetty mutta ei enää yli kymmeneen vuoteen.
Itse olen mekkoa käyttänyt kuopuksellamme reilu vuosi sitten.
Nyt sen muovin seassa oli noin viisi kuollutta sokeritoukkaa. Saattaneet olla siellä jo vuositolkulla tai sitten tulleet nyt viimeisen käytön jälkeen, mutta sitä muovia en tosiaan ole ottanut laatikosta ennen pois.
Säikähdin ensin, että siellä on jotain tekstiilituholaisia ollut, mutta tosiaan vain sokeritoukkia eikä edes täysikasvuisia koska ovat kaiketi kuolleet sinne muovin sekaan ennen aikojaan. Ja yksi hämähäkkikin siellä oli - kuollut sellainen siis sekin.
Mutta mekko siis edelleen priima - jätin kyllä pari lyöntiä väliin.
Itse olen mekkoa käyttänyt kuopuksellamme reilu vuosi sitten.
Nyt sen muovin seassa oli noin viisi kuollutta sokeritoukkaa. Saattaneet olla siellä jo vuositolkulla tai sitten tulleet nyt viimeisen käytön jälkeen, mutta sitä muovia en tosiaan ole ottanut laatikosta ennen pois.
Säikähdin ensin, että siellä on jotain tekstiilituholaisia ollut, mutta tosiaan vain sokeritoukkia eikä edes täysikasvuisia koska ovat kaiketi kuolleet sinne muovin sekaan ennen aikojaan. Ja yksi hämähäkkikin siellä oli - kuollut sellainen siis sekin.
Mutta mekko siis edelleen priima - jätin kyllä pari lyöntiä väliin.