sii mä en kestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
mun ystävällä on saman ikäinen poika (kohta 2 vuotiaat), he siis käyttävät samankokoisia vaatteita (86/92). ostin pojalle 2 toppapukua. yksi niistä kuitenkaan ei myöhemmin miellyttänyt minua, ja tarjosin sitä ystävälleni...se ei kelvannut vaan hän kävi ostamassa samanlaisen toppapuvun kuin se toinen puku on. nyt pojilla siis samanlaiset toppikset, hatut ja kengät....aaaarght!!! lisäksi kaupungissa kulkee perässäni ja lappaa samoja vaatteita mitä itse ostan.

mua ärsyttää et ostaa samoja juttuja, en kuitenkaan halua että pojilla samat toppa asusteet. ei tosin asuta kovin lähekkäin, niin ne sisävaatteet ei niin paljoa haittaa....mut kuitenkin...

tämä ystävä vei myös poikansa samaan kuvaamoon 1 vuotis kuvaan ja kuinka ollakkaan, oli ostanut samanlaiset vaatteet kuin minun pojalla kuvassa....

miten voisin kertoa ystävälleni ettei osta samoja vaatteita....

en keksinyt. asutaan suht pienellä paikkakunnalla...ja täällä ei ole montaa vaatekauppaa, mutta on esim. nettikauppoja joista saa eri vaatteita. eikä tarvitsisi ostaa samoja kuin meillä on...sama koskee leluja. usein kun käymme hänen luonnaan n.4krt viikko törmäämme samoihin leluihinkin....

se 1 vuotis kuvaus oli kaikkein törkeintä....

Sulla on varmaan lyömätön maku =)
Mitä jos itse vaihtaisit toppiksen, hatun. Ja seuraavalla kerralla kun shoppailette, anna hänen kulkea edellä ja lapata ensin. Tee sinä sitten myöhemmin omat valintasi. Tai voihan teillä olla ihan samanlainen maku, yksinkertaisesti.

tarkoitin että, jos näytän jotain vaatetta kaupassa että, katso miten nätti ja ostan sen pojalleni, niin hän ostaa samanlaisen tai käy myöhemmin sen ostamassa....

suuret on ongelmat! eipä paljoa muuta voi sanoa. mitä ihmeen väliä sillä on onko samanlaiset vaatteet ja lelut????????????? kaupassa niitä on myytävänä ihan siksi, että JOKAINEN kuka haluaa ja rahaa on niin voi ostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja mä en ymmärrä miksi se toinen toppapuku ei kelvannut, kun ilmaiseksi ois saanut...

Kannattaa ottaa hajurakoa. Yksi tuttavani tuskailee juuri saman asian kanssa. Heillä matkija valitettavasti asuu ihan naapurissa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no väärän värinen...ja en tykännyt siitä...sain sen lahjaksi pojalle, mummo osti sen...meillä reimatec käytössä...

reimaahan sen pitää olla, muuta nyt ei kehtaa lapsen päälle laittaa. toiset vois vaikka ajatella muotitiedottomaks...

voisitko ap olla yhtään lapsellisempi???? kai ihmiset saa ostaa mitä haluaa. kuten joku jo sanoin ne vaatteet ja lelut ovat tarkoitettu kaikille. tuskin tämä ystäväsi tahalleen matkii, vaan ehkä hänellä samantapainen maku. tottakai hän saa ostaa samaa vaatetta tai lelua jos tahtoo, jos hän itse pitää siitä ja sellaisen pojalleen haluaa.

mene itseesi...tuskinpa ystäväsi sinun takiasi rahaa tuhlaa...voi muuta enään sanoa kuin että hoh hoijaa..suuret ovat huolesi...aika huvittavaa että tarjoat ystävällesi toppapukua josta itse et pidä....mutta oletat hänen ottavan sen sitten...

OLET TODELLA LAPSELLINEN JA PINNALLINEN IHMINEN, KENTIES ITEÄSI TÄYNNÄ OLEVA, OMAA ELÄMÄÄ OMISTAMATON IHMINEN, joka ilmeisesti koko ajan vahtii mitä muut tekee ja ostaa...

OLET TODELLA LAPSELLINEN JA PINNALLINEN IHMINEN, KENTIES ITEÄSI TÄYNNÄ OLEVA, OMAA ELÄMÄÄ OMISTAMATON IHMINEN, joka ilmeisesti koko ajan vahtii mitä muut tekee ja ostaa...
nimenomaan näin.. tuskin kukaan tervejärkinen kyttää mitä vaatteita muut ostelee... ja onpahan sullakin TOSI KAVERI jos kerran hänestä tuollaista puhut...

no ostin ja ostin...oltiin mummon mukana ostamassa...mummo osti toisen, ja koska en kehdannut hänelle sanoa että kauhea toppapuku, ostin samalla reissulla reimatecin...muka "varapuvuksi"

nyt ap mars kirpputoriostoksille! varmasti ei löydä ystäväsi ihan kaikkea samanlaista, jos ostat lapsesi vaatteet kirppikseltä tai käytätä sukulaisilta saatuja vanhoja. :)

Yhteistyössä