Siedätkö toisten lapsia?

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Mä en lähtökohtaisesti pidä lapsista. Siis jos joku kysyy että oletko lapsirakas ihminen, vastaan että en.

Lapsiin pätee siis mun kohdalla sama kuin ns.aikuisiin ystäviinkin, että kun ajan kanssa tutustuu niin sitä joko oppii tykkäämään tai sitten ei vaan yhteinen aaltopituus löydy. Ja selvennykseksi vielä tuolle "en pidä lapsista"-kommentilleni se, että en siis ole sitä tyyppiä joka heti syöksyy lässyttämään ja lepertelemään kun näen vaunut tai taaperon jossain.. mutta en karkuunkaan juokse tai ole tyly jos lapsi minua lähestyy.

Sä kirjotit tän ensin! =) Peesaus. B)

Pinoudun tähän! :wave:

^
Sama täällä! Olen kyllä kuulemma lasten vihaaja kun en pidä kaikkien lapsista... Mutta en pidä kaikista aikuisistakaan!!! Aika usein myös ärsyttävien aikuisten lapset ovat niitä joista en pidä...

Alkuperäinen kirjoittaja suklaasuukko:
Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:
Sekä pidän, että siedän riippuen lapsesta. Emmä pidä kaikista aikuisistakaan, joten ei kaikki lapsetkaan oo automaattisesti "suloisia ja ihania".

tämä oli kuin minun suustani :whistle:

tälle multa myös peesi. mutta sanotaan näin että pidän 85% lapsista joiden kanssa olen tekemisissä eli kavereiden, sukulaisten, naapureiden...

mut just tuo et en tykkää kaikista aikuisistakaan ja se että en mä kellekkään lapselle näytä sitä jos en tykkää...

No se riippuu lapsesta. On monia lapsia jotka on lähellä sydäntä, mutta myöskin on olemassa lapsia jotka tekis mieli nostaa seinälle roikkumaan, eli vähän niinkuin aikuisiakin..

kaveri kertoi niiden pihalla asuvasta terrorisoivasta 5v tytöstä. Tyttö pöllii leluja, valehtelee et sitä tönitään, heitteli kaikki pojan hiekkalelut ulkorakennuksen katolle ja ja.. tälläisiä en voi sietää..

En pidä toisten lapsista. Jotkut on ok, mutta valtaosa kitiseviä ja ärsyttäviä tapauksia. Siedän joten kuten lapsia kuitenkin ja osaan käyttäytyä. En pidä kuitenkaan, Tiedän, että omat mukulani ei ole muiden mielestä sen parempia... En nosta omiani jalustalle millään tapaa. Kakaroita siinä, missä muutkin ja taatusti raivostuttavia jonkun mielestä.

Siedän toisten lapsia, mutta en pidä niistä.

En todellakaan ole sellainen lapsirakas henkilö, jonka mielestä kaikki pihan lapset ovat ihania.

Ei, omani ei ole muita parempi, mutta kasvatettu selkeillä ja tarkoilla rajoilla, joita hän noudattaa. Taloomme muutti oman muksuni ikäisiä lapsia muutama viikko sitten ja olemme jo useampaan otteeseen ojentaneet heitä hissillä leikkimisestä (painavat kaikkia nappeja jotta se pysähtyy joka kerrrokseen ja juoksevat itse portaita katsoen ehtivätkö itse ennen hissiä seuraavaan kerrokseen) mutta kun ei mene perille niin ei mene.

Miten hemmetissä KUKAAN voi pitää tuollaisista kakaroista? Rauhalliset ja kiltit lapset ovat kivoja, mutta riehuvat ei.

Mä en tykkää oikein tästä lapset ovat oma rotunsa ajattelusta. Minä pidän joistakin lapsista ja joistakin taas en, ihan sama pätee aikuisiinkin. Joidenkin kanssa synkkaa ja joidenkin kanssa ei ollenkaan. Eräs työkaverini vihaa omien sanojensa mukaan lapsia. Kun kysyin häneltä että missä iässä tämä vihaaminen lakkaa 18 vuotiaanako, hän ei osannut vastata. Minä en vihaa tai rakasta ketään iän perusteella. Vauvat ja pikkulapset toki osaavat olla valloittavia omalla tavallaan ja olemuksellaan.

En pidä lapsista (siis jos puhutaan tyyliin "kaikki lapset on ihania ), en halua vieraita vauvoja syliini enkä pidä niiden katselua viihteenä. Myöskään vauvakuume ei ilmaannu siitä jos jollain muulla on vauva. Siedän toki kaikkia lapsia, en niitä inhoakaan. Jotku näsäviisaat ärsyttää, mutta sekin on lähinnä heijastusta kodin arvoista. Tiedän kyllä että pikkulapset osaa myös yllättää, mutta jos 3vee sanoo että "noi naapurit ei varmaan osaa kasvattaa lapsiaan", se ei voi olla 3v oma mielipide, vaan on kuullut kun vanhemmat puhuu. Ja se ei ole hyvä jos lapsi on liian ei-lapsi.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Siedän toisten lapsia, mutta en pidä niistä.

En todellakaan ole sellainen lapsirakas henkilö, jonka mielestä kaikki pihan lapset ovat ihania.

Ei, omani ei ole muita parempi, mutta kasvatettu selkeillä ja tarkoilla rajoilla, joita hän noudattaa.
Taloomme muutti oman muksuni ikäisiä lapsia muutama viikko sitten ja olemme jo useampaan otteeseen ojentaneet heitä hissillä leikkimisestä (painavat kaikkia nappeja jotta se pysähtyy joka kerrrokseen ja juoksevat itse portaita katsoen ehtivätkö itse ennen hissiä seuraavaan kerrokseen) mutta kun ei mene perille niin ei mene.

Miten hemmetissä KUKAAN voi pitää tuollaisista kakaroista? Rauhalliset ja kiltit lapset ovat kivoja, mutta riehuvat ei.

tää on kun meikäläisen suusta, tummenettua peesaten.
ja tohon muuhun lisäten tuntuu kun puhuisit tän talon lapsista(tai entisistä ) plus että piirtelevät seiniin käytävässä ja huutavat toisilleen v.ittu mä tapan sut leikkejä.

Yhteistyössä