Siis apua, monetko häpyhuulet teillä oikeen on?!

  • Viestiketjun aloittaja hätähätä
  • Ensimmäinen viesti
eienääniinsuurihätä
Alkuperäinen kirjoittaja äikänope:
Alkuperäinen kirjoittaja hätähätä:
Ei mulla ole siellä kun yhdet huulet. Mitkä ihmeen isommat ja pienemmät? Onkohan mulla jotenkin vammanen alapää, puuttuuko sieltä oikeasti toiset huulet =O
Jos on yhdet, niin eikö se sitten oli huuli. Eli sinulla on yksi häpyHUULI, ei HUULET. Onko sulla tallella oikee vai vasen...?
:D
Kyllä niitä kaksi on, iso vasen ja iso oikea. Huulet. Pienemmät puuttuu...
 
storm
hauska keskustelu tämä. mut siis KAIKILLA on molemmat ellei siis ole jotenkin epämuodostunut. Pienet ovat vain siellä isojen sisällä niin ettei niitä näy. Usein vielä niin ettei niitä voisi erillisiksi häpyhuuliksi sanoakaan vaan ulompiin kuuluviksi. Mutta sitten joillakin nämä sisemmät töröttävät sieltä oikein kunnolla, melkein isompana kun ne isot itse ja ovat sellaiset punaiset.
 
UGH
Kyllä se nyt ap niin on, että kaikilla on sisemmätkin häpärit. Muuten sinä olet friikki ja se kyllä olisi huomioitu.

Ei löydy mitään tietoa vaginasta, jossa olisi vain nuo karvahuulet ja reikä keskellä, aina siinä on klitoris ja sen alla pienet röyhelöt. Ellei sua ole ympärileikattu?
 
taasonhätä
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Onko sulla kuitenkin klitoriksen päällä huppu?
Voi elämä älä nyt enempää paniikkia luo! Mikä huppu, ei ole mitään huppua? =o Oonkoo mä jotenkin tyhmä vai onko mulla ihan oikeesti vammanen värkki?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja UGH:
Kyllä se nyt ap niin on, että kaikilla on sisemmätkin häpärit. Muuten sinä olet friikki ja se kyllä olisi huomioitu.

Ei löydy mitään tietoa vaginasta, jossa olisi vain nuo karvahuulet ja reikä keskellä, aina siinä on klitoris ja sen alla pienet röyhelöt. Ellei sua ole ympärileikattu?
Ei ole, ei minkäänlaista röyhelöä, mä olen siis friikki.
 
storm
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja storm:
Alkuperäinen kirjoittaja taasonhätä:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Onko sulla kuitenkin klitoriksen päällä huppu?
Voi elämä älä nyt enempää paniikkia luo! Mikä huppu, ei ole mitään huppua? =o Oonkoo mä jotenkin tyhmä vai onko mulla ihan oikeesti vammanen värkki?
eiköhän se hommansa hoida :D
Niin no on mull ainakin se reikä tallella =D
No sithän kaikki on hyvin, mitäpä sitä turhaa kaikenmaailman hienouksia ja nippeleitä :D..
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja taasonhätä:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Onko sulla kuitenkin klitoriksen päällä huppu?
Voi elämä älä nyt enempää paniikkia luo! Mikä huppu, ei ole mitään huppua? =o Oonkoo mä jotenkin tyhmä vai onko mulla ihan oikeesti vammanen värkki?
Siis onko sulla vaan klitta ihan paljaana siellä, näkyy se pallero eikä sen päällä yhtään mitään?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja l:
Voiskos nyt ap sitten kommentoida näitä kuvia, ei ole lähelläkään sinun värkkiäsi vai...?
Ei ole mulla kuvien kaltaisia lerputtimia. Uloimmat häppärit on ja siitä on sitten suoraa kunnes tulee klitoris (ja sen päällä ei ole mitään huppua?)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja taasonhätä:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Onko sulla kuitenkin klitoriksen päällä huppu?
Voi elämä älä nyt enempää paniikkia luo! Mikä huppu, ei ole mitään huppua? =o Oonkoo mä jotenkin tyhmä vai onko mulla ihan oikeesti vammanen värkki?
Siis onko sulla vaan klitta ihan paljaana siellä, näkyy se pallero eikä sen päällä yhtään mitään?
Voi mikä hemmetin pallero!? Mä lähen kohta lääkäriin arvioittamaan vammaisuuteni astetta...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Siis, onko ne uloimmat tuo, mikä muodostaa tuon "vaon" kun vaikka seisoo jalat yhdessä, ja sisemmät nuo lerputtimet? :D Pitää mennä vissiin peilin kaa vessaan tutkimaan onko itellä kaikki osat tallessa :D
Kyl, ulommat ei siis oikeestaan mitkään huulet ees oo, vaan ne läskistä muodostuvat pehmeät, joiden päällä kasvaa karvaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja l:
Voiskos nyt ap sitten kommentoida näitä kuvia, ei ole lähelläkään sinun värkkiäsi vai...?
Ei ole mulla kuvien kaltaisia lerputtimia. Uloimmat häppärit on ja siitä on sitten suoraa kunnes tulee klitoris (ja sen päällä ei ole mitään huppua?)
Klitoriksen alapuolella?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Mä näen silmieni edessä isot karvaiset häpyhuulet, palloklitoriksen ja aukon. Sehän on ku persreikä sitten, ei kaunis näky?
Ei mulla oo karvoja eikä mitään palloa(siis mikä ihmeen pallo?)! =D Paljon kauniimpi mulla on ku noissa kuvissa.
 

Yhteistyössä