Kyllä niitä kaksi on, iso vasen ja iso oikea. Huulet. Pienemmät puuttuu...Alkuperäinen kirjoittaja äikänope:Jos on yhdet, niin eikö se sitten oli huuli. Eli sinulla on yksi häpyHUULI, ei HUULET. Onko sulla tallella oikee vai vasen...?Alkuperäinen kirjoittaja hätähätä:Ei mulla ole siellä kun yhdet huulet. Mitkä ihmeen isommat ja pienemmät? Onkohan mulla jotenkin vammanen alapää, puuttuuko sieltä oikeasti toiset huulet =O
Pistäpä tänne kuva-arvoitus: etsi sisemmät häpyhuulet?Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Kyllä multa on aina puuttunu. Ja usko pois, minä ja mun mies ollaan tarkkaan syynätty vuosien aikanaAlkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:ei ne puutu keneltäkään, on vain niin pienet ettei kunnolla erotu tai et osaa itse katsoa.
Voi elämä älä nyt enempää paniikkia luo! Mikä huppu, ei ole mitään huppua? =o Oonkoo mä jotenkin tyhmä vai onko mulla ihan oikeesti vammanen värkki?Alkuperäinen kirjoittaja ?:Onko sulla kuitenkin klitoriksen päällä huppu?
Ei ole, ei minkäänlaista röyhelöä, mä olen siis friikki.Alkuperäinen kirjoittaja UGH:Kyllä se nyt ap niin on, että kaikilla on sisemmätkin häpärit. Muuten sinä olet friikki ja se kyllä olisi huomioitu.
Ei löydy mitään tietoa vaginasta, jossa olisi vain nuo karvahuulet ja reikä keskellä, aina siinä on klitoris ja sen alla pienet röyhelöt. Ellei sua ole ympärileikattu?
eiköhän se hommansa hoidaAlkuperäinen kirjoittaja taasonhätä:Voi elämä älä nyt enempää paniikkia luo! Mikä huppu, ei ole mitään huppua? =o Oonkoo mä jotenkin tyhmä vai onko mulla ihan oikeesti vammanen värkki?Alkuperäinen kirjoittaja ?:Onko sulla kuitenkin klitoriksen päällä huppu?
Niin no on mull ainakin se reikä tallella =DAlkuperäinen kirjoittaja storm:eiköhän se hommansa hoidaAlkuperäinen kirjoittaja taasonhätä:Voi elämä älä nyt enempää paniikkia luo! Mikä huppu, ei ole mitään huppua? =o Oonkoo mä jotenkin tyhmä vai onko mulla ihan oikeesti vammanen värkki?Alkuperäinen kirjoittaja ?:Onko sulla kuitenkin klitoriksen päällä huppu?
No sithän kaikki on hyvin, mitäpä sitä turhaa kaikenmaailman hienouksia ja nippeleitä ..Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin no on mull ainakin se reikä tallella =DAlkuperäinen kirjoittaja storm:eiköhän se hommansa hoidaAlkuperäinen kirjoittaja taasonhätä:Voi elämä älä nyt enempää paniikkia luo! Mikä huppu, ei ole mitään huppua? =o Oonkoo mä jotenkin tyhmä vai onko mulla ihan oikeesti vammanen värkki?Alkuperäinen kirjoittaja ?:Onko sulla kuitenkin klitoriksen päällä huppu?
Siis onko sulla vaan klitta ihan paljaana siellä, näkyy se pallero eikä sen päällä yhtään mitään?Alkuperäinen kirjoittaja taasonhätä:Voi elämä älä nyt enempää paniikkia luo! Mikä huppu, ei ole mitään huppua? =o Oonkoo mä jotenkin tyhmä vai onko mulla ihan oikeesti vammanen värkki?Alkuperäinen kirjoittaja ?:Onko sulla kuitenkin klitoriksen päällä huppu?
Ei ole mulla kuvien kaltaisia lerputtimia. Uloimmat häppärit on ja siitä on sitten suoraa kunnes tulee klitoris (ja sen päällä ei ole mitään huppua?)Alkuperäinen kirjoittaja l:Voiskos nyt ap sitten kommentoida näitä kuvia, ei ole lähelläkään sinun värkkiäsi vai...?
Voi mikä hemmetin pallero!? Mä lähen kohta lääkäriin arvioittamaan vammaisuuteni astetta...Alkuperäinen kirjoittaja ?:Siis onko sulla vaan klitta ihan paljaana siellä, näkyy se pallero eikä sen päällä yhtään mitään?Alkuperäinen kirjoittaja taasonhätä:Voi elämä älä nyt enempää paniikkia luo! Mikä huppu, ei ole mitään huppua? =o Oonkoo mä jotenkin tyhmä vai onko mulla ihan oikeesti vammanen värkki?Alkuperäinen kirjoittaja ?:Onko sulla kuitenkin klitoriksen päällä huppu?
Kyl, ulommat ei siis oikeestaan mitkään huulet ees oo, vaan ne läskistä muodostuvat pehmeät, joiden päällä kasvaa karvaa.Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Siis, onko ne uloimmat tuo, mikä muodostaa tuon "vaon" kun vaikka seisoo jalat yhdessä, ja sisemmät nuo lerputtimet? Pitää mennä vissiin peilin kaa vessaan tutkimaan onko itellä kaikki osat tallessa
Klitoriksen alapuolella?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ole mulla kuvien kaltaisia lerputtimia. Uloimmat häppärit on ja siitä on sitten suoraa kunnes tulee klitoris (ja sen päällä ei ole mitään huppua?)Alkuperäinen kirjoittaja l:Voiskos nyt ap sitten kommentoida näitä kuvia, ei ole lähelläkään sinun värkkiäsi vai...?
Ei mulla oo karvoja eikä mitään palloa(siis mikä ihmeen pallo?)! =D Paljon kauniimpi mulla on ku noissa kuvissa.Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Mä näen silmieni edessä isot karvaiset häpyhuulet, palloklitoriksen ja aukon. Sehän on ku persreikä sitten, ei kaunis näky?
persreikä peräpukamalla.Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Mä näen silmieni edessä isot karvaiset häpyhuulet, palloklitoriksen ja aukon. Sehän on ku persreikä sitten, ei kaunis näky?