Siis eihän meidän tarvii enää koulun/tarhan jälkeen mennä ulos lasten kanssa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja könk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

könk

Vieras
Ei vaan ole aikaa, puoli 5 ollaan kotona, molemmat on hakiessa ulkona, esikoinen koulussa ja kuopus tarhassa. Eihän tuon jälkeen tarvii mennä enää ulos?

Puistoissa ei olle oikein ikinä käyty, kun ei vain ole aikaa. puoli 6 mennessä olen vasta ruoankin saanut pöytään, missä välissä te oikein käytte puistoissa jne

Ei tietenkään tarvii :D Lapsille on hyväks ulkoilla vähintään 2 tuntia päivässä, niin eikös ne siellä tarhassa ole vähintään tuon ulkona? Käytte sitte viikonloppusin puistossa =)

säännöllisen epäsäännöllisesti päiväkotipäivinäkin. Jos ei muuten, niin ainakin kotipihaan mennään. Mut me ollaan jo neljän aikaan kotona. Ja talvella on tietysti vähän eri asia, kun tulee niin pian pimeä...silloin lähdetään vaikka kävelylle tms.

mä istun aamulla ensin puoli tuntia autossa, sitten töissä 8 tuntia ikkunattomassa huoneessa, sit taas puoli tuntia autossa, haen lapset klo 16. Mennään kotiin, laitan ruokaa, se syödään klo 17.
Niin KYLLÄ mun täytyy ITSE päästä ulos! Kesällä ei muuta tehtykään kun oltiin ulkona iltakahdeksaan asti, nyt tullaan vähän varhemmin sisälle. JOs sataa, niin ollaan vähän vähemmän aikaa, mutta ollaan kuitenkin. Talvellahan saa tehdä vielä lumityöt illalla, lapset on tietty mukana ulkona (istuvat kolassa, että siitäkin tulee voimalaji)

Oletko ap ulkohommissa vai miten voit olla itse menemättä ulos?

Ei kai teidän tarvii, mut meidän tarvii... syömässä käydään sisällä, muu aika ollaan ulkona. Toinen vaihtoehto on kuunnella sitä kun 2 v kirkuu oven kahvassa roikkuen ulkovaatteet päällä että "uuuuloooossss". No joo, eihän lapsi meillä kaikkea päätä... ja löytyyhän tosta pihasta meille aikuisillekin pihatöitä lähes loputtomasti.

Ulkoilen 2-3 tuntia töissäkin ja sitten vielä kotona lasten kanssa. ( :

Luulisi, että edes alkusyksystä olisi vähemmän ulkoilemisesta nauttivillakin intoa ulkoiluun?

Ulkona lapsilla on tilaa liikkua ja tulee varmasti päivön liikunta-annos täyteen. Uni ja ruoka maistuu paremmin.

Me ulkoillaan iltaisin koko sakki.

Olen kotona n.17.00. Sitten syödään ja sen jälkeen mennään pihalle.

Lapsi hakee vajasta leluja nurmikolle ja mies puuhastelee autotallissa ja leikkii lapsen kanssa ja itse leikin lapsen kanssa ja yritän saada siinä sivussa pihaa hoidettua.

Iltapalaan asti ollaan ulkona.
Omakotitalossa tämä on helppoa. En tiedä tulisiko lähdettyä ulos jos asuisi kerrostalossa ja joutuisi oikeasti lähtemään jonnekin puistoon notkumaan.
Nyt ei tarvi kuin mennä ovesta ulos ja on kaikkea puuhasteltavaa pihalla.

Yhteistyössä