Siis Facebookissa todellakin näkee, jos joku on etsinyt mua nimella :O

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Vähän aikaa ihmettelin, että keitä tuo Facebook ehdottelee mun kavereiksi, mutta nuo ihmisethän on vaan etsinyt mua nimeltä.

Eihän tässä enää edes uskalla ihmisiä etsiä tuolta fb:stä

hilda
eikö ne ehdotukset tule sen mukaan onko yhteisiä kavereita? mutta toisaalta kyllähän noita välillä tulee semmoisiakin joiden kanssa ei ole yhteisiä kavereita. hmm...

ap
Ei kun mulle ehdotti kaveriksi yhtä tyyppiä, joka on mun äidin tuttava. Hänellä on vain kaksi kaveria, jotka ei millään liity mitenkään minuun tai minun kavereihin.

Kummallista...

iik
jos oikeesti on noin niin mun lasten isän vaimon olis pitäny soitta mulle jo aikamonta kertaa. käyny välillä kattomassa sen profiilia. äijänsä siis petti sitä mun kanssa ja se vaimo kyllä tietää mun nimen. eli en usko että näkyy.

Suzyanne
Ei voi olla noin. Nimittäin minua tuskin monikaan, ainakaan vanhempi tuttavuus osaa nimellä etsiä, koska nimeni on vaihtunut ihan kokonaan kolme vuotta sitten, etunimikin pikkuisen. Ja tosi paljon tulee noita kaveriehdotuksia, enkä juuri ketään edes tunne.

joopa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei kun mulle ehdotti kaveriksi yhtä tyyppiä, joka on mun äidin tuttava. Hänellä on vain kaksi kaveria, jotka ei millään liity mitenkään minuun tai minun kavereihin.

Kummallista...
no voi pöljä. teidän yhteinen tuttavanne on sun äitis. ja siksi se sitä ihmistä sullekin ehdottaa. ihan samalla tavalla kuin fb varmastikin ehdottaa sua sen ihmisen kaveriksi sen profiilissa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja joopa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kummallista...
no voi pöljä. teidän yhteinen tuttavanne on sun äitis. ja siksi se sitä ihmistä sullekin ehdottaa. ihan samalla tavalla kuin fb varmastikin ehdottaa sua sen ihmisen kaveriksi sen profiilissa.
No pöljä vaan itelles! Mun äiti ei edes tiedä mikä on Facebook, eikä todellakaan ole siellä edes käynyt. On sen verran ikää hänellä, ei edes käytä tietokonetta. Kyseessä kuitenkin hänen entinen tuttavansa tai tyyppi työpaikalta, joka on kuulemma aika juoruämmä.

v
Facebook ehdottelee sellaisia, joiden kanssa olet vaihtanut sähköpostia! Tuskin ne ihmiset on sua nimellä etsineet!

Minulle ehdotellaan koko ajan kavereiksi huuto.net:in kauppakumppaneita, koska olen heidän kanssaan vaihtanut sähköpostia tuotteitten maksuun ja lähettämiseen liittyen. En halua huutiskauppakumppaneita kavereikseni!

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Facebook ehdottelee sellaisia, joiden kanssa olet vaihtanut sähköpostia! Tuskin ne ihmiset on sua nimellä etsineet!

Minulle ehdotellaan koko ajan kavereiksi huuto.net:in kauppakumppaneita, koska olen heidän kanssaan vaihtanut sähköpostia tuotteitten maksuun ja lähettämiseen liittyen. En halua huutiskauppakumppaneita kavereikseni!

Pyh, en mä oo ikinä niiden kaa vaihtanu spostia, joita se mulle ehdottelee! Osaa en oo ees ikinä kuullutkaan saati nähny.

Yhteistyössä