M
minä tiedän
Vieras
Minä tiedän, mitä ap tarkoittaa. Minulla oli ensimmäisessä suhteessani sama tilanne, ja teimme sopimuksen. Ei puuttunut rakkautta ja kaikki oli hyvin, ehkä kaipasimme vain jännitystä ja kokemuksia. Ap sanoi, että sopimukseen kuuluisi, ettei kerrota toiselle ellei toinen kysy. Mustasukkainen mieli toimii kuitenkin niin että epäillessään alkaa kyselemään ja vastaukset satuttavat. Me olimme mustasukkaisia ennen kuin kumpikaan oli päässyt edes kunnolla kokeilemaan muiden kanssa, ja lopulta olimme kai niin etäisiä, että poikaystäväni ihastui toiseen. Erosimme, palasimme yhteen ja lopulta erosimme muista syistä. Nykyisen kumppanin jakamista en voisi edes ajatella, ajatustapani on muuttunut täysin ensimmäisestä suhteesta. Nyt sen ensimmäisen suhteen jälkeen on ollut muutama kumppani, ei se ole niin ihmeellistä. Yhdenyönjutut ovat mielestäni aika tunkkaisia, jos on sinkku niin ajankuluksi ja läheisyydenkaipuuseen ihan ok mutta kyllä parisuhteessa rakkaan kanssa seksi on parempaa. Eli en suosittele, mutta jos ette enää saa ajatusta mielestänne niin sitten ei auta muu kuin kokeilla ja katsoa, olette ilmeisesti vasta vuoden seurustelleet joten eihän sitä muutenkaan vielä tiedä miten käy. (Kuten ei elämässä muutenkaan, koska toista ihmistä ei koskaan voi oikeasti tuntea)