shoppailemaan vai joulukadunavajasiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haisuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haisuli

Vieras
Minulls on huomenna vapaa päivä ja on kaksi vaihtoehtoa mitä tekisin. Toinen on että laitan lapsen hoitoon ja lähden kiertelemäään kauppoja. en ole käynyt shoppilemassa ties millon ja lapsikin pääsisi hoitoon leikkimään kavereiden kanssa (olen osittaisella hoitovapaalla, vapaa päiviä puolet kuukaudesta, lapsi pph.lla n. 6 päivää kuukaudessa.) Saisin ottaa päivän rennosti. Toinen vaihtoehto on, että lähden illalla lapsen kanssa joulukadeun avajaisiiin. Kumpi?

Mä veisin lapsen sinne joulukadun avajaisiin, sillä ne ei oo kun sinä yhtenä päivänä. Ja sit mentäis yhdessä shoppaileen. Tietenkään joululahjoja ei onnistu samalla hankkia, mutta muuten on kiva kirtää esim. vaatekauppoja. :D

Eri paikkakunnilla. Lapsi pitäisi hakea keskenpäivän hoidosta, että keretään joulukadun avajaisiin. Ja toisaalta jos lapsi on päivän hoidossa en haluaisi vielä illalla juoksuttaa ympäri kyliä vaan oltaisiin kotona. Kyseessä kolmevuotias.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Mä veisin lapsen sinne joulukadun avajaisiin, sillä ne ei oo kun sinä yhtenä päivänä. Ja sit mentäis yhdessä shoppaileen. Tietenkään joululahjoja ei onnistu samalla hankkia, mutta muuten on kiva kirtää esim. vaatekauppoja. :D
Ton meidän villiviikarin kanssa ei ole kovin kiva kiertää kauppoja...... meidän pieni ikiliikkuja. Sen takia olisin yksin menossa, näkis edes mitä siellä kaupassa on.

Yhteistyössä