SexConfessions

  • Viestiketjun aloittaja Dude-76
  • Ensimmäinen viesti
Dude-76
Tähän viestipinoon voitaskin sitten koota seksitunnustuksia joita et muuten koskaan voisi tunnustaa. Saat sanoa sen harmaana tai rekattuna. Pääasia on, että tunnustat jotain mielestäsi kiusallista, noloa, pervoa, harmillista, outoa. Esim asia josta fantasioit, jotain mitä olet mennyt tekemään, jotain mitä haluaisit tehdä, jotain mitä sulle on tehty tai tapahtunut jne..

Antakaa palaa! :D


Tietysti jos hirveesti hävettää paljastaa tässä ni saa laittaa yv:näkin :D :D <br><br>
 
Dude-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2006 klo 15:32 Tunnusta itse kirjoitti:
hyvä Dude,

kuinka usein valehtelet naisille?

Kerro myös kuinka usein tarinasi menevät ns. täydestä?

Mitä se sua murehduttaa meneekö mun läppä täydestä vai ei? Ei se muakaa murehduta joten älä pikkuinen sillä mieltäsi vaivaa *silittää hellästi*.
:flower:
 
sensuroitu
teinityttönä (n.12v) kattelin mökillä salaa kun enon vaimo otti siltä suihin saunan verannalla. Näin sen aitan ikkunan kautta eikä ne tienny että olin siellä. Sormetin itelleni orgasmin sitä katsoessa ja lauettuani häpesin niin että pysyin aitassa niin kauan että vanhemmat ihmetteli missä olin ollut. :snotty:
 
Projektitar
Kun olin 26-vuotias tapasin miehen netissä joka halusi toteuttaa exhibitionistista taipumustaan kanssani. Suostuin katselemaan kun hän runkkasi autossaan ja annoin hänen hieroa rintojani ja jalkoväliäni farkkujen läpi. :snotty: Mies oli varattu. Itse olin tuolloin väljästi seurusteleva nainen. Nyt varattu, 30 v ja naimisissa. Edelleen tunnistan itsessäni voyeristin taipumusta. :snotty:
 
Tätä en oo kellekään kertonut ja ne muutamat jotka mut tästä tunnistavat,koittakoon kestää...Toivottavasti oma ukko ei täällä käy lukemassa,koska saattais jäädä pusut väliin :whistle:

Eli oon nuollut ex:ni anu saukkoo :x :x :x :ashamed:
 
Takuulla harmaana
Seksin loputtua ajattelin et jättiköhän mies kortsun sisälleni. Hävetti pelkkä ajatuskin joten en ees kysynyt. Ajattelin et josko hän pitää sitä kädessä eikä jaksa vielä nousta viemään sitä. Nukahdin sit itekki ja aamulla sit tuntui et jotai siel on ja kokeilin nii kortsuhan siel. Voitte kuvitella et tunsin oloni aika oksettavaksi. Et olin tollasen raukan antanut koskee itteeni.

Toinen oli kun sekstasin poikakaverini kans ja nenäämme tuli sit karmee kananmuna pieru lemu. poikakaveri kattoon et mistä se haju tulee, meinas nuuskasta alapäätänikin mut pikasesti estin ja heitin vaan et pöliä ei kai se ny sieltä tuu. Sanoin et koira haisee. En etes tienny et oliko koira vieres. mut huh oli kuitenkin. jatkettiin sekstailua ja hajuki hälveni mut arvasin et mun alapäästä se tulee ku oli kutittanu aikaisemmin ja tuntunu et onkohan tulehdus. saatto kyl olla et jos siel oli paise sisällä mikä puhkes. mut jos oisin tienny et niin rupian lemuaan nii en taatusti ois ruvennu millekkään. koira parka sai syyt niskoilleen. Mitäkähän oisin keksinyt jos se koira ei oiskaan ollu siel.

 
höh, mä mietin jonku aikaa ja en kyl keksiny mitään mitä en voisi kertoa. eli kyl mä teille voisin paljastaa mitä kaikkea olen tehnyt mutta kun tä pino oli hieman toisenlainen niin oonpa sit hiljaa :whistle:
 
Dude-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2006 klo 22:02 fjonga kirjoitti:
höh, mä mietin jonku aikaa ja en kyl keksiny mitään mitä en voisi kertoa. eli kyl mä teille voisin paljastaa mitä kaikkea olen tehnyt mutta kun tä pino oli hieman toisenlainen niin oonpa sit hiljaa :whistle:
Ei oo toisenlainen. Tää on just sellane mis Fjonga meitä viihdyttää.. :D :whistle: Joten kerrohan jotain hävytöntä elämäs varrelta.
:saint:
 
Noh, tän kerran sit :D
Kun mä siel perhekodissa tosiaan olin teininä... yhdessä mökissä sit oli sellaiset suihkutilat kellarissa et siinä katonrajassa oli ikkunat joita ei oltu mitenkään maalattu/peitelty. Aina kun kimmat oli suihkussa niin jätkät kyttäs siel ja päin vastoin :whistle: joskus me kimmat oikein järkättiin show pystyyn kun tiedettiin et kundit katsoo :xmas:
 
Dude-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2006 klo 11:38 fjonga kirjoitti:
Noh, tän kerran sit :D
Kun mä siel perhekodissa tosiaan olin teininä... yhdessä mökissä sit oli sellaiset suihkutilat kellarissa et siinä katonrajassa oli ikkunat joita ei oltu mitenkään maalattu/peitelty. Aina kun kimmat oli suihkussa niin jätkät kyttäs siel ja päin vastoin :whistle: joskus me kimmat oikein järkättiin show pystyyn kun tiedettiin et kundit katsoo :xmas:
Sinä se sitten osaat...
:D :D
 
SexConfessions
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.01.2007 klo 19:26 eräs kirjoitti:
Mä oon kokeillut kimppaa ja haaveilen siitä vieläkin aviomieheni ja yhden hänen kaverinsa kanssa.
No nyt se on kirjoitettu ja huh hävetystä :ashamed:
Sen voin sanoa ettei kolmannen osapuolen kannata olla entuudestaan tuttu, siinä voi tulla riitaa myöhemmin, vaikkei pitäisi.
 
ex-pervo
Oon ottanu tuntemattomalta suihin taksissa, baarissa, pannu junassa ja puistossa...Iskin miehiä joka paikasta vain sitä varten...
Oon ollu serkkuni ja sen kamun kans kimppakivaa...
Kaverin kans ulkomailla pantiin joka kaupungissa miesten kans yksin ja yhessä...

No siinä nyt ainaki jotain. Hävettää näin perheellisenä muistella noita aikoja... :ashamed:
 

Yhteistyössä