SexConfessions

  • Viestiketjun aloittaja Dude-76
  • Ensimmäinen viesti
joku heepo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.12.2006 klo 00:00 Takuulla harmaana kirjoitti:
Seksin loputtua ajattelin et jättiköhän mies kortsun sisälleni. Hävetti pelkkä ajatuskin joten en ees kysynyt. Ajattelin et josko hän pitää sitä kädessä eikä jaksa vielä nousta viemään sitä. Nukahdin sit itekki ja aamulla sit tuntui et jotai siel on ja kokeilin nii kortsuhan siel. Voitte kuvitella et tunsin oloni aika oksettavaksi. Et olin tollasen raukan antanut koskee itteeni.
:ashamed: Ja minä jätin kumin sisään :ashamed: :headwall: :headwall:
Anteeksi. :flower: Luulin kumin tulleen mukana, mutta kun tyttö oli jo ehtinyt nostaa housut ylös .... Eikä asento ollut mikään niitä parhaimpia aktin aikana tai jälkeen.
 
Vakkari
No niin. Aika taas muistella ja hekumoida, kieltämättä tekisi edelleen mieli niin vimmatusti kimppa kivaa. Tuli pyörittyä eräässä alan porukassa joskus 3-4v sitten. (En ole itsekkään kuin 24 vuotias.) Aloittelimme jo vaki panon kanssa baarin vessassa hommat, illan aikana piti käydä useamman kerran touhuamassa koska halut oli valtavat. Eikun hame korviin ja takaa päin kiitos. Ja se prinssiAlbert hiveli niin valtavan himokkaasti!
Baarista poistuttiin ja osa lähti seurueesta jatkoille. Siellä sitten ryypättiin ja pantiin, keskustelötiin henkeviä välissä, pantiin lisää eri kumppanin kanssa ja lopuksi suihkuun panemaan vakkarin kanssa niin että läiske kävi! Tahtoisin back tuohon aikaan, oli niin huoletonta ja ei ollut seurustelu kumppania saatika lasta Myönnettävä ilmeisesti, että ne ajat ovat auttamattomasti ohitse.
 
Vaimon paras kaveri... Olimme kesällä -05 viettämässä juhannusta isolla joukkiolla ja meille tapahtui siinä humaltuessa se aika klassinen juttu. No, minkäs teet kun himot yllättää, mutta vähän absurdia oli väkisin hoitaa homma loppuun, kun vaimo huhuilee saunan ulkopuolella. Toisaalta hemmetin noloa ja kiusallista, toisaalta kiihottavaa ja mukavaa muisteltavaa jälkeenpäin... Olimme kumpikin noloja jälkeenpäin, mutta sittemmin on uusittu... On pitänyt ko. naisen luona käydä asentamassa ovisilmää, verhotankoja jne. No, sellaista elämä on!
 
Musta ei kyllä oo tunnustamaan pahimpia juttuja, sitäpaitsi kaikkea ei kannata heti kertoakkaan ;)

Omassa päässäni olen joskus miettinyt, että olisi kiva kokeilla naista, ihan vaan juuri sen takia, että tietäis miltä sekin tuntuu.

Oman miehen kanssa olis kiva orgioida jossain eksoottisessa paikassa.. pois Suomesta.

Tosiaan niitä pahimpia, en tod. rupea tähän laittamaan. Eli nyt tulee niitä puoliviattomia.

1. sellainen kevyt paljastus

Joskus todella nuorena kävi niin, että olin juuri eronnut poikaystävästä ja mulla oli sutina päällä toisen kanssa, se sutina ei oikein ollut vielä alkanut, eli vakavilla vesillä ei liikuttu.. pikemminkin puolituttupohjalta vielä. Entinen tuli sitten käymään kaveriensa kanssa erään festareiden aikoihin ja olivat meillä yötä.. meni sitten entisen kanssa petihommiin. Tämän jälkeen ns. "uusi" suhina soitti ja kertoi, että olisi sittenkin kiinnostunut kokeilemaan vakavampaa, jos vaikka nähtäisiin seuraavalla viikolla ja edettäisi hitaasti. Hävetti.. koska tuntui, että olisin voinut jättää välistä sen, koska uusi suhina oli sittenkin innokas vakavempaa. Kun sitten uusi suhina tuli kuvioihin niin en kyllä tavannut edes entistä eikä kyllä olis enää ollu pelkoakaan, et koskisin siihen, tais olla vaan joku ns. "entisien hetkien kaipuu nuorena epätoivon kynnyksellä xD".

2. toinen kevyt pliisu

Tapasin nykyisen mieheni vain kerran tuttavallisissa merkeissä eräissä pippaloissa, tämän jälkeen 2 päivän päästä hän ajoi aamu kuudelta 370km päästä luokseni (oli kuulemma niin ihastunut, ettei väliä muulla) ja meni kyllä petipuuhiin alle tunnissa, koska tunteet oli niin kovat molemminpuolin. Tosin ei mikään pahakeikka, jos löytää sydämensä valitun tällätavalla ;) On tässä kihloissakin oltu jo 2 vuotta.

3. Kevyin

On tullut nykyisen kanssa harrasteltua ja hieroskeltua missä ja milloin tahansa, ei väliä oliko paikalla tai vieressä huoneessa anoppi, appi, sisko tai kavereita... kyllä hätä keinot keksii ;)
 
oon kaverin kans duunannu nuorena yhen kundin :whistle:

Nuorempana tämäkin, lähdin kuskiksi eräälle seurueelle jota en oikein edes tuntenut. Myöhemmin illalla jäin autoon kaksin tämän auton omistajan kanssa. Se alko lämmittelee, ja ennen ku huomasin se nuoli mun rintoja ja käsi kopeloi jalkoväliä . parkkihallissa keskellä keskustaa. Käynnistin auton ja ajettiin vähän syrjäisempään. P*ntiin . Heitin hänet kotiin. Aamulla palautin auton. Mikä tästä teki hieman outoa, ja silloin vähän noloakin , en tuntenut kyseistä ihmistä kun sen illan ajalta.
Hetki siitä niin seurusteltiin..

Kaikista pahimpia en tosiaan uskalla täällä sanoa. Tiedä vaikka asian omaiset täällä käviskin, niin varmana tunnistais.. :snotty:
 
PirunRasittava
Mitään häpeilemättä kylläkään voin paljastaa seksielämämme ns. pimeät puolet :) Tykätään roolileikeistä, s/m on kivaa ja meillä on paljon asiaan liittyvää matskua. harrastetaan kolminpeliä, tai harvoin jopa useampi on ollut meidän kanssa samassa punkassa. Joskus sekstaan naisen kanssa ja mies vaan katsoo, tai hän sekstaa ja mä katson. Lähes kaikkea ollaan kokeiltu joko yhdessä tai yksin ja kivaa on ollu ja on jatkossakin :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2007 klo 19:31 PirunRasittava kirjoitti:
Mitään häpeilemättä kylläkään voin paljastaa seksielämämme ns. pimeät puolet :) Tykätään roolileikeistä, s/m on kivaa ja meillä on paljon asiaan liittyvää matskua. harrastetaan kolminpeliä, tai harvoin jopa useampi on ollut meidän kanssa samassa punkassa. Joskus sekstaan naisen kanssa ja mies vaan katsoo, tai hän sekstaa ja mä katson. Lähes kaikkea ollaan kokeiltu joko yhdessä tai yksin ja kivaa on ollu ja on jatkossakin :p
mua voi hyväksikäyttää ihan hyvin, antaudun teille :snotty: olisko mahkuja :whistle:
 
PirunRasittava
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2007 klo 20:35 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2007 klo 19:31 PirunRasittava kirjoitti:
Mitään häpeilemättä kylläkään voin paljastaa seksielämämme ns. pimeät puolet :) Tykätään roolileikeistä, s/m on kivaa ja meillä on paljon asiaan liittyvää matskua. harrastetaan kolminpeliä, tai harvoin jopa useampi on ollut meidän kanssa samassa punkassa. Joskus sekstaan naisen kanssa ja mies vaan katsoo, tai hän sekstaa ja mä katson. Lähes kaikkea ollaan kokeiltu joko yhdessä tai yksin ja kivaa on ollu ja on jatkossakin :p
mua voi hyväksikäyttää ihan hyvin, antaudun teille :snotty: olisko mahkuja :whistle:
Vai semmosta ;) :whistle:
 
Ai niin piti vielä mainita erokoisia tilanteita, eli ollaan osteltu joskus kivoja pelejä, eroottinen peli, juoma ja strippaa peli ja sitten itse tehty sellainen aika mielenkiintoinen seksipeli. Useasti pelattu ja porukkaakin on ollut välillä tosi paljon... ja hauskaa on ollutkin, vaikka meno on K-25 :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2007 klo 20:35 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2007 klo 19:31 PirunRasittava kirjoitti:
Mitään häpeilemättä kylläkään voin paljastaa seksielämämme ns. pimeät puolet :) Tykätään roolileikeistä, s/m on kivaa ja meillä on paljon asiaan liittyvää matskua. harrastetaan kolminpeliä, tai harvoin jopa useampi on ollut meidän kanssa samassa punkassa. Joskus sekstaan naisen kanssa ja mies vaan katsoo, tai hän sekstaa ja mä katson. Lähes kaikkea ollaan kokeiltu joko yhdessä tai yksin ja kivaa on ollu ja on jatkossakin :p
mua voi hyväksikäyttää ihan hyvin, antaudun teille :snotty: olisko mahkuja :whistle:
Vai niin.. :whistle:
 
nyt näin perheellisenä 43-vuotiaana on noussut pintaan ajatukset rakastajana toinen mies, toinen nainen tai kimppakivaa pariskunnan kaa.ne jutut tulevat jo uniinkin mukaan todella voimakkaasti.jo pelkkä ajatuskin saa ihoni kihelmöimään ja alavatsastani kiskoo.et silleen =)
 
Neiti X
Mä fantasioin edelleen mun ensirakkaudestani, johon tutustuin joskus 15 vuotta sitten. Ikinä ei oltu sillon yhdessä, mutta kaikenlaista kiusottelupeliä kyllä pidettiin yllä. Sitten monen vuoden erossa olon jälkeen tavattiin sattumalta tuossa 5 vuotta sitten ja vaikka molemmat seukattiin niin sänkyyn oli pakko päästä. Se kokemus on edelleenkin mun mielessä todella voimakkaana ja saan melkein orgasmin pelkästä ajatuksesta. KUKAAN ei oo sitä ennen eikä sen jälkeen oikeasti rakastellut mua. Lisäksi ensirakkaudellani oli täydellinen penis eli iso ja sopivan paksu. Ja kylmät väreet kulkee kun ajattelen miten se nuoli mun rintoja niin, että meinasin jo siitä saada orgasmin. Se on mun paras seksikokemus ja haluaisin uusia sen vaikka heti. Pitäis vaan hoitaa tämä oma suhde #&%?$!* ja saada se eroamaan naisestaan... :whistle:
 
hoituri
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2007 klo 00:59 hullu-ukko kirjoitti:
Olen ollut 34 naisen kanssa "sillai" avioliittoni aikana ja silti vaimoni rakastaa minua.
Taidat olla säkin hoitsu.
Puhuu kuka mitä puhuu tää sairaanhoitajan homma on miehenä kivaa.

On tullu nimittäin porattua sataa ja yhtä hoitsua kun kaikki
vain vinkkailee seksijutuista.

Ei taitas äijät päästää eukkojaan työpaikalle kun tietäisivät.
Eli tällä alalla ei ole löysää ainakaan siellä!!!!!
 
Bahahaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2007 klo 13:30 hoituri kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2007 klo 00:59 hullu-ukko kirjoitti:
Olen ollut 34 naisen kanssa "sillai" avioliittoni aikana ja silti vaimoni rakastaa minua.
Taidat olla säkin hoitsu.
Puhuu kuka mitä puhuu tää sairaanhoitajan homma on miehenä kivaa.

On tullu nimittäin porattua sataa ja yhtä hoitsua kun kaikki
vain vinkkailee seksijutuista.

Ei taitas äijät päästää eukkojaan työpaikalle kun tietäisivät.
Eli tällä alalla ei ole löysää ainakaan siellä!!!!!
Vai että sellaista. Kiva, kun teillä pojilla on tuo määrä noin kivasti hallussa ja sitä myöten elämä raiteillaan.

Henk. koht. olen tavannut niin monta sekopäätä hoitajaa, etten koskisi pitkällä tikullakaan ja vielä vähemmän itseään täynnä oleviin mieshoitsuihin. Mutta tapansa kullakin. Pitäkää hyvänänne.

Itse punastelin viimeksi seksitouhuissa, kun komiarunkoinen poliisi lykki takaapäin talvipakkasessa mua autonsa (oman, ei virka-!) konepellillä. Olin muuten nakuna, mutta pvc- takki päällä ja pitkävartiset saappaat jalassa.
Ja siis punastelu alkoi silloin, kun sen kytän työkaverit kurvasivat paikalle virka- autolla. Tuli kiire vetäytyä yksityisautoon ja poistua paikalta. :LOL:

Kukaan ei ole uskonut, vaikka on ihan totta. Eikä se edes mun mielestä ole läheskään yhtä hölmö juttu, kuin näiden kahden sankarin, joilla naisia riittää kuukauden ja vuoden joka päivälle. Tai sitten ne vaan unohti ottaa ne punaisetkin pillerit aamulla. Otti vain ne V.iagrat. B)
 

Yhteistyössä