SIIRRYTÄÄN TÄSTÄ KETJUSTA IHAN UUTEEN!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Mäkin haluan :wave:

Tällä hetkellä olen kyllä normaalipainoinen, mutta haluaisin kiinteytyä ja ottaa itsestäni pois muutaman kilon. Tällä hetkellä painan 68-69 kg (olen 174 cm ) ja olisi mukava painaa n. 60-62 kg. Läskiä saisi lähteä lähinnä pepusta ja reisistä.

Mun pahin synti on karkit! Nyt yritän sitten vähentään karkin syöntiä ja rajoittaa sen launtaipäivälle. Liikkuakin kyllä pitäisi paljon enemmän... vaunulenkit silloin tälloin on mun tän hetken liikkumismuoto :ashamed:

Tsempitys kaikille!
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Sä laitoit että kilo tai 50 eli määrällä ei väliä, pääsenkö mäkin siis mukaan armas ystäväni? B)

Ja sorry menee ihan OT, mut mikä kuva sulla profiilissa on? Näyttää ihan sun pikkusiskolta mut varmaankin oot ite kuvassa vaiko? Mä vaan en yhtään muista sua tuon näköisenä... Siis noin pitkät hiukset ja kaikki =)
No jos sä koet tarpeelliseksi kilon pudotuksen, niin tänne vaan :D :hug: .

Nappasin tuollaisen "good old times"-kuvan profiilin potkimaan itseäni eteenpäin. Sama kuva on nyt meidän jääkaapin ovessa B) .

Se on about 5 vuotta vanha kuva...
 
Alkuperäinen kirjoittaja RipuRapu:
Mäkin haluan :wave:

Tällä hetkellä olen kyllä normaalipainoinen, mutta haluaisin kiinteytyä ja ottaa itsestäni pois muutaman kilon. Tällä hetkellä painan 68-69 kg (olen 174 cm ) ja olisi mukava painaa n. 60-62 kg. Läskiä saisi lähteä lähinnä pepusta ja reisistä.

Mun pahin synti on karkit! Nyt yritän sitten vähentään karkin syöntiä ja rajoittaa sen launtaipäivälle. Liikkuakin kyllä pitäisi paljon enemmän... vaunulenkit silloin tälloin on mun tän hetken liikkumismuoto :ashamed:

Tsempitys kaikille!
kaksoisolentoni! :eek: :wave:
ihan sama juttu.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Täytyykö tähän ketjuun laittaa lähtöpaino tai Bmi? :ashamed:
No mä mietin tuota samaa. Kun joillekin on tietty vaikeeta kertoa oma painonsa tai muuta.

Niin ajattelin että jos tosiaan otettais se maanantai punnituspäiväksi (hillitsee sopiviksi viikonloppumässäilytkin) ja joko kertoo painonsa tai sitten muutoksen painossa.

Eli kaikki vapaaehtoista =)
 
:wave: , paljon on pudotettavaa ja täälläkin imetetää vielä :)
Meillä ei ole vaakaa, mutta uskon sen näyttävän yli 90kg, mutta alle 100kg.
Liikun aika vähän , lasten kanssa kävelen päivittäin ja jumpassa käyn kerran viikkoon.
Eli lisää liikuntaa ja vähemmän herkkuja....
 
mä mielelläni hyppään tähän pinoon.nolona tunnustan että pudotettavaa ois semmonen 20-30kg.mä olen nyt kaks viikkoa ollu laihiksella,ja tukena on metformin lääkkeet jotka sitten on mulla senkin takia että vauva ois toiveissa ja ne lisää ovulaatiota,eli mulle tää on yhdistelmä laihutusta ja vauvahaavetta :D
niin kaks viikkoa menny ja kolme kiloa lähteny jo..
 
Meillä ei ole vaakaa, mutta kun lopputulos on joskus toivotunlainen, tai edes lähellä sitä, niin voin pistää ennen ja jälkeen -kuvat. =) Ja se ero tulee olemaan valtava.. :ashamed:
Haluaisin painon 55-60kg kieppeille. Pituutta on 167cm.
 
Turkilmas
Joo mä voin aloittaa...

Eli tänään punnitsin itseni. Vaaka näytti 106,9 kg ja pituuttahan mulla on 175 cm. En tiedä mikä on mun Bmi, mutta eiköhän se melko reilu ole (toivottavasti sentään pienempi kuin kengänkokoni).

Mutta siis näillä mennään. Tavoite olis painaa 80 kg, se on sama paino kuin mitä tsempparikuvassani painan (profiilissa).
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Sä laitoit että kilo tai 50 eli määrällä ei väliä, pääsenkö mäkin siis mukaan armas ystäväni? B)

Ja sorry menee ihan OT, mut mikä kuva sulla profiilissa on? Näyttää ihan sun pikkusiskolta mut varmaankin oot ite kuvassa vaiko? Mä vaan en yhtään muista sua tuon näköisenä... Siis noin pitkät hiukset ja kaikki =)
No jos sä koet tarpeelliseksi kilon pudotuksen, niin tänne vaan :D :hug: .

Nappasin tuollaisen "good old times"-kuvan profiilin potkimaan itseäni eteenpäin. Sama kuva on nyt meidän jääkaapin ovessa B) .

Se on about 5 vuotta vanha kuva...
Oliko sulla silloin noin pitkät hiukset? Miten mun muisti pätkii näin :D Hassu muuten huomata miten samannäköisiä ootte sun siskon kanssa tai siis että se yhtäläisyys tulee kuvissa noin hyvin esille kun sitten taas luonnossa sitä ei niin huomaakaan.

Joo, mä voisin tiputtaa 2kg. Tai ainakin lopettaa karkin ja suklaan syönnin.
 
tossuliini
Mulla jatkuu painon pudotus entiseen malliin, kevyitä versioita ja vähäsen kerrallaan ja välillä saa herkutella (mä herkuttelen jätskillä). Liikun paljon tai mikä on paljon mun mielestä niin voi olla toisen mielestä vähän eli: vatsalihasjumppaa aamuin illoin, pyöräilyä, sauvakävelyä, rasvanpolttoaerobicia, noita kerta jokaista per viikko ja pian alotan kansalaisopistossa kevytjumpan. Paino tippunut nyt 16.6 kg maaliskuusta lähtien.
Ap, haluutko liittyä laihdutuskerhoon, voisin antaa salasanan yv:nä, kaikki muutkin mukaan. Sinne kaivataan uusia jäseniä jo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
saanks mie tulla vaikkei varsinaisesti ylimäärästä olekaan haluun vaan 6kg pois :)
Tähän porukkaan ei ole porttikieltoa kenellekään :saint:
No kiva :)
mites tää toimii?
pitäskö tehä joku erillinen alotus mihin listataan kaikki mukana olijat ja jokainen voi halutessaan laittaa pituuden ja lähtö painon ja sit käydään aina jokapäivältä kirjotelemaas mitä kukin on tehny ja jos viikon välein aina katotaan mitä keneltäkin lähteny?
vai onks ihan hölmö :ashamed:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Oliko sulla silloin noin pitkät hiukset? Miten mun muisti pätkii näin :D Hassu muuten huomata miten samannäköisiä ootte sun siskon kanssa tai siis että se yhtäläisyys tulee kuvissa noin hyvin esille kun sitten taas luonnossa sitä ei niin huomaakaan.

Joo, mä voisin tiputtaa 2kg. Tai ainakin lopettaa karkin ja suklaan syönnin.
Oli ne, kunnes kolmenkympinkriisissäni ne pätkäisin :kieh: :kieh: . Ei vaan, olin mä jo ennen sitä niitä jonkin verran lyhentänyt.

Juu kait me vaan siskon kanssa samannäköisiä ollaan ja kuulemma vieläpä samankuuloisiakin :D . Niin ja onhan se meidän kuuluisa perhepotretti, jossa on poika, mies ja sisko :LOL: :LOL: (siis oikeesti tietty minä, mutta ilmetty siskoni)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
saanks mie tulla vaikkei varsinaisesti ylimäärästä olekaan haluun vaan 6kg pois :)
Tähän porukkaan ei ole porttikieltoa kenellekään :saint:
No kiva :)
mites tää toimii?
pitäskö tehä joku erillinen alotus mihin listataan kaikki mukana olijat ja jokainen voi halutessaan laittaa pituuden ja lähtö painon ja sit käydään aina jokapäivältä kirjotelemaas mitä kukin on tehny ja jos viikon välein aina katotaan mitä keneltäkin lähteny?
vai onks ihan hölmö :ashamed:
Hyvä idea! Tosin mietin että jos vaihdan tämän otsikoksi toisen ja viikko 1. Ja sitten ens maanantaina tehdään uusi ketju, joka on sitten se viikko 2. Vai?

 
Mukana.
Tänään vaaka näytti 73,5 kg ja tavote paino on 60-62 kg... matkaa siis on vielä!
Eilen kävin 6km reippaalla kävelyllä ja päälle vielä vatsalihaksia. Pitää vaan toivoa, että innostus pysyy yllä.
 
Minulla lähtöpaino on 65 kg, pituutta 154cm eli Bmi on 27.4

tästä voi laskea bmi:n http://www.sydanliitto.fi/testaa/fi_FI/painoindeksi/

Tavoitepaino on ainakin 58kg. Tai sitten 55kg. Se nimittäin oli painoni ennen ensimmäistä raskautta.

Paino on muuten tippunut jo 5kg kuukaudessa :eek: Synnäriltä lähtiessäni painoin nimittäin vielä 70kg :ashamed: . Kyllä imetys sitten on ihana asia :kieh: :saint:
 

Yhteistyössä