Jaksaskohan leipoa tänään jotain..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Vai mitähän keksis...On kyl toisaalta niin kuuma..
Käviskö vaan kaupasta jäätelöä ja mussuttais lasten kans =)
Mies kehtas eilen valittaa kun kotona ei ollu jäätelöä, joskus pari viikkoa sitten oli litran paketti johon jäi joku parin sentin palanen... :headwall: Ihan niinku semmoiset täällä säilyis.

Tämän päivää on lapset hakeneet pakastimesta jääpaloja mukeihinsa:)

Mä en jaksais näillä ilmoilla olla hellan ääressä..varsinkaan leipomismielessä..
Mut imurointi on pakko kyl tehä ja sit ulkoillaan ja illalla mennään torille kun siellä toi meidän 14v soittaa bändinsä kanssa :) eli on nyt leirillä ja siihen ohjelmistoon kuuluu torilavalla soittaminen/esiintyminen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:
Mä en jaksais näillä ilmoilla olla hellan ääressä..varsinkaan leipomismielessä..
Mut imurointi on pakko kyl tehä ja sit ulkoillaan ja illalla mennään torille kun siellä toi meidän 14v soittaa bändinsä kanssa :) eli on nyt leirillä ja siihen ohjelmistoon kuuluu torilavalla soittaminen/esiintyminen :)

Tuollahan taitaa keskustassa olla enemmän ja vähemmän tapahtumaa...jos en nyt ihan erehdy kaupungista =)

Alkuperäinen kirjoittaja titi:
Hae jätskiä mielummin, tulee liian kuuma jos alat leipomaan ja jätski viilentää kivasti :)

Joo, alan itekin olla tätä mieltä. Saa nähdä onko meijän lähikaupassa ees jätskiä, siel on ollu viilennysongelmia tai jotain jo jonkin aikaa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:

Tuollahan taitaa keskustassa olla enemmän ja vähemmän tapahtumaa...jos en nyt ihan erehdy kaupungista =)

Joo, niin tääl Joensuussa on :) rokkiviikko niin erilaisia tapahtumia pitkin viikkoa :)

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Joo, niin tääl Joensuussa on :) rokkiviikko niin erilaisia tapahtumia pitkin viikkoa :)

Hyvä että tulit maininneeksi..lähetäänkin joku päivä sivistämään lapsia :)

Tulevana lauantaina on se vekararokki :) harmi vaan kun itse ei sinne päästä :( vaikka tarkoitus ois ollut mennä..

Yhteistyössä