SIIS HÄ TRIPLA ISÄ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Tää ketju ku näyttää aika harmaa voittoiselta niin onko tähän kirjoittaneet yks ja sama tyyppi kans :D

Mie oon ainaki eri kuin ap :D mut kiinnostaa tietää et mistä joku tunnistaa jonku toinen et on sama youknow :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nero:
Miksi tripla isä kirjautuu, sit vastaa itselleen nikittä?

Ja välillä se kirjotttaa eikirjautuneena naisena? Ootteko huomannu?

Kerrotko minullekin missä olen vastannut itselleni?
Enkä muuten ole huomannut kirjoittaneeni naisenakaan.

Salapoliisin taidot vähän ruosteessa vai?

Miten voi vastata itselleen nikittä,jos on juuri aikaisemmin kirjautunut sisään...
Eiks ton pitäis mennä niinku toiste päi,et eka kirjottaa harmaana ja sit kirjautuu sisään..
Pähkäilee vain..

Enpä ole tuollaisat hänen kohdallaan huomannut,ja mitä sitten vaikka oliskin harmaan ja mustana täällä?Ei se tarkota sitä et jos sul on nikki,niin pitäs aina sillä kirjottaa..ne kipeimmätki/noloimmat asiat.Ei se nikki sitä varten oo et jotku kyylät voi selata täältä koko sun helvetin historian..

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Hölmöläisen hommaahan se on vastailla itelleen, mutta kuulemma niin joku tekee. Exäni sanoi, että sillä tavoin saa hyviä keskusteluja aikaiseksi :o

Ai jos riitelee ittensä kans? :laugh:
Taitaa exäs olla aika mielenkiintoinen tyyppi..

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Hölmöläisen hommaahan se on vastailla itelleen, mutta kuulemma niin joku tekee. Exäni sanoi, että sillä tavoin saa hyviä keskusteluja aikaiseksi :o

Ai jos riitelee ittensä kans? :laugh:
Taitaa exäs olla aika mielenkiintoinen tyyppi..

Juu, tarpeeks mielenkiintoinen niin se onkin mun ex :laugh: Liikkuu myös kaksplussalla että siitä vaan kimppuun ;) :whistle:

En millään jaksaisi alkaa riitelemään itseni kanssa. Voisin vaikka jäädä häviölle kun laitan niin kovasti vastaan. :D

Ja ennen kuin joku keksi että eräällä toisella nimimerkillä on sama sähköpostiosoite kuin minun profiilissani niin joudun taas tuottamaan pettymyksen. Ei, se en ole minä vaan vaimoni.

Vielä sen verran että minä en kirjoita mitään harmaana. Jos jollekin on tarvis vittuilla niin minulla on munaa tehdä se omalla "naamalla".

Yhteistyössä