Siis hetkinen....eikö äiti saa olla nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ja paskaa sataa taas....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Se liittyy siten siihen että koska sinulla on pienet rinnat, niin olet kasvanut ajattelemaan että niillä rinnoilla ei nyt ole niin "väliä", itsesuggestiota ja onnistunutta sellaista.

Lisäksi sinulla ei ole kokemusta sanoa jollekin riippurintaiselle e-kuppiselle että hänen rintansa eivät saisi esteettisesti haitata hänen elämäänsä.

Surkeaa, että pitää alkaa toisen ulkonäköä arvostelemaan, ymmärrän kyllä, että huonosta itsetunnosta tuollaista kumpuaa. Silloin varmaan itseäänkään ei katso kovin armeliaasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se liittyy siten siihen että koska sinulla on pienet rinnat, niin olet kasvanut ajattelemaan että niillä rinnoilla ei nyt ole niin "väliä", itsesuggestiota ja onnistunutta sellaista.

Lisäksi sinulla ei ole kokemusta sanoa jollekin riippurintaiselle e-kuppiselle että hänen rintansa eivät saisi esteettisesti haitata hänen elämäänsä.

Surkeaa, että pitää alkaa toisen ulkonäköä arvostelemaan, ymmärrän kyllä, että huonosta itsetunnosta tuollaista kumpuaa. Silloin varmaan itseäänkään ei katso kovin armeliaasti.

Kuka tässä nyt arvostelee kenenkin ulkonäköä? Eiköhän me jokainen voimme asettaa itsellemme sellaiset kriteerit kuin haluamme.

Kuka tässä nyt arvostelee kenenkin ulkonäköä? Eiköhän me jokainen voimme asettaa itsellemme sellaiset kriteerit kuin haluamme.

Ihan vapaasti saa asettaa niitä kriteereitä. Mutta itse niistä vain eniten kärsii. Minusta on turha silloin marista, kun asettaa itsellensä kriteerin, joka ei vastaa luonnontilaa.

Ja kyllähän sinä aika selkeästi arvostelit minun ulkomuotoani ja kutsuit tyytyväisyyttäni omaan kroppaani itsesuggestioksi.

Kun katsoo onnistuneita ennen ja jälkeen kuvia niin ymmärrän todella hyvin monessa tapuksessa miksi rintoja on haluttu kohottaa ja miten lopputulos voi oikeasti vaikuttaa fiilikseen omasta kropasta.

Ihan vapaasti saa asettaa niitä kriteereitä. Mutta itse niistä vain eniten kärsii. Minusta on turha silloin marista, kun asettaa itsellensä kriteerin, joka ei vastaa luonnontilaa.

Voitko kertoa mitä niistä kärsii jos käy hoitamassa asian korjauttamalla? Miksi luonnontila pitäisi olla se tavoitelluin olotila? Siis jos leikkauksen jälkeenkin ihminen näyttää edelleen luonnolliselta.

Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:
Toki äitiys on kroppaani muuttanut eikä ainakaan parempaan suuntaan mutta tyytyväinen kuitenkin olen.
Enkä tasan ole mikään harmaa hiirulainen kuitenkaan.

Mutta mielestäni äitiyden merkit vartalossa vasta naisesta naisen tekee eikä mitään luonnottoman näköiset silikonitissit.

Tärkeintä on pitää muuten vartalostaan niin hyvää huolta kuin mahdollista, eikä päästä repsahtamaan. Onhan se oman terveydenkin kannalta hyvä juttu. Ja hyväkuntoinen äiti jaksaa olla paremmin äiti.

Jotenkin sairaalloinen lause. Siitäkö se joittenkin äitien halveksuminen johtuu, että heidän mielestään nainen ei näytä naiselta ellei päältä päin näe että on äiti? Vai halutaan itselle uskotella, että äitiys tuo tai pitäisi tuoda jokaisen kroppaan merkkejä siitä, että on äiti..

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
:D

Eikö olekin ihanaa? Maailman suurimmat huolet ovat roikkuvat rinnat tai venynyt mahanahka. Maailmassa kaikki hyvin...

Kuka noin sanoi? Aivan, ei kukaan.

