Seurustelen erittäin rikkaan miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tarja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tarja:
Ja oon tosi onnellinen. Tuun joulun alla Suomeen niin voidaan tavata jossain ja otan pakettiautollisen rahaa mukaan kaikille halukkaille. Kävisikö 30 000/hlö?

njäääh,elämä kävisi liian tylsäksi ja helpoksi tuolla tavalla. sä voit lahjottaa mun summan jollekkin,joka todella sitä tarvitsee:)

häät on ens kesänä Pihtiputaan Kirkossa! Sinne vaan niin näette vähän suuren maailman tyyliä kun on Armania ja Guccia!

Pihtiputaan kirkko *tyrsk*
Eiks Hesasta olis löytyny teiän tasoon joku sopivampi "herran huone"?

Mä seurustelin aikoinaan vähän yli puoli vuotta erittäin rikkaan miehen kanssa.
Eipä se juurikaan eronnut seurustelusta erittäin köyhän miehen kanssa :D, samoja juttuja touhuttiin, hieman hulppeammissa puitteissa vaan. Ihan kivaa oli, mutta ei sen ollut tarkoituskaan johtaa mihinkään sen vakavampaan :)

Ja oon tosi onnellinen. Tuun joulun alla Suomeen niin voidaan tavata jossain ja otan pakettiautollisen rahaa mukaan kaikille halukkaille. Kävisikö 30 000/hlö?

Piti ihan kirjautua et voit sit yksärinä laittaa osoitteen josta voin noutaa 30.000 egee :D .

Onko omaisuus varmasti tallessa? Nykyisinä aikoina saattaa huomata äkkiä olevansa köyhä, kun ei valtiokaan takaa talletuksia kuin 50 000 euroon saakka. Ulkomailla sama juttu, koko maailma kärsii pankkikriisistä :/

Yhteistyössä