S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja asuja:Te usein puhutte vain asunnoista, minä mietin myös sitä ympäristöä missä se asunto on.
Hullua maksaa omaisuus jostain asunnosta jos vielä ympäristö on ruma/vastenmielinen.
Aion joskus asua kauniin maiseman keskellä.
Pk-seudulla asumisesta ei hyödy kuin muutamat ihmiset eli ne rakennusyhtiöt ja välittäjät
sekä maanomistajat.
Ja kansahan menee ja asuttaa näitä kallimpia paikkoja. Siis jotkut.
Sitten valitetaan hillitöntä velkataakkaa...
Alkuperäinen kirjoittaja asuja:Te usein puhutte vain asunnoista, minä mietin myös sitä ympäristöä missä se asunto on.
Hullua maksaa omaisuus jostain asunnosta jos vielä ympäristö on ruma/vastenmielinen.
Aion joskus asua kauniin maiseman keskellä.
Pk-seudulla asumisesta ei hyödy kuin muutamat ihmiset eli ne rakennusyhtiöt ja välittäjät
sekä maanomistajat.
Ja kansahan menee ja asuttaa näitä kallimpia paikkoja. Siis jotkut.
Sitten valitetaan hillitöntä velkataakkaa...
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:no ymmärrän ku asun täällä :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja omaa tyhmyyttä:Hesan joku johtaja oli vailla. lisää rahaa kun mamut käyvät kalliiksi. Eikös niiden pitänyt olla kultamunia jotka tuovat rahaa?
Kannattaa muuttaa Savoon tai Kainuuseen, saa paremman elämänlaadun halvalla.
Alkuperäinen kirjoittaja x:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän ok-talo maksoi 13 000 ?![]()
Toki tää on monen mielestä peppureijässä
Ja toki remonttia pitää tehdä ainakin 20 000 ?:lla. Mutta ei tästä uutta aioita tehdäkään.
No, tuo sopis mullekin, saanen kysyä mistä päin löytyi noin halpa talo?
Sopis mun budjettiin....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain:Minuakin huvittaa kun jokaiseen asuntoketjuun tulee joku kauhistelemaan hintoja ja selittää itse asuvansa uudessa yli 100 neliön omakotitalossa joka maksanut jonkun 110 000. Sitten paljastuu että asuu jossain jumalan hylkäämässä peppureiässä.
Alkuperäinen kirjoittaja omaa tyhmyyttä:Hesan joku johtaja oli vailla. lisää rahaa kun mamut käyvät kalliiksi. Eikös niiden pitänyt olla kultamunia jotka tuovat rahaa?
Alkuperäinen kirjoittaja terveisiä peppureiästä:Tälläsen löysin nyt nopsasti omalta kotiseudultani (autolla Helsinkiin n. 1,5 h) : Hinta 119 000 ?, "Mukavassa lähiössä -59 rakennettu siistikuntoinen, viihtyisä 100 m2 koti.Tilat;4 huonetta, keittiö,kph,sauna, varastot. Katto, putket, ikkunat,sähköt uusittu.Varaava kaakelitakka öljylämmityksen lisänä.Pihassa huvimaja sekä erillinen rakennus, jossa autotalli ja puuliiteri.Oma tontti 1230 m2."
Ei tää nyt varmaan ollu hinta-laatusuhteeltaan aivan paras esimerkki, mutta ensimmäisenä silmään osunut ei-peppureiässä sijaitsevä ~110 000 maksava omakotitalo.
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja omaa tyhmyyttä:Hesan joku johtaja oli vailla. lisää rahaa kun mamut käyvät kalliiksi. Eikös niiden pitänyt olla kultamunia jotka tuovat rahaa?
Hyi hemmetti!!!! Kainuussa 15 vuotta kärsineenä voin sanoa että juuri sitä tarkoittaa syrjäseudun ahdasmielinen peräreikä. Suomen hirvein junttipaikka.
Joskus se jumahtaminen voi olla kaukonäköisyyttäkin. Olen elämäni aikana kuullut monilta keski-ikäisiltä naisilta kertomusta siitä, millaista naisen elämä pahimmillaan niinä ruuhkavuosina on. Murrosiän kuohuissa elävät teinit, viidenkympin villitystään elävä puoliso, paineet työpaikalla, ensimmäiset kuumat aallot ja hormonimyrskyt.... ja sitten tulee SE puhelu. "Kuulepas kun minä en nyt muista, oliko minulla lääkäri tiistaina vai torstaina ja minkäs takia minun sinne lääkäriin mennäkään? Olikos se nämä sydänlääkkeet kun tämä purkki on taas tyhjä ja kun hukkasin silmälasini, niin en tiedä, onkos tämä nyt edes se sydänlääkepurkki? Voisitkos sinä tulla minun mukaani sinne lääkäriin?". Se puhelu tulee äidiltäsi satojen kilometrien päästä eikä tule jäämään viimeiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Aika moni muu muuttaa pois syntymäseuduiltaan ja sukunsa luota esim. työn, opiskelun, puolison tai vaikkapa hyvän asunnon perässä. Jotkut jopa huvikseen... Mutta ymmärrä kyllä pointtisi, onhan se vaikeata varmasti lähteä tai edes ajatella sellaista vaihtoehtoa, jos on kovin jumahtanut paikoilleen.
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja omaa tyhmyyttä:Hesan joku johtaja oli vailla. lisää rahaa kun mamut käyvät kalliiksi. Eikös niiden pitänyt olla kultamunia jotka tuovat rahaa?
Miten tuon työpaikan saa siirrettyä sinne???
ja kun ruuhka-aikaan se 1,5h ei tosiankaan ole 1,5 h vaan 2h. meiltä ajaa kaupunkiin puolisen tuntia ruuhkan ulkopuolella ja ruuhkassa menee reilusti yli tunti.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja terveisiä peppureiästä:Tälläsen löysin nyt nopsasti omalta kotiseudultani (autolla Helsinkiin n. 1,5 h) : Hinta 119 000 ?, "Mukavassa lähiössä -59 rakennettu siistikuntoinen, viihtyisä 100 m2 koti.Tilat;4 huonetta, keittiö,kph,sauna, varastot. Katto, putket, ikkunat,sähköt uusittu.Varaava kaakelitakka öljylämmityksen lisänä.Pihassa huvimaja sekä erillinen rakennus, jossa autotalli ja puuliiteri.Oma tontti 1230 m2."
Ei tää nyt varmaan ollu hinta-laatusuhteeltaan aivan paras esimerkki, mutta ensimmäisenä silmään osunut ei-peppureiässä sijaitsevä ~110 000 maksava omakotitalo.
Niin no 1,5 h on mulle liian pitkä työmatka. Nyt on 15 minuuttia
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:no kertokaas sitte mistä saa halpaa tonttia ja taloa..ja palvelujakin (+) pitäs olla kanssa.+
:xmas: