sh-äiti hoi!!! sulle kysymys yhestä runosta minkä värssyä mulle kirjotit pari pv sitten!!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vinci

Jäsen
29.11.2005
745
0
16
elikkä olen se jonka mummu kuoli pari päivää sitten!! tällä kertaa ihan omana itsenäni!!

laitot mulle runon pätkän...emme pyytäneet luojalta päiviä lisää vaan yhdessä kutsuimme taivaan isää jne..

voisitko olla kiltti ja laitta mulle tuon kokonaisuudessaan tuon runon tai linkin mistä voisin löytää sen! se oli kaunis ja haluaisin ehdottaa sitä hautajaiskukkien nauhatekstiksi!!!

kiitti!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Emme pyytäneet Luojalta päiviä lisää, vaan yhdessä kutsuimme Taivaan Isää. Ota hellästi syliisi, taivaaseen kanna. Hellyydellä peittele ja levätä anna.

Olisko ollu tämä kyseessä?

onko se siinä kokonaisuudessan??
ei ole enempää säkeistöjä??
tiedätkö kenen runo se on!!

ja juu se siis se oli!! kiitos vaan!! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
Emme pyytäneet Luojalta päiviä lisää, vaan yhdessä kutsuimme Taivaan Isää. Ota hellästi syliisi, taivaaseen kanna. Hellyydellä peittele ja levätä anna.

En tiedä onko enempää säkeitä, enkä tiedä kenen tuotos on. Tuo sattuo olemaan värssykirjassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vinci:

En tiedä onko enempää säkeitä, enkä tiedä kenen tuotos on. Tuo sattuo olemaan värssykirjassa.

ei se mitään!!
en kai mää sitä konaisuudessaan kuitenkaan saa mahtuun siihen muistomauhaan...ja mitä mää sillä teen sen kirjottajallakaan...ei ne niitäkää yleensä nauhaan kirjota..
itelleni tidoksi lähinnä kyselin!!

Yhteistyössä