Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:
Toki äitiys on kroppaani muuttanut eikä ainakaan parempaan suuntaan mutta tyytyväinen kuitenkin olen.
Enkä tasan ole mikään harmaa hiirulainen kuitenkaan.
Mutta mielestäni äitiyden merkit vartalossa vasta naisesta naisen tekee eikä mitään luonnottoman näköiset silikonitissit.
Tärkeintä on pitää muuten vartalostaan niin hyvää huolta kuin mahdollista, eikä päästä repsahtamaan. Onhan se oman terveydenkin kannalta hyvä juttu. Ja hyväkuntoinen äiti jaksaa olla paremmin äiti.
Jotenkin sairaalloinen lause. Siitäkö se joittenkin äitien halveksuminen johtuu, että heidän mielestään nainen ei näytä naiselta ellei päältä päin näe että on äiti? Vai halutaan itselle uskotella, että äitiys tuo tai pitäisi tuoda jokaisen kroppaan merkkejä siitä, että on äiti..
Mitä sairaalloista siinä on olla tyytyväinen vartaloonsa vaikka tissit ei ole enää niin hehkeät?? Eikö se ole terveen itsetunnon merkki? Kaikki ne silikonitissit mitä olen nähnyt ovat näyttäneet hirveiltä kumipalloilta, ja sellaisia en haluaisi koskaan.
Sairaalloista olisi se jos halveksisin naisia joilla on vielä täydelliset luomutissit ja omat eivät ole enää ihan niin hehkeät.
Mutta kun on ollut raskaana ja synnyttänyt niin pitäisi siihen suhtautua järkevästi. Aikansa kutakin, eihän meistä kukaan ikuisesti pysy nuorena ja hehkeenä vaikka mitä tekisi..
Mieheni on myös järkevä ja tiesi mitä raskaus tekee vartalolleni ja silti haluaa kovasti lapsia ja hyväksyy minut tällaisena naisena mitä olen nyt. Ei ole koskaan väheksynyt surkeita tissejäni ja tuntuu kovastikin edelleen tykkäävän pidellä niitä

Sitä se rakkaus on. Muu on keinotekoista, omasta mielestäni.