Siis apua, monetko häpyhuulet teillä oikeen on?!

  • Viestiketjun aloittaja hätähätä
  • Ensimmäinen viesti
Klassinen etupylly.
Oho tossa kuvassa ei oo sisempiä huulia
Kuvaan ei normaalin naisen kannata itseään verrata, sillä tuo "klassinen etupylly" o_O on veitsen/saksien tulosta. Esittää siis alapäätä, josta häpyhuulet ja ilmeisesti myös osa klitorista on poistettu (se kuuluisa naisen ympärileikkaus), alkuperäinen kuva löytyy indonesialaiselta (islamilainen maa) wikisivulta.
https://id.wikipedia.org/wiki/Vulva
 
vierailija
Mulla on tai en siis tiiä, näkyy häpyhuulien välistä sellaset esihuulet tai jotain. Hävettää kun ne alkanut näkymään vaik en oo ees kenenkään kanssa ollut vielä. nolottaa koko asia
 
vierailija
Mulla on tai en siis tiiä, näkyy häpyhuulien välistä sellaset esihuulet tai jotain. Hävettää kun ne alkanut näkymään vaik en oo ees kenenkään kanssa ollut vielä. nolottaa koko asia
Ei kannata nolostua koska niin monta erilaista alapäätä kun on naisia. Jokaisella naisella on isot- ja pienet häpyhuulet. Koko ja muoto vaihtelee eikä ole olemassa mitään standardia.
 
vierailija
Minulla ulkohäpyhuulet on aika isot ja on karvoja. Pikkuhäpyhuulet näkyy sieltä karvojen välistä ja on punaset muttei ne roiku mut alkoi näkymään joskus 11 tai 12 ikäsenä vuos sitten. Kai sellanen on normaalia, vaikka voikka suihkussa toisilla ei näy yhtään mitään. Häpeen kyl jos mulla alkaa näkymään kaikki viel enemmänkin
 
vierailija
Mulla on tai en siis tiiä, näkyy häpyhuulien välistä sellaset esihuulet tai jotain. Hävettää kun ne alkanut näkymään vaik en oo ees kenenkään kanssa ollut vielä. nolottaa koko asia
Mulla on alkanut näkymään kans sellaset esihuulet. Ne näkyy kokoajan ja näkyy peilistä ihan selvästi. Mulla on niin ohuet ja vaaleet karvat et ne ei peitä alapäätä paljoa. En oo kenenkään kanssa ollut ja kehtaanko ollakkaan koskaan
 
Mulla on alkanut näkymään kans sellaset esihuulet. Ne näkyy kokoajan ja näkyy peilistä ihan selvästi. Mulla on niin ohuet ja vaaleet karvat et ne ei peitä alapäätä paljoa. En oo kenenkään kanssa ollut ja kehtaanko ollakkaan koskaan
Kaikki pimput ovat omanlaisia!
Älä nyt hiivatissa vaan luule että et olis erilainen!
Ole ylpeä omastasi, oli se sitten pimppu, silmä tai vaikkapa nenä!

Sisempiä ja ulkoisia häpyhuulia ja on aivan joka lähtöön!
 
vierailija
No mulla on häpyhuulet joien välistä on alkanut näkymään pikkuhuulet, onkohan se normaalia. Harmittaa kun niitä ei saa pysymään sisällä vaan näkyy koko ajan vähän ulkona.
 
vierailija
No mulla on häpyhuulet joien välistä on alkanut näkymään pikkuhuulet, onkohan se normaalia. Harmittaa kun niitä ei saa pysymään sisällä vaan näkyy koko ajan vähän ulkona.
Onko sinulla samanlaiset silmät, kasvonmuodot, nenä, korvat, hampaat.... kuin kaikilla kavereillasi? Jos vastaus on ei ole niin ymmärrät että olette erilaisia myös rinnoista ja alapäästä. Jokainen ihminen on ainutlaatuinen ennen kun kirurginveitsi aloittaa monistamisen.
 

Yhteistyössä