Siemennetettä häpyhuulilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kun nyt joku oikeesti vastaa, että miksi noin kirjoitti tollaisia? Kuten olen sanonut, en ymmärrä aina mikä on huumoria ja mikä ei, joten oliko noi tahallaan pelottelua?

Nyt ihan totta, olkaa kilttejä ja vastatkaa. Pyydän, että joku asiallinen, joka oikeasti tietää, vastaa. Ei mitään vitsailuja, kiitos.
1. Kun kysyin asiaa yhdestä toisesta chatistä, niin siellä henkilö sanoi, että hän sanoo, että on mahdotonta, että olisi tuollainen kivivauva. Sitten kun kysyin, että voinko olla satavarma ja unohtaa asian, niin hän sanoi, että ”minun sanomiseni ei tule sinulle riittämään” ja ”ohjaan sinut nyt terveydenhuoltoon”. Kysyin vielä, että miksi, epäiletkö kivivauvaa, johon hän sanoi, että en epäile, mutta sinun mielenterveyden takia ohjaa terveydenhuoltoon. Voiko joku selittää, mitä hän noilla tarkoitti? Mitä tuolla ”minun sanomiseni ei tule sinulle riittämään”, tarkoittiko, että hän ei voi olla varma, onko kivivauvaa? Ja mitä tuolla mielenterveydelläni? Ai että saan selvitettyä, onko kivivauvaa?

2. Ovatko nuo aiemmat kommentit oikeasti vitsejä ja kannattaako niitä ottaa tosissaan?

3. Entä se kommentti, että "ei tällaista voi unohtaa ja painaa villaisella, ehdottomasti lääkäriin". Onko se vitsi vai mitä? Mitä sen kirjoittaja oikein tarkoittaa?

4. Mistä muusta tuollaiset noin samanlaiset oireet oikeasti olisi voinut johtua?

Mitä tekisitte itse tilanteessani? Voisitteko vaan unohtaa ja jos voisitte, miten?

Nyt todella toivon, että joku oikeasti vastaa näihin numero numerolta, asiallisesti. Sellainen, joka tietää. Siitä ei varmaan paljoa vaivaa ole, että joku tietävä näihin vastaa. Kiitos!

Ap, ihan sama mitä kukaan sinulle sanoo. Et usko kuitenkaan. Tulee mieleen vauva-palstan henna, jos muut tietävät sen.

Ettet olisi ap henna? Hmm, kirjoitustyyli sopisi kyllä siihen.......

Määrittele mikä on sinun mielestäsi kunnon vastaus? Sellainenko jo miellyttää sinua?
Sellainen on kunnon vastaus, että vastaatte asiallisesti noihin kysymyksiin numero numerolta, ettekä suoraan sanottuja v*ttuile. Ja en ole mikään ihmeen henna, en ole edes kuullut sellaisesta. Mutta nyt ei tarvitse puhua siitä, vaan vastaatte noihin kysymyksiin. Siis sellainen vastaa, joka varmasti tietää.

Hei vain kaikki täällä.

Googlatkaa jokainen:

- Asperger henna, aihe vapaa

Olen varma, että kyseessä on sama henkilö, eikä tälle kannata vastata mitään.

Tekstejä vertaamalla huomaa niiden samankaltaisuuden.

Hei vain kaikki täällä.

Googlatkaa jokainen:

- Asperger henna, aihe vapaa

Olen varma, että kyseessä on sama henkilö, eikä tälle kannata vastata mitään.

Tekstejä vertaamalla huomaa niiden samankaltaisuuden.
Minä vannon, että en ole mikään ihmeen henna! Haluan vain saada vastauksen kysymyksiini, ihan totta! Saatte haukkua ja luulla minua joksikin hennaksi, mutta en ole sellainen! Onko se liikaa pyydetty, että joku fiksu nyt vastaisi näihin kysymyksiin, niin voisin joskus päästä yli tästä asiasta ja unohtaa tämän. Kiitos ja anteeksi.

Minä vannon, että en ole mikään ihmeen henna! Haluan vain saada vastauksen kysymyksiini, ihan totta! Saatte haukkua ja luulla minua joksikin hennaksi, mutta en ole sellainen! Onko se liikaa pyydetty, että joku fiksu nyt vastaisi näihin kysymyksiin, niin voisin joskus päästä yli tästä asiasta ja unohtaa tämän. Kiitos ja anteeksi.

No mutta moi henna.😊

Sen verran paljon olen vauvapalstalla lukenut kirjoituksiasi, että tunnistan sinut henna ihan koska vaan.

Eivätkä kaksplussan käyttäjät ole tyhmiä - Googletus ja vanhojen tekstiesi lukeminen varmasti saa ihmiset tunnistamaan sinut, henna.

Nyt henna poistun tästä ketjusta, se ei kuitenkaan tarkoita että sinua kukaan uskoo, vaikkei sinulle vastattaisi.

Hyvää yötä, henna!

No mutta moi henna.

Sen verran paljon olen vauvapalstalla lukenut kirjoituksiasi, että tunnistan sinut henna ihan koska vaan.

Eivätkä kaksplussan käyttäjät ole tyhmiä - Googletus ja vanhojen tekstiesi lukeminen varmasti saa ihmiset tunnistamaan sinut, henna.

Nyt henna poistun tästä ketjusta, se ei kuitenkaan tarkoita että sinua kukaan uskoo, vaikkei sinulle vastattaisi.

Hyvää yötä, henna!
Lopeta! Mä en ole mikään henna, oon ihan normaali ihminen, joka haluaa vastaukset kysymyksiini! Niin kun olen sanonut, voidaanko lopettaa tällaisten turhanpäiväisten asioiden jankkaaminen ja te vastaatte nyt vihdoin mun kysymyksiin. Pyydän sitä todella.
Mä kirjoitan täällä palstalla ekaa kertaa ja en voi sille mitään, jos mun kirjoitukset kuulostaa jonkun toisen kirjoituksilta. Mä kuitenkin vannon, että en ole tänne kirjoitellut aiemmin yhtään mitään.
Eli nyt ne, jotka eivät takerru johonkin ihme henna-juttuun, niin vastauksia kiitos!

Nyt ihan totta, olkaa kilttejä ja vastatkaa. Pyydän, että joku asiallinen, joka oikeasti tietää, vastaa. Ei mitään vitsailuja, kiitos.
1. Kun kysyin asiaa yhdestä toisesta chatistä, niin siellä henkilö sanoi, että hän sanoo, että on mahdotonta, että olisi tuollainen kivivauva. Sitten kun kysyin, että voinko olla satavarma ja unohtaa asian, niin hän sanoi, että ”minun sanomiseni ei tule sinulle riittämään” ja ”ohjaan sinut nyt terveydenhuoltoon”. Kysyin vielä, että miksi, epäiletkö kivivauvaa, johon hän sanoi, että en epäile, mutta sinun mielenterveyden takia ohjaa terveydenhuoltoon. Voiko joku selittää, mitä hän noilla tarkoitti? Mitä tuolla ”minun sanomiseni ei tule sinulle riittämään”, tarkoittiko, että hän ei voi olla varma, onko kivivauvaa? Ja mitä tuolla mielenterveydelläni? Ai että saan selvitettyä, onko kivivauvaa?

2. Ovatko nuo aiemmat kommentit oikeasti vitsejä ja kannattaako niitä ottaa tosissaan?

3. Entä se kommentti, että "ei tällaista voi unohtaa ja painaa villaisella, ehdottomasti lääkäriin". Onko se vitsi vai mitä? Mitä sen kirjoittaja oikein tarkoittaa?

4. Mistä muusta tuollaiset noin samanlaiset oireet oikeasti olisi voinut johtua?

Mitä tekisitte itse tilanteessani? Voisitteko vaan unohtaa ja jos voisitte, miten?

Nyt todella toivon, että joku oikeasti vastaa näihin numero numerolta, asiallisesti. Sellainen, joka tietää. Siitä ei varmaan paljoa vaivaa ole, että joku tietävä näihin vastaa. Kiitos!
Eli näihin siis vastaukset kiitos. Toivottavasti löytyy joku fiksu myös täältä

Mua riivaa se kun te ette suostu vastaamaan. Kun koko ajan haluatte, että lopetan jankkaamisen, niin siihen auttaa se, että vastaatte kunnolla noihin kysymyksiin mitä kysyin.

Mikä sua oikein riivaa?

Osaat googlata englannin kielistä matskua. Mutta et osaa varata aikaa gynekologilta, joka ultraisi sut ja tsekkaisi, että kaikki on ok.
Sen sijaan sä päiväkaupalla jankkaat tällaisella palstalla samaa asiaa kerta toisensa jälkeen.

Älä vastaa, se on henna.

Googlaa sanoilla:

Vauvapalsta Asperger henna.

Eli lyhyesti kyseessä on hyvin, siis hyvin häiriintynyt ihminen joka tunnetaan vauvapalstalla todella hyvin.

On todella sairas ihminen, joka ei todellakaan käy täysillä.

1. Vain lääkäri pystyy auttamaan sinua ongelmissasi.
2. Vitsejä. Ei kannata.
3. Rankka vitsi.
4. Lääkäri pystyy vastaamaan sinulle.
Vain sinä itse päätät miten jatkat eteenpäin emme me muut kirjoittajat koska ei ole kokemusta asiaan liittyen.

2. Vitsejä. Ei kannata.
3. Rankka vitsi.
Vain sinä itse päätät miten jatkat eteenpäin emme me muut kirjoittajat koska ei ole kokemusta asiaan liittyen.
Kiitos kiitos kiitos! Joku asiallinen täällä sentään.
Miten itse jatkaisit? Pystyisitkö itse olemaan käymättä lääkärissä? Miten pystyisit unohtamaan asian?

En vain yhtään jaksaisi lähteä mihinkään lääkäriin kun hävettäisi mennä sinne ja sanoa, että:”epäilen, että minulla on kivivauva”

2. Vitsejä. Ei kannata.
3. Rankka vitsi.

Älä vastaa enää mitään, aloittaja on vauva palstan asperger Henna.

Jolla ei tosin (oikeasti) ole Aspergeria, mutta se syndrooma oli hennalle vuosien pakkomielle..

Eli ei ole todellakaan terve ihminen, jota kukaan ei halua tänne spämmimään.

Vauvapalstalla Henna oli kai kaikista tunnetuimpia trollaajia, eikä missään nimessä hyvässä mielessä.

Yhteistyössä