H
harmaana
Vieras
mun ystävällä on saman ikäinen poika (kohta 2 vuotiaat), he siis käyttävät samankokoisia vaatteita (86/92). ostin pojalle 2 toppapukua. yksi niistä kuitenkaan ei myöhemmin miellyttänyt minua, ja tarjosin sitä ystävälleni...se ei kelvannut vaan hän kävi ostamassa samanlaisen toppapuvun kuin se toinen puku on. nyt pojilla siis samanlaiset toppikset, hatut ja kengät....aaaarght!!! lisäksi kaupungissa kulkee perässäni ja lappaa samoja vaatteita mitä itse ostan.
mua ärsyttää et ostaa samoja juttuja, en kuitenkaan halua että pojilla samat toppa asusteet. ei tosin asuta kovin lähekkäin, niin ne sisävaatteet ei niin paljoa haittaa....mut kuitenkin...
tämä ystävä vei myös poikansa samaan kuvaamoon 1 vuotis kuvaan ja kuinka ollakkaan, oli ostanut samanlaiset vaatteet kuin minun pojalla kuvassa....
miten voisin kertoa ystävälleni ettei osta samoja vaatteita....
mua ärsyttää et ostaa samoja juttuja, en kuitenkaan halua että pojilla samat toppa asusteet. ei tosin asuta kovin lähekkäin, niin ne sisävaatteet ei niin paljoa haittaa....mut kuitenkin...
tämä ystävä vei myös poikansa samaan kuvaamoon 1 vuotis kuvaan ja kuinka ollakkaan, oli ostanut samanlaiset vaatteet kuin minun pojalla kuvassa....
miten voisin kertoa ystävälleni ettei osta samoja vaatteita....