Totta. Maailmassa EI ole kaikki hyvin... :/

Mutta jos sen energian, joka käytetään muitten ja omien kroppien arvosteluun käyttäisi johonkin muuhun, maailma saattaisi olla mukavampi paikka. Ehkä lapsemme edes osaisivat elää nahoissaan ihmisiksi.

Joo, noinhan se meneekin. Nyt voin lakata murehtimasta mahdollisia tulevia riipputissejäni ja keskittyä itkemään vaikkapa Afrikan nälkälapsia.

Tee mitä teet. Pointti oli, että turha vatvoa ja vinkua, kukin tekee omalla tavallaan, mutta turhaa energian haaskausta nostaa mölyä. Jos haluaa esim. silikonit, hankkii ne, eikä ole marttyyri. Jos ei halua tehdä asialle mitään, on hiljaa, tyytyväisenä tai tyytymättömänä.

Mä haluan silikonit, mutta ei ole vielä rahaa niitä varten, kun on kaikkea muuta etusijalla :( En siis pysty tuosta noin vaan hankkimaan niitä. Pitääkö mun siis vaan tyytyä tilaani vai saanko olla marttyyri?

Voitko kertoa mitä niistä kärsii jos käy hoitamassa asian korjauttamalla? Miksi luonnontila pitäisi olla se tavoitelluin olotila? Siis jos leikkauksen jälkeenkin ihminen näyttää edelleen luonnolliselta.

Kärsiihän siitä rahallisesti. Ja ei se varmasti kivutontakaan ole. Yhteiskunta on muuttumassa siten, ettei ihmiset enää edes tiedä, mikä on normaalia.

No... jos joku maksais mulle silikonit niin menisin kyllä ihan samantien laittaa ne! PIeni roikkuminen ei mielestäni haittaa... kunhan näyttää naiselta. Minulle nyt on vaan käynyt niin että imetysten jälkeen rinnat on hävinneet kokonaan. En ole kellään missään nähnyt tämmösiä onnettomia näppylöitä... Muutenkin olen lasten jälkeen laihtunut rajusti, peppu ja kaikki naisellinen pyöreys on hävinnyt. Minulla on nyt samanlainen vartalo kun ala-asteikäisellä pojallani. Vartalon myötä kaikki itsevarmuuteni on hävinnyt. En halua käydä enää missään ulkona tanssimassa tms. Ja laihuus on vielä asia josta kaikilla vierailla ihmisillä on mielestään oikeus tulla huomauttelemaan... "Olet niin laiha että pahaa tekee." "Ootko sä aina ollut... tommonen?" Yms yms. Niistä kaikista syömishäiriösaarnoista puhumattakaan. Toki rakastan lapsiani, enkä heitä vaihtaisi pyöreisiin tisseihin tai täydelliseen vartaloon, mutta jos jotenkin saisin vartaloni taas näyttämään naiselliselta..... Tämä on tällä hetkellä minulle tosi iso asia, ja vaikuttaa kaikkeen olemiseeni ihan jokapäiväisessä arjessa:(

Alkuperäinen kirjoittaja Riutunut:
No... jos joku maksais mulle silikonit niin menisin kyllä ihan samantien laittaa ne! PIeni roikkuminen ei mielestäni haittaa... kunhan näyttää naiselta. Minulle nyt on vaan käynyt niin että imetysten jälkeen rinnat on hävinneet kokonaan. En ole kellään missään nähnyt tämmösiä onnettomia näppylöitä... Muutenkin olen lasten jälkeen laihtunut rajusti, peppu ja kaikki naisellinen pyöreys on hävinnyt. Minulla on nyt samanlainen vartalo kun ala-asteikäisellä pojallani. Vartalon myötä kaikki itsevarmuuteni on hävinnyt. En halua käydä enää missään ulkona tanssimassa tms. Ja laihuus on vielä asia josta kaikilla vierailla ihmisillä on mielestään oikeus tulla huomauttelemaan... "Olet niin laiha että pahaa tekee." "Ootko sä aina ollut... tommonen?" Yms yms. Niistä kaikista syömishäiriösaarnoista puhumattakaan. Toki rakastan lapsiani, enkä heitä vaihtaisi pyöreisiin tisseihin tai täydelliseen vartaloon, mutta jos jotenkin saisin vartaloni taas näyttämään naiselliselta..... Tämä on tällä hetkellä minulle tosi iso asia, ja vaikuttaa kaikkeen olemiseeni ihan jokapäiväisessä arjessa:(

Sulle parasta ois saada noi syömisjutut kuntoon. Ei tietysti helppoa, mutta varmasti parempi vaihtoehto saada pyöreyttä, kuin leikkaus.

:hug:

Ja kyllä laihakin voi olla naisellinen, kyse on siitä, kuinka itseään kantaa.

Kärsiihän siitä rahallisesti. Ja ei se varmasti kivutontakaan ole. Yhteiskunta on muuttumassa siten, ettei ihmiset enää edes tiedä, mikä on normaalia.

Mitä sinä harmittelet toisten rahanmenoa :D? Eiköhän meillä kaikilla ole eri tilanteita, kyllä minulla on leikkaukseen varaa, menee sitä rahaa turhempaankin. Pieni investointi omasta tyytyväisyydestä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tottakai voi tehdää korjauksia jos siltä tuntuu, tuskin kukaan haluaa mitään Katie Price-tissejä.
Jotkut kärsii oikeasti...

Minulla on ollut silikonit jo kymmenen vuotta, eivätkä todellakaan ole mitkään Katie Price silikonit. Kauniilta edelleen näyttävät.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:
Minulla on ollut silikonit jo kymmenen vuotta, eivätkä todellakaan ole mitkään Katie Price silikonit. Kauniilta edelleen näyttävät.
Anteeksi jos kysyn tyhmää, mutta voiko ne silikonit olla ns ikuiset, vai pitääkö ne joskus "vaihdattaa"? :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tottakai voi tehdää korjauksia jos siltä tuntuu, tuskin kukaan haluaa mitään Katie Price-tissejä.
Jotkut kärsii oikeasti...

Niinpä, mä en ymmärrä mitä kamalaa siinä on jos haluaa olla tyytyväinen kehoonsa. Silareitakin on eri kokoisia. Mieluummin nätit sopusuhtaiset silarit, kuin napaan asti roikkuvat nahkapussit.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Anteeksi jos kysyn tyhmää, mutta voiko ne silikonit olla ns ikuiset, vai pitääkö ne joskus "vaihdattaa"? :)

Silikonit uusitaan kyllä :) Taisi olla 10 vuoden välein?

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Toki äitiys on kroppaani muuttanut eikä ainakaan parempaan suuntaan mutta tyytyväinen kuitenkin olen.

Mutta mielestäni äitiyden merkit vartalossa vasta naisesta naisen tekee eikä mitään luonnottoman näköiset silikonitissit.

Tärkeintä on pitää muuten vartalostaan niin hyvää huolta kuin mahdollista, eikä päästä repsahtamaan. Onhan se oman terveydenkin kannalta hyvä juttu. Ja hyväkuntoinen äiti jaksaa olla paremmin äiti.

Jotenkin sairaalloinen lause. Siitäkö se joittenkin äitien halveksuminen johtuu, että heidän mielestään nainen ei näytä naiselta ellei päältä päin näe että on äiti? Vai halutaan itselle uskotella, että äitiys tuo tai pitäisi tuoda jokaisen kroppaan merkkejä siitä, että on äiti..

Mitä sairaalloista siinä on olla tyytyväinen vartaloonsa vaikka tissit ei ole enää niin hehkeät?? Eikö se ole terveen itsetunnon merkki? Kaikki ne silikonitissit mitä olen nähnyt ovat näyttäneet hirveiltä kumipalloilta, ja sellaisia en haluaisi koskaan.
Sairaalloista olisi se jos halveksisin naisia joilla on vielä täydelliset luomutissit ja omat eivät ole enää ihan niin hehkeät.
Mutta kun on ollut raskaana ja synnyttänyt niin pitäisi siihen suhtautua järkevästi. Aikansa kutakin, eihän meistä kukaan ikuisesti pysy nuorena ja hehkeenä vaikka mitä tekisi..

Mieheni on myös järkevä ja tiesi mitä raskaus tekee vartalolleni ja silti haluaa kovasti lapsia ja hyväksyy minut tällaisena naisena mitä olen nyt. Ei ole koskaan väheksynyt surkeita tissejäni ja tuntuu kovastikin edelleen tykkäävän pidellä niitä :) Sitä se rakkaus on. Muu on keinotekoista, omasta mielestäni.

Ja juu, ei se minulta ole pois jos joku haluaa silikonit ottaa tai kohotella. Mun mielestä se on vaan tosi surullista, että ihminen katsoaa itseään sellaisella inholla peilistä.

Mulla tässä asiassa tämä menee aivan päinvastoin, kuin niillä, jotka sanoivat että eivät korjauta miehen takia rintoja. Sinkkuna jne on helppoa olla ulkonäöllisesti itsevarma, koska mulle riittää että itse olen tyytyväinen peilikuvaani. Miehen tullessa kuvioihin joudunkin miettimään, että onkohan se tyytyväinen niihin epäkohtiini, kuten vaikka rintoihin. En tosin lähtisi miehen takia koskaan rintoja korjauttamaan, haaveilen vaan että löytyy joskus mies joka tykkää Riippiksistäkin :xmas:

Kyllähän se syö (ainakin tätä ) naista ku se vähänkin terhakkuus mitä on ollut on hävinnyt ja rinnat on muuttunu suht tyhjiks pusseiks. Mulla tosin on päätettynä et plastikkakirurgi saa nää läpäkkeet korjata muutaman vuoden sisällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:

Kymmenen vuoden kuluttua niitä olisi hyvä käydä näyttämässä, mutta esim. minun tapauksessani näyttävät ja tuntuvat edelleen niin hyviltä että mitään syytä vaihtoon ei ole.

Ei ole kukaan ikinä edes arvannut että ovat silikonit, ovat ns. pisaramallia ja luonnollinen d-kuppi.

Siitähän se johtuu. Ja sitten taas toisaalta minä sain kerran "ihania" kommentteja kun mietin palstalla kehtaanko raskausarpien takia pitää bikineitä. Kuulemma olen niin hirveä variksenpelätin ja häpeä muille naisille että minun pitäisi pysyä uimarannalta pois kokonaan.

Minä veikkaan että naisilla on monella todella huono itsetunto johtuen monesta eri asiasta, ja se aina ja ikuisesti purkautuu vihana ja katkeruutena muita naisia kohtaan. Joskus kohteena on pienirintainen nainen, joskus ylipainoinen ja joskus raskauarpinen.

Koskaan ei ole hyvä, kun on nainen kyseessä :(

Aah, onpa hienoa, että tissit ei oo muuttunut mihinkään. Ehkä jopa kasvaneet ja terhakoituneet entisestään. On se hienoa, että nyt voi sanoa olevansa edelleen nainen. Menenpäs pukemaan noi verkkarit päälle ja nauttimaan ihan vain naisellisuudesta ku tissit on kunnos :)

Mitä sairaalloista siinä on olla tyytyväinen vartaloonsa vaikka tissit ei ole enää niin hehkeät?? Eikö se ole terveen itsetunnon merkki? Kaikki ne silikonitissit mitä olen nähnyt ovat näyttäneet hirveiltä kumipalloilta, ja sellaisia en haluaisi koskaan.
Sairaalloista olisi se jos halveksisin naisia joilla on vielä täydelliset luomutissit ja omat eivät ole enää ihan niin hehkeät.
Mutta kun on ollut raskaana ja synnyttänyt niin pitäisi siihen suhtautua järkevästi. Aikansa kutakin, eihän meistä kukaan ikuisesti pysy nuorena ja hehkeenä vaikka mitä tekisi..

Mieheni on myös järkevä ja tiesi mitä raskaus tekee vartalolleni ja silti haluaa kovasti lapsia ja hyväksyy minut tällaisena naisena mitä olen nyt. Ei ole koskaan väheksynyt surkeita tissejäni ja tuntuu kovastikin edelleen tykkäävän pidellä niitä :) Sitä se rakkaus on. Muu on keinotekoista, omasta mielestäni.

Heinosti kirjoitettu. :)

Yhteistyössä