Siis eiks tää nyt oo selvästi ton miehen vika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Siis kun jonkun syyhän tää on selvästi, ja miehän en kohella, ikinä :saint:

Oltiin saunassa, ja mies sit kysyi jotta mihin mie oon reiteni loukannut, kun siinä on mustelma.
Mie sit selittämään, että muistaaks hän muutama ilta taaksepäin, kun illalla oli puhetta että roskis pitää viedä ulos?
Joo...
No kun mies ei lähtenyt viemään niin mie lähdin. Matkalla eteiseen mie löysin lattialta yhden pelin kuulan, ja jotta se ei hukkuisi, laitoin sen taskuuni.
Meidän ulko-ovi jumittaa ajoittain, ja sitä pitää tuupata melko kovaa auki.

No mie painan toisella kädellä kahvaa ja toisessa kädessä on roskis. Ovi kanittaa ja mie lonkalla tuuppaan... ja se kuula housuntaskussa satuttaa turkasen viheliäästi reiteen, kun se jää mun ja oven väliin.

Mutta jos mies ois vienyt roskat, niin mua ei ois sattunut - siis miehen vika, eikö?
Siis kun hän ei ymmärrä, miten hän voi olla syyllinen mustelmaan...

tietty se on miehen vika. mä kompastuin joskus kengännauhoihin kun piti käydä pannuhuoneesta sammuttamassa valo, kun isäntä oli unohtanu. naarmutin polveni hiekkaan (lensin sitteoikein perusteellisesti :ashamed: ), isännän vika sekin.

aivan niinkuin mun mies: hän kauhistui yks ilta että mistä sä tuollaisen jäljen oot saanu takapuoleesi (siis näkyi edestäpäin jos istuin/makasin haarat oikein levällään). No siinä sit sanoin että muistelepa mitä teit 2yötä sitten. Taisi ukko tehdä itse sen fritsun sinne, eikä edes muistanu enää!!! :D

Ihanaa, mulle tuli niiin hyvä mieli sun kirjoituksesta! :) Jotenkin pahalla mielellä väsyneenä luin tätä palstaa ja vänkäämistä, ja sit sun kirjoitus osui silmään, ja tajusin, että voin jo mennä nukkumaan :D :)

Yhteistyössä