Siis hetkinen....eikö äiti saa olla nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ja paskaa sataa taas....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

ja paskaa sataa taas....

Vieras
Tuli mieleen tuosta yhdestä ketjusta missä harmiteltiin rintoja imetyksen jälkeen ja tottakai aloittaja suunnilleen lynkattiin kun kehtasi moist aharmitella.

loppuuko naiseus siihen hetkeen kun naisesta tulee äiti?????

En minä kadu sitä että imetin, mutta kyllä minäkin haikeudella muistelen terhakoita, kiinteitä rintojani...nyt tuossa edessä on kaksi pehmeää nahkalärppää.

En syytä lastani "rintojeni pilaamisesta" tai vatsanseutuni ihon löysyydestä, mutta tottakai ne asiat harmittavat minua, sillä sellainen nainen, joka on tyytyväinen roikkuviin, löllyviin vartalonkappaleisiin, valehtelee.

Olen äiti, mutta olen myös NAINEN joka haluaa näyttää hyvältä!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Loppuuko se naiseus siihen rintojen löysyyteen?

arvasin että tähän tartutaan. Kyllähän se on niin että nainen tuntee itsensä NAISEKSI näyttäessään naiselta. Vai moniko lärppätissi seisoisi rinta rottingilla esim. katie pricen (vaikka onkin sillarit) vieressä?

Ei minua kukaan ole kritisoinut vaikka edelleen olen naisellinen ja välillä pinnallinenkin ulkonäköön liittyvissä asioissa.
Jos rumat tissit vituttaisivat niin että pilaisivat mielen usein niin todellakin tekisin asialle jotain enkä käsitä miten joku ulkopuolinen voisi päätänsä asialla vaivata.

Minä kannatan naisellisuutta keskiverrosti varmaan enemmän, mutta ihmettelen miten ne rinnat voivat olla jollekin niin iso juttu, kun suurimman osa ajasta ovat siellä paidan alla, liiveissä tai bikineissä, sou? Toisaalta kun olen aina elänyt rumien rintojen kanssa, olen siihen tottunut. En ole tosin ikinä kokenut, että naiseuteni kärsisi siitä että rintani eivät näytä sellaisilta ihanteellilta kiinteiltä palloilta. Jos mulla sellaiset olisi, tuntuu tosi oudolta että jotenkin ihastelisin niitä peilin edessä, kuten ap sanoi että haikeudella niitä muistelee..

Mun mielestä kropasta rinnat on erittäin pieni osa ja kuten sanottua, eihän ne edes sieltä näy muualla kuin suihkussa, saunassa ja toki sängyssä, mutta so.. suurin osa miehistä ei edes niin kiinnitä huomiota rintoihin, mitä naiset luulevat.

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:

Niin tai siihen äitiyteen? Ei tosiaan. Saa olla nainen niin kuin on ollut siihenkin asti.

mutta auta armias jos erehtyy harmittelemaan sitä että tissit roikkuu niin täällähän suorastaan hypitään silmille!!!!!! Äidin täytyy olla harmaa hiirulainen, ei äiti enää imetyksen jälkeen tissejä tarvitse!!!!!

Se, mikä näyttää hyvältä, tuntuu olevan kulttuurisidonnainen asia. Nykyinen kauneusihanne on täysin keinotekoinen, eikä tee naisesta yhtään enempää naista.

Naiseus ei ole pelkkää ulkoista. Eikä luonnottomuus ole kaunista.

Minusta kauneuskirurgiassa onkin kyse siitä, että ei uskalleta olla oikeasti naisia. Halutaan vaan täyttää jotkin ulkoa asetetut kriteerit.

Susta kun tulee äiti, niin voit seuraavaksi pariksi vuosikymmeneksi laittaa naiseutes odottamaan kaapinloukkoon.... eikös se niin mene :D :laugh:
No ei vaiskaan, kyllä se äiteekin saa olla Nainen ihan isolla n:llä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jiipee:

arvasin että tähän tartutaan. Kyllähän se on niin että nainen tuntee itsensä NAISEKSI näyttäessään naiselta. Vai moniko lärppätissi seisoisi rinta rottingilla esim. katie pricen (vaikka onkin sillarit) vieressä?

:wave: Kato hei ne oikeanlaiset rintsikat niin ei lärpätä! ;) Bikineissäkin yläosa näyttää varsin hyvältä, tosin riipputissisen kannattaa älytä ettei mitään perinteisiä peruslappubikineitä laita ylleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Minä kannatan naisellisuutta keskiverrosti varmaan enemmän, mutta ihmettelen miten ne rinnat voivat olla jollekin niin iso juttu, kun suurimman osa ajasta ovat siellä paidan alla, liiveissä tai bikineissä, sou? Toisaalta kun olen aina elänyt rumien rintojen kanssa, olen siihen tottunut. En ole tosin ikinä kokenut, että naiseuteni kärsisi siitä että rintani eivät näytä sellaisilta ihanteellilta kiinteiltä palloilta. Jos mulla sellaiset olisi, tuntuu tosi oudolta että jotenkin ihastelisin niitä peilin edessä, kuten ap sanoi että haikeudella niitä muistelee..

Mun mielestä kropasta rinnat on erittäin pieni osa ja kuten sanottua, eihän ne edes sieltä näy muualla kuin suihkussa, saunassa ja toki sängyssä, mutta so.. suurin osa miehistä ei edes niin kiinnitä huomiota rintoihin, mitä naiset luulevat.

persettäkö ne vahtaa?

Minä viihdyn nahoissani lasten syntymänkin jälkeen. Siksi minun on vaikea ymmärtää heitä, jotka surkuttelevat kadotetun kroppansa perään.

Hei, maan vetovoima ja ajan hammas nakertavat kaikkien kurveja, oli lapsia tai ei. Ja jos ei kykene sitä hyväksymään, on surullista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Niin tai siihen äitiyteen? Ei tosiaan. Saa olla nainen niin kuin on ollut siihenkin asti.

mutta auta armias jos erehtyy harmittelemaan sitä että tissit roikkuu niin täällähän suorastaan hypitään silmille!!!!!! Äidin täytyy olla harmaa hiirulainen, ei äiti enää imetyksen jälkeen tissejä tarvitse!!!!!

Ai, mä olen pysynyt poissa noista ketjuista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no minulla oli imetysaikana kunnon dollyparttonit, joten ihan tyytyväinen olen tällä hetkellä omiin rupusiin riippurintoihini ;) Ahistavaa oli kun tissit oli niin isot :x

Näyttääkö tämä Katie sinun mielestäsi naiselta? Miksi roikkuvilla tai pienillä rinnoilla ei muka näytä naiselta? Eivätkö rinnat ala roikkua juuri siksi, että nainen synnyttää ja imettää, koska on NAINEN.

Alkuperäinen kirjoittaja ja paskaa sataa taas....:
Tuli mieleen tuosta yhdestä ketjusta missä harmiteltiin rintoja imetyksen jälkeen ja tottakai aloittaja suunnilleen lynkattiin kun kehtasi moist aharmitella.

loppuuko naiseus siihen hetkeen kun naisesta tulee äiti?????

En minä kadu sitä että imetin, mutta kyllä minäkin haikeudella muistelen terhakoita, kiinteitä rintojani...nyt tuossa edessä on kaksi pehmeää nahkalärppää.

En syytä lastani "rintojeni pilaamisesta" tai vatsanseutuni ihon löysyydestä, mutta tottakai ne asiat harmittavat minua, sillä sellainen nainen, joka on tyytyväinen roikkuviin, löllyviin vartalonkappaleisiin, valehtelee.

Olen äiti, mutta olen myös NAINEN joka haluaa näyttää hyvältä!!!!

Mene hyvä ihminen kohotuttamaan rintasi, jos se naiseus on niistä kiinni.

No moniko lärppätissi pääsee Katie Pricen viereen patsasteleen??

No mulla ei imetys pilannut rintoja vaan odotusaika.
vaikken ainokaistakaan lastani olisi imettänyt ja nuorimmaista imetän olisivat raskausaikana tulleet muutokset tehneet tehtävänsä.
toki haluan olla nainen ja kärsin todennäköisesti kun imetyksen loputtua jää tyhjät patalaput.

Kyllä mun mielestä keskivertonainen lärpättävine tisseineen on satakertaa naisellisempi, kuin joku Katie kovien kivenmurikoidensa kanssa. Sellaiset on lähes miehekkäät. Äitius liittyy naiseuteen.

Sukupuolien tarkoitus on se, että pystyy lisääntyä, se on mieheyden ja naiseuden ydin.

(ja en tällä tarkoita väheksyä lapsettomia ihmisiä, mutta biologian kannalta asia on näin.)

No sen naisen rinnalla mä uskon, että kuka tahansa voi seistä rinta rottingilla =)

Yhteistyössä