Seuraava kuvaketju?

  • Viestiketjun aloittaja Ande
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:
juu, aika tylsää homma tuo kuvien kattelu, harrastaminen sitten on ihan toinen juttu.. meseseksi.. :whistle:
mä oon siihen meseseksiinki aika kyllästyny. voisin panna 24/7 ellei se häiritsisi palstailu, työntekoa ja lastenhoitoa :snotty:
paskin homma vaan koko hommassa et miehet ei jaksa mun tahdissa :kieh: siksi onkin hyvä olla "muutama" vakipano jos toinen väsyy :whistle:
vaan tosiaan se aika prkl ku on rajallista ja nukkuaki pitäisi :|
 
Nimetön
No siis itse en tuommoisia sivuja oikeen diggaa ku täytyy maksellaakki jotaaan. Ja tykkään enempi vähä amatööri videoista, niis on sitä tunnelmaa eikä vaa kuivana kakkoseen hirveetä kirkumista kuunnellen
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:
juu, aika tylsää homma tuo kuvien kattelu, harrastaminen sitten on ihan toinen juttu.. meseseksi.. :whistle:
mä oon siihen meseseksiinki aika kyllästyny. voisin panna 24/7 ellei se häiritsisi palstailu, työntekoa ja lastenhoitoa :snotty:
paskin homma vaan koko hommassa et miehet ei jaksa mun tahdissa :kieh: siksi onkin hyvä olla "muutama" vakipano jos toinen väsyy :whistle:
vaan tosiaan se aika prkl ku on rajallista ja nukkuaki pitäisi :|
:hug: elämä on..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nimetön:
No siis itse en tuommoisia sivuja oikeen diggaa ku täytyy maksellaakki jotaaan. Ja tykkään enempi vähä amatööri videoista, niis on sitä tunnelmaa eikä vaa kuivana kakkoseen hirveetä kirkumista kuunnellen
olen kai vähän sadomasokisti mut toi on juuri parasta viihdettä, komediaa viidellä tähdellä :whistle:
mut hei, eihän ne kuivana vedä kun kyse on vain neitien ekasta persepanosta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimetön:
No siis itse en tuommoisia sivuja oikeen diggaa ku täytyy maksellaakki jotaaan. Ja tykkään enempi vähä amatööri videoista, niis on sitä tunnelmaa eikä vaa kuivana kakkoseen hirveetä kirkumista kuunnellen
olen kai vähän sadomasokisti mut toi on juuri parasta viihdettä, komediaa viidellä tähdellä :whistle:
mut hei, eihän ne kuivana vedä kun kyse on vain neitien ekasta persepanosta :D
oo... taas aukko sivistyksessä.. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
tatskaketjuja täällä pyöriny jos jonkinmoista.
mä juuri kehittelen ideaa isosta viidennestä kun en keksi mihin helvettiin mä laittasin donkkareiden logon :D
mulla tulee tribal lonkasta nilkkaan..
paa niskaan
ku mä en halua mitään sellasta yhtä kuvaa... odotas ku etin mitä tarkoitan.
 

Yhteistyössä