Seurustelun este: mies ei ole valmis perheeseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kika

Vieras
Vuoden ajan on jo jatkunut "säätäminen" erään miehen kanssa. Ihan mukamas kavereina. Mut tunteet on tullut jo peliin molemmilla kovinkin.

Ongelmana oon kuitenkin se, että tämä mies ei koe olevansa valmis perheeseen. Minulla on lapsi, ja he tulevat tämän miehen kanssa hyvin toimeen. Mies osaa jo työnsäkin puolesta olla lasten kanssa.
Nyt ollaan kuitenkin mietitty, että jos kuitenkin varovasti kokeilisi, että mitä seuraisi jos siirtyisi seurustelun puolelle..
Onkohan tässä mitään järkeä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en lähtisi tuohon, pysyisin kaverina ja katselisin sillä silmällä muualle :(

Kaveraina pysyminen ei ole onnistunut. Tän jutun lopettamistakin on jo kokeiltu, mut se ei tuntunut kummastakaan hyvältä.
Ehkä voisi ihan varovasti kokeilla sitä seurustelua. Riskit tiedostaen.

Eihän seurustelu vielä tarkoita että ollaan perhe, siinähän sitä pikkuhiljaa voi katsella miltä se yhdessäolo tuntuu.

Jos/kun mä joskus miehen jostain löydän, en tosiaankaan ala leikkiä perhettä sen kanssa, itse mä lapseni hoidan. Mulle sopisi mainiosti "pelkkä seurustelu", omat asunnot jne.

Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Eihän seurustelu vielä tarkoita että ollaan perhe, siinähän sitä pikkuhiljaa voi katsella miltä se yhdessäolo tuntuu.

Jos/kun mä joskus miehen jostain löydän, en tosiaankaan ala leikkiä perhettä sen kanssa, itse mä lapseni hoidan. Mulle sopisi mainiosti "pelkkä seurustelu", omat asunnot jne.

Joo, en mäkään ole tässä nyt lyömässä hynttyitä yhteen tai etsimässä isää lapselleni.
Mutta onhan se niinkin, et lapsi tulee vähän niinkuin kaupan päälle.

Yhteistyössä