Seurustelu köyhän miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mahdotontakoooo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mahdotontakoooo

Vieras
Miten olisi seurustelu köyhän miehen kanssa, onnistuisiko?

Vai olisiko pitänyt kysyä että onnistuisiko seurustelu köyhän kantasuomalaisen miehen janssa? Jokainen tietää että täysin peeaa oleva somppu tai karvaranne kyllä kelpaa.

No tiedät varmaan itsekin, että se ei ole mahdotonta, sillä aika moni suomalainen köyhä/köyhähkö/pienituloinen mies seurustelee tai on seurustellut tai on jopa parisuhteessa.

Köyhän miehen kanssa onnistuisi, mutta ei miehen joka käyttäisi käsitettä "karvaranne". Kriittinen saa ja pitää olla mutta ilkeistä ihmisistä en niin välitä.

Ei kannata valita köyhää miestä. Samalla saisi jättää haaveeksi etelänmatkat ja monet muut huvit. Aina olisi puutetta jostain - ei kiitos!
Höpö höpö. Ainostaan miehenkö rahoilla sinne etelään pääsee? Kyllä minulla on varaa elättää yksi köyhä mies ja viedä se vielä eteläänkin. Ihan voit itseäsi syyttää huonosta ammatinvalinnasta, jos et kykene samaan.

Ohjeet naisen löytämiseen
Jos olet rikas niin millään muulla ei ole väliä, naisia jonottaa oven takanasi.
Jos olet köyhä, mutta ulkonäöltäsi viehättävä, niin naisen saaminen on myös helppoa.
Jos olet köyhä ja ruma, niin naista et saa piste.

Ohjeet naisen löytämiseen
Jos olet rikas niin millään muulla ei ole väliä, naisia jonottaa oven takanasi.
Jos olet köyhä, mutta ulkonäöltäsi viehättävä, niin naisen saaminen on myös helppoa.
Jos olet köyhä ja ruma, niin naista et saa piste.
Tuo pätee vain kauniisiin naisiin. Jos sinulle kelpaa susiruma, saat aina naisen, huolimatta rahatilanteestasi tai ulkonäöstäsi.

Ehkä 12 vuotina olisin voinnut katsoa köyhiä poikia mutta en aikuisena enää 4n asten kanssa. Jos vaikka oman yrityksen/ yritysten kanssa käy jotain mies on aina turvana saa ja pitäisi olla. Köyhä=sossupummi on muutenkin yleensä laiska persoona joka ei saa mitään aikaiseksi, eli heikko ihminen ja heikkojen kanssa muutenkin en viihdy, koska ne vetää mua alas.

Ehkä 12 vuotina olisin voinnut katsoa köyhiä poikia mutta en aikuisena enää 4n asten kanssa. Jos vaikka oman yrityksen/ yritysten kanssa käy jotain mies on aina turvana saa ja pitäisi olla. Köyhä=sossupummi on muutenkin yleensä laiska persoona joka ei saa mitään aikaiseksi, eli heikko ihminen ja heikkojen kanssa muutenkin en viihdy, koska ne vetää mua alas.

Sossupummit ovat kyl rikkaampia kuin köyhät. Köyhä on se, joka ei sossusta alennu hakemaan.

Köyhän kanssa voi alkaa huoletta seurustella, jos hänellä on selvä päämäärä työllistyä jonain päivänä (esim opiskelijat, väliaikaisesti työttömät). Köyhän kanssa voi seurustella ja elää, kun vain muistaa pitää kassat erillään. Jokainen on vapaa luomaan itselleen haluamansa elämän, ja jokaisen tulee hankkia oma elantonsa..
Mikäli itse on köyhä nainen ja etsii varakasta miestä, sellainen tyyli elää ei ole enää tätä päivää. Jokaisen meistä tulee ensi tulla toimeen omillaan, ja vasta sitten katsoa toisen kukkaroon.
Ei rakkaus ja luottamus ole rahasta kiinni. Raha on vain pakollinen väline, jos haluat ostaa palveluita ja ruokasi kaupasta. Muussa tapauksessa voit istuttaa itse vihanneksesi ja poimia marjoja. Ei raha tee onnelliseksi.

Yhteistyössä