jos oot oikea ja alkuperäinen dude niin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Dude:Ai ei vai! Läheettäsin jos joku olis mukana mut taitaasin olla melkeen ainoo
jos oot oikea ja alkuperäinen dude niin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Dude:Ai ei vai! Läheettäsin jos joku olis mukana mut taitaasin olla melkeen ainoo
Ja mä taas haluaisin tietää sävelenkin tähän rallatukseenAlkuperäinen kirjoittaja olkinalle:"Mitä ihmettä kummaa mä kerran näin. Oli kissalla reppu väärinpäin. Ei pystyssä, suorassa ollut se lain, kakkareiän päällä vain poikittain..."
Tuli tämä laulu mieleen, toivottavasti se häipyy yhtä nopeasti kun sinne tulikin.
Onko nyt niin, että tissit toivat duden takas???Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:jos oot oikea ja alkuperäinen dude niin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Dude:Ai ei vai! Läheettäsin jos joku olis mukana mut taitaasin olla melkeen ainoo
tisseillä on puoleensa vetävä vaikutus..Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Onko nyt niin, että tissit toivat duden takas???Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:jos oot oikea ja alkuperäinen dude niin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Dude:Ai ei vai! Läheettäsin jos joku olis mukana mut taitaasin olla melkeen ainoo
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:omasta takamuksesta olis piru vaikee ottaa kuvaa :xmas:
Varsinkin jos sillä pitäis hehkeästi poseerataAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:omasta takamuksesta olis piru vaikee ottaa kuvaa :xmas:
kerrassaan yllättävä vastaus, mutta tervetuloa..Alkuperäinen kirjoittaja Dude:Noniin, kävihän tässä niin varmaankin että en ole SE Dude jonka luulette vai luuletteko jotain....öööö oon pihalla. Koko Kaksplussasta sain tietää tosta Iltiksen jutusta ...:*
kännyköissäkin on ajastus :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:omasta takamuksesta olis piru vaikee ottaa kuvaa :xmas:
No ei sille voi sitte mitään. Mitä sulla on päällähhhAlkuperäinen kirjoittaja Dude:Noniin, kävihän tässä niin varmaankin että en ole SE Dude jonka luulette vai luuletteko jotain....öööö oon pihalla. Koko Kaksplussasta sain tietää tosta Iltiksen jutusta ...:*
ootko mun mesessä? jos et niin et ole sama dude joka on nähny paljasta pintaa monestakin palstan mammasta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Dude:Noniin, kävihän tässä niin varmaankin että en ole SE Dude jonka luulette vai luuletteko jotain....öööö oon pihalla. Koko Kaksplussasta sain tietää tosta Iltiksen jutusta ...:*
tätäkään en olis tienny ellen palstailis..Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kännyköissäkin on ajastus :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:omasta takamuksesta olis piru vaikee ottaa kuvaa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:tätäkään en olis tienny ellen palstailis..
mä en oo ollenkaan pelottava tapaus.. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Dude:Aletaa päälle käymää heti ensi palstalaista... *tärisee pelosta*
no kuule kun Dude oli täällä aikamoinen naistenpyörittäjä aikoinaan. hemmetin komee ja kyrpä oli muuten aika täydellinen ja silleen :xmas: joten menit sitten valitseen nimimerkin jolla saa mammat ihan tolaltaanAlkuperäinen kirjoittaja Dude:Aletaa päälle käymää heti ensi palstalaista... *tärisee pelosta*
sis munhan kantsii istua rakkineella koko yö niin ´voin oppia taas jotain uutta. tukkaväri muuten löyty, tänks vaan vinkistäAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:tätäkään en olis tienny ellen palstailis..
kävitsä venäjällä oleppa hyvä!Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:sis munhan kantsii istua rakkineella koko yö niin ´voin oppia taas jotain uutta. tukkaväri muuten löyty, tänks vaan vinkistä
vain nopeat elävät..Alkuperäinen kirjoittaja Dude:Ja tietenkin tuossa teirän tisu palsata jutussa kävin niin että olin päivän myöhässä enkä nähnyt kuvia :'( noh, ehkä seuraavalla kerralla
en sentäs, sulasieni antoi loistovinkin ja nyt meikä loistaa pimeessä..Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kävitsä venäjällä oleppa hyvä!Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:sis munhan kantsii istua rakkineella koko yö niin ´voin oppia taas jotain uutta. tukkaväri muuten löyty, tänks vaan vinkistä
ainiin joo en muistanutkaan! joo mun vessa loistaa vieläkin sulasienen väristäAlkuperäinen kirjoittaja The Helmi:en sentäs, sulasieni antoi loistovinkin ja nyt meikä loistaa pimeessä..