Siis ekan kerran bb-talosta poistujan psyyke ei kestäny

  • Viestiketjun aloittaja musta harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Eikös sinne ole pyrittykin seulomaan ihmisiä jotka on erilaisia ja herättää keskustelua? Oonko ihan väärässä, mut niillä on jotkut psykologieset testit ketkä valitaan ja et siinä tiimissä olis psyk.alan ammattilainen mukana?
Piti olla, mutta tuon naisen kohdalla seula on kyllä pahasti pettänyt.
Ihmisiä ne seulojatki on. Ja tollanen paikka kuin tuo bb-talo ja eristys, jatkuva yhdessä olo ja valvonta voi hyvinki provosoida hyvässä tasapainossa olevan psyykeongelman pahemmaks :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Eikös sinne ole pyrittykin seulomaan ihmisiä jotka on erilaisia ja herättää keskustelua? Oonko ihan väärässä, mut niillä on jotkut psykologieset testit ketkä valitaan ja et siinä tiimissä olis psyk.alan ammattilainen mukana?
Piti olla, mutta tuon naisen kohdalla seula on kyllä pahasti pettänyt.
Ihmisiä ne seulojatki on. Ja tollanen paikka kuin tuo bb-talo ja eristys, jatkuva yhdessä olo ja valvonta voi hyvinki provosoida hyvässä tasapainossa olevan psyykeongelman pahemmaks :/
No joo, mutta minulla on sellainen käsitys, että nykyään erinäköiset psyk. testit ovat aika luotettavia.

Eihän tuo nainen ns. normaalinakaan vaikuttanut ihan tasapainoiselta, olisi voinut kuvitella että jo ihan ilman testejäkin tajuaa jättää hänet rannalle - jos ei muuten, niin edes lapsen takia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Juu muakin alko pelottaa sen käytös. Onneksi en tunne ko. ihmistä henk.kohtasesti, vaikutti tosi sekopäältä. Eka mietin että onko se kännissä, mutta kai se on sitten muuten vaan tommonen.
Se on niin veteen piirretty se viiva omalaatuisen/persoonallisen ihmisen ja hieman.... noh, epävakaan ihmisen välillä. Maria oli selkeästi poissa tolaltaan ja käytös alitti kaikki aiemmat törttöilyt talossa. Ehkä sit vielä toi suora lähetys aiheutti niin suuret paineet ja jännityksen että seula vähän petti. :whistle:
Mä oon ainakin siis erittäin tyytyväinen häädön lopputulokseen.
 
No ei ole olemassa jotaki yksiselkoista testiä joka selvittäis kuka on psyykkisesti terve ja kuka ei niinku joku virtsatesti et kun menee punaiselle ni on ja jos on valkosta ni ei oo :whistle: Niinku kräm tossa totesi et veteen piirretty viiva.
Mut onneks se putosi.
 
Elena
Mä kanssa ajattelin, että Hui, tuo nainenhan voi tehdä vaikka mitä... Kamalaa käytöstä. Just noi ilveilyt ja sormimerkit. Vappukin oli todella ihan "hoo moilasena", varmaan pelkäsi että tilanne riistäytyy käsistä kokonaan. Elikkä ymmärsinkö oikein, että se huuteli jotain Ristolle vai Minnalleko se huuteli? Siis jotain epäystävällistä... Todella pelottava persoona. Kuka se oli se itkevä tyttö siinä rivillä (eturivi). Maria kävi niitä siinä halailemassa ennen haastattelua? Oliko siinä tämä Marian tyttö?
 
musta tuota talossa oloa ei voi verrata siihen mitä ihminen on ulkona.. sitä voi jokainen itse kohdallaan miettiä miltä tuntuisi olla vuorokaudesta toiseen samassa paikassa samojen ihmisten kanssa ja miten sitä itse käyttäytyisi. alussahan manta oli aika hiljainen. musta tuntuu että se oli aika shokissa tuossa haastatteluvaiheessa.
 
No
se Mantan tyttö kyllä sanoi, että Manta oli ihan oma itsensä talossa ja ehkä kuulemma vielä vähemmän "rivo" (en muista tyttären käyttämää sanaa) kuin kotona. Ja Mantahan useasti on sanonut, että jos oltaisiin oltu tietyissä tilanteissa ulkomaailmassa, niin olisi jo vetänyt tiettyä tyyppiä turpiin. Sanoi noin Vapun haastattelussakin. Kyllä mun mielestä tuossa vaiheessa voi jo jotain johtopäätöksiä ihmisen luonteenlaadusta tehdä.
 

Yhteistyössä