Siis ekan kerran bb-talosta poistujan psyyke ei kestäny

  • Viestiketjun aloittaja musta harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Mursu
Alkuperäinen kirjoittaja MIIA:
Se oli jo sen liven aikana käytöksentään tosi outo,ihan kuin ois humalassa huudellut jotain. Tykkäsin mantasta,mutta sen lähetyksen aikana mieli muuttui... Ja se käytös kun tuli pois,ei osannut käyttäytyä ollenkaan ja huuteli ties mitä. Mä kun luulin että se oli talon ainoa aikuinen.
Et tainnut sit kovin monena kertana viikolla katsoa lähetystä. Kyllä tuota epätasapainoista käytöstä oli jo nähty ennen eilistäkin aika paljon.
 
MIIA
Alkuperäinen kirjoittaja Mursu:
Alkuperäinen kirjoittaja MIIA:
Se oli jo sen liven aikana käytöksentään tosi outo,ihan kuin ois humalassa huudellut jotain. Tykkäsin mantasta,mutta sen lähetyksen aikana mieli muuttui... Ja se käytös kun tuli pois,ei osannut käyttäytyä ollenkaan ja huuteli ties mitä. Mä kun luulin että se oli talon ainoa aikuinen.
Et tainnut sit kovin monena kertana viikolla katsoa lähetystä. Kyllä tuota epätasapainoista käytöstä oli jo nähty ennen eilistäkin aika paljon.
Joo,siis mä en oo kattonu reiluun viikkoon BB:tä koska se vaan ei nappaa tänä vuonna ollenkaan. Sillon alkuun tykkäsin,mutta sitten meni maku kun alko koko ajan tulemaan kakkahuumoria,pieruja...yök
 
Alkuperäinen kirjoittaja I-ha-na:
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
Ihan järkky akka! Siinä vaiheessa rupes eniten pelottomaan, kun se näki et ketkä sen on nimenny, kun alko se ilveily :eek:
Mut harri ehottomasti ulos ensviikolla :kieh:
Mä mietin HArrin ja Zipan välillä.
Ja nyt oli iltasanomis(?) juttuu, että Zipa ja Antti tuntevat entuudestaan, kuulemma Zipan irkkisivuil kuvii heistä.
Onko sinne nyt tarkotuksel valittu toisiaan tuntevia henkilöitä vai sattumaa?
Johan ja Tuulihan tuntevat entuudestaan ja eikös Zipa tietänyt Anniinan ja Tuulin, näin käsitin, kun ne tuli taloon.
kyllähänne siellä haku tilanteessakin tutustuu...
Totta...
 
Alussahan Manta oli ihan ok!Sit alkoi nuo kakka-pieru-jutut jo vähän ottaan päähän,sitten paskanpuhuminen,ei kun siis läyhääminen :xmas: Katoin kans jo ennen sitä häätöä että muijahan on ihan tivolissa!Sen täytyi kyllä olla ihan kännissä,oli kyllä niin kamalaa katottavaa :x Voi sitä tyttöparkaa,kyllä varmasti HÄVETTI! :ashamed:
 
Mun mielestä toi Maria ei vaikuttanut lainkaan pelottavalta, tollasia puolipöllöjä tapaa töissä lähes päivittäin. Se vaan uhoo, eihän se mitään siellä tehnyt. Mut tosiaan, vähän alkkiksen oloinen, ja sehän selittää ton pään sekoamisenkin tuolla näin viikkoina :)
 
ymmärryksensydän harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
Mut tää ei vaan ymmärtäny minkä takia se yks tyttö poistettiin. Videoterveisissäkin sanottiin, että kaikki ok.
Marianna kertoi kerran Mriannelle et hän on ollut todella väkivaltaisesssa j psyykkisesti ahdistavassa suhteessa ja kun vihdoin pääsi vapaaksi, päätti ettei ykskään mies enää käytä hyväksi.

Ja kun Tuuli ja Johan laitettiin sviittiin, BB älykkäänä ihmisenä tajusi ettei mariannan pää tule kestämään tilannetta. Sitä en osaa sanoa, onko vaaraksi itselleen vai muille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Kylhän Chipa viä talossa pysyy kun eihän se oo seuraavassa häätöäänestyksessä mukana :)
Mun piti oikein käydä subin sivuil kattoos että ketkä on häätöäänestykses.
Mä siis olin eilisest asti siinä käsitykses, että Zipakin on nyt häädös.
Pitäis vissiin kattoo ohjelmaa eikä olla kattovinaan! :D
 
lopetan kattomisen
musta toi oli taas "lievää kusetusta" bb puolelta oikein kovasti mainostettiin että syy mariannan lähtöön selviää sunnuntaina mutta sitte kuitenkaan ei mitään uutta..
 

Yhteistyössä