Siis ei voi käsittää mitä ukko päästi suustaan !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

:O

Vieras
On sairaslomalla töistä,olkapää reistaa.Lapsi oli viimeviikon pois päiväkodista vesirokon takia ja siis miehen kanssa kotona.Tämän viikon on ollut päiväkodissa vaikka mies kotona.No,äsken mies sitten nuokkui aikansa sohvalla ja tuumas sitten että taitaa mennä aivan sänkyyn pötköttään,no minä siihen että ompas reilua,minä ollut päivän töissä ja sinä saat mennä päiväunille.No tämä talikko tuumas että minä mikään lapsenvahti ole(viittas siis siihen viimeviikkoon kun oli lapsen kanssa kotona)ja jotain mumisi vielä kun mihinkään ei voi iltapäivällä lähteä....siis mitä vittua?!jäin sitten vaan haavi auki kattoon kun ukko paineli unille :O Ei voi ymmärtää.taidanpa tuumata kun herää että eiköhän vois alkaa katella omaa kämppää,saa siellä sitten viettää sitä tärkeää omaa aikaa,eikä tarvitse olla lapsenvahtina!!!!metrinen kyrpä mulla otassa.arghhh!!!!

Onko tullut mieleen ,että se mihen olkapää voi olla kipeä,joka myös kiristää ukkosi hermoja.Et tietenkään.Ehkä hän nyt kaipaa sitä lepoa,kuitenkin on lasta hoitanut viime viikon.

Yhteistyössä