V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Mä en lähtökohtaisesti pidä lapsista. Siis jos joku kysyy että oletko lapsirakas ihminen, vastaan että en.
Lapsiin pätee siis mun kohdalla sama kuin ns.aikuisiin ystäviinkin, että kun ajan kanssa tutustuu niin sitä joko oppii tykkäämään tai sitten ei vaan yhteinen aaltopituus löydy. Ja selvennykseksi vielä tuolle "en pidä lapsista"-kommentilleni se, että en siis ole sitä tyyppiä joka heti syöksyy lässyttämään ja lepertelemään kun näen vaunut tai taaperon jossain.. mutta en karkuunkaan juokse tai ole tyly jos lapsi minua lähestyy.
Sä kirjotit tän ensin! =) Peesaus. B)
Alkuperäinen kirjoittaja suklaasuukko:Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:Sekä pidän, että siedän riippuen lapsesta. Emmä pidä kaikista aikuisistakaan, joten ei kaikki lapsetkaan oo automaattisesti "suloisia ja ihania".
tämä oli kuin minun suustani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Siedän toisten lapsia, mutta en pidä niistä.
En todellakaan ole sellainen lapsirakas henkilö, jonka mielestä kaikki pihan lapset ovat ihania.
Ei, omani ei ole muita parempi, mutta kasvatettu selkeillä ja tarkoilla rajoilla, joita hän noudattaa. Taloomme muutti oman muksuni ikäisiä lapsia muutama viikko sitten ja olemme jo useampaan otteeseen ojentaneet heitä hissillä leikkimisestä (painavat kaikkia nappeja jotta se pysähtyy joka kerrrokseen ja juoksevat itse portaita katsoen ehtivätkö itse ennen hissiä seuraavaan kerrokseen) mutta kun ei mene perille niin ei mene.
Miten hemmetissä KUKAAN voi pitää tuollaisista kakaroista? Rauhalliset ja kiltit lapset ovat kivoja, mutta riehuvat ei.