sieltähän se juusto löytyi, PAKASTIMESTA. voi hyvää päivää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "manta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="manta";30035549]olin ihan varma, että toin kaupasta juustoa ja sieltähän se klöntti löytyi, pakastimesta kun mies etsi jäätelöä. vieläköhän tuota voi syödä..? :headwall: :laugh:[/QUOTE]

No ei tuo vielä mitään, mutta exä laittoi aikoinaan kurkun ja sokeripaketin pakastelokeroon... Ja ihan selvinpäin oli silloin!

Onneksi löysit.
Mutta kiitos muistutuksesta! Harmiteltiin äsken kun ei ollut mozzarellaa lämpimiin voileipiin. No onhan sitä, lomalle lähtiessäni laitoin jäljellä olevat juustot pakastimeen. Meilläpä on kohta uunivoikkareita :)

Minulla viimeisimmän kauppareissun jälkeen jääkaappiin menevät tavarat olivat pöydällä ja kuiva-aineet jääkaapissa. Olinkin kyllä täysin valmis nukkumaan.

Voimmehan syyttää luontoa/säätä, sekin on ihan sekaisin niin miksi me ihmiset emme olisi.

• Tykkää
Reactions: LaMamanMorbid
Heh, itse löysin viikko takaperin sekä juuston että voin kuiva-ainekaapista. Joskus nuorena olin ajatuksissani laittanut vajaan pussin pakastekatkarapuja kuiva-ainekaappiin. Lähdin vielä viikoksi reissuun ja takaisin tullessa haju oli arvatenkin melko tyrmäävä! Mutta joo, syömäkelpoista se juusto on, tosin olen huomannut että rakenne voi mennä hiukan murumaiseksi sulattaessa.

[QUOTE="amalia";30035594]Onneksi löysit.
Mutta kiitos muistutuksesta! Harmiteltiin äsken kun ei ollut mozzarellaa lämpimiin voileipiin. No onhan sitä, lomalle lähtiessäni laitoin jäljellä olevat juustot pakastimeen. Meilläpä on kohta uunivoikkareita :)[/QUOTE]

Minulla on yleensä aina juustoraastetta pakastimessa.Just lämppäreihin tai muihin ruokiin.Nam:p

Yhteistyössä