Ja tosi pieni klitta mulla on paaaaaaaljon isompi.Oho tossa kuvassa ei oo sisempiä huulia
Klassinen etupylly.
Kuvaan ei normaalin naisen kannata itseään verrata, sillä tuo "klassinen etupylly" on veitsen/saksien tulosta. Esittää siis alapäätä, josta häpyhuulet ja ilmeisesti myös osa klitorista on poistettu (se kuuluisa naisen ympärileikkaus), alkuperäinen kuva löytyy indonesialaiselta (islamilainen maa) wikisivulta.Oho tossa kuvassa ei oo sisempiä huulia
Ei kannata nolostua koska niin monta erilaista alapäätä kun on naisia. Jokaisella naisella on isot- ja pienet häpyhuulet. Koko ja muoto vaihtelee eikä ole olemassa mitään standardia.Mulla on tai en siis tiiä, näkyy häpyhuulien välistä sellaset esihuulet tai jotain. Hävettää kun ne alkanut näkymään vaik en oo ees kenenkään kanssa ollut vielä. nolottaa koko asia
Mulla on alkanut näkymään kans sellaset esihuulet. Ne näkyy kokoajan ja näkyy peilistä ihan selvästi. Mulla on niin ohuet ja vaaleet karvat et ne ei peitä alapäätä paljoa. En oo kenenkään kanssa ollut ja kehtaanko ollakkaan koskaanMulla on tai en siis tiiä, näkyy häpyhuulien välistä sellaset esihuulet tai jotain. Hävettää kun ne alkanut näkymään vaik en oo ees kenenkään kanssa ollut vielä. nolottaa koko asia
Kaikki pimput ovat omanlaisia!Mulla on alkanut näkymään kans sellaset esihuulet. Ne näkyy kokoajan ja näkyy peilistä ihan selvästi. Mulla on niin ohuet ja vaaleet karvat et ne ei peitä alapäätä paljoa. En oo kenenkään kanssa ollut ja kehtaanko ollakkaan koskaan
Onko sinulla samanlaiset silmät, kasvonmuodot, nenä, korvat, hampaat.... kuin kaikilla kavereillasi? Jos vastaus on ei ole niin ymmärrät että olette erilaisia myös rinnoista ja alapäästä. Jokainen ihminen on ainutlaatuinen ennen kun kirurginveitsi aloittaa monistamisen.No mulla on häpyhuulet joien välistä on alkanut näkymään pikkuhuulet, onkohan se normaalia. Harmittaa kun niitä ei saa pysymään sisällä vaan näkyy koko ajan vähän ulkona.
Ja nappula ilmeisesti niin pieni, että vaaditaan suurennuslasi.Mulla on ne häpärit niin isot, että kun löyhytän niitä pystyn lentämään